Gepost op dinsdag 2 december 2008, om 22:16
|
Goedenavond,
Zijn er nog mensen op Saven.nl die naar Prison Break kijken? Ik kijk het al vanaf het begin en heb eigenlijk geen één Wat vinden jullie ervan word het verhaal te lang of saai? Of blijf je gewoon kijken omdat het steeds spannender is? ![]() Quote: [Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 2 december 2008, om 22:25] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op dinsdag 2 december 2008, om 22:21
|
Wat is het?
|
||||
Gepost op dinsdag 2 december 2008, om 22:34
|
Lol noob. Ik heb het net gekeken. En ik haat je nogsteeds hoor joey ondanks dat je het nieuws hier verspreid
|
||||
Gepost op dinsdag 2 december 2008, om 22:36
|
Uit je quote, snap ik nog steeds niet wat het is..
|
||||
Gepost op dinsdag 2 december 2008, om 22:36
|
Care, ik kijk nog PrisonBreak op tv.. download ftw?
Loop je nog is voor ook
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 07:00
|
Ik kijk gelijk niet meer, thx.
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 07:01
Quote: Riciboy Voordeel is dat je kan kijken wanneer je wilt. Altijd nieuwste releases. En natuurlijk HD kwaliteit (720p). |
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 07:54
|
Heb het nog nooit gezien. Natuurlijk weet ik wel wat het is en hoe vet het is, maar ik heb gewoon nooit zin om ' s avonds te gaan kijken. Ik hoor dat het verhaal ondertussen ook wel wat flauw begint te worden (bak in, bak uit, bak in, bak uit)
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 08:16
Quote: BorisSoad Nu zijn ze weer ontsnapt en moeten met de politie samenwerken voor vrijheid ![]() |
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 08:17
|
Ik volg het op TV. Al vond ik de aflevering van gister wel vaag (hoe hij begon en hoe hij eindigde, ik dacht dat het nog doorging zat ik naar CSI te kijken
)
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 11:50
|
Sinds seizoen 2 volg ik het niet meer op TV
Seizoen 1 in een keer gekeken omdat ik die via via op dvd had gekregen ![]() Maar gister dus ff S04E13 gedownload straks ff kijken. zo vet
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 12:53
Quote: JoeyN Aha. Dus er zitten toch ook nog wel verrassingen in. . Ik zal het toch maar een keer een kans geven, want ik hoor van heel veel mensen hoe vetjes het is. Ben nu bezig met the Sopranos wat trouwens ook echt zoooo masterlijk is.
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 14:28
|
snapte er geen ene fuck meer van gister
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 14:41
Quote: JoeyN Weet je het zeker Die vrijheid k rijgen ze niet eens ze worden hard genaait door die agent.
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 14:42
|
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 14:50
Quote: Bavaria Had ik ook ja
|
||||
Gepost op woensdag 3 december 2008, om 20:33
Quote: sandr Wow. Die is echt oldschool . Geniaal! This is an overval ![]() [Laatst bewerkt door BorisSoad op woensdag 3 december 2008, om 20:34] |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Seizoen 1 in een keer gekeken omdat ik die via via op dvd had gekregen
straks ff kijken. zo vet