Gepost op zondag 14 januari 2007, om 17:34
|
http://rapidshare.com/files/11393957/idoser_patch.zip als je een error krijgt. Download het, kies een drug. Peyote schijnt het ergst te zijn ![]() Doe een goede headset op, msn geluiden uit, teamspeak en ventrilo op mute alles stil dus.Je doet je licht uit, beeld uit enzo en dan ga je met je ogen dicht op je bed of relaxe bureaustoel lekker er naar luisteren (zon sessie duurt 30 min ofzo)Ik geloofde er eerst niks van, maar ging het toch maar proberen. Heroine deed ik, was lekker aan het luisteren met me ogen dicht, deed ik ze ff open, alles vet spacen enzo Heb Trip ook geprobeert, alle kleuren werden vet mooi enzo ![]() Edit: In het topic zijn meer links verspreid waar je nieuwe doses kunt downloaden en andere dingen! vooral rond pagina 19
Modbreak
Topic gaat tegen de regels in [Laatst bewerkt door Nicksel op zondag 14 januari 2007, om 17:36] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Omfg
![]() Ik gebruik geen drugs en ben het ook niet van plan :\') Nooit geweten dat muziek invloed heeft op je gespace of hoe je dat zegt ![]() [Laatst bewerkt door Sharp op zondag 14 januari 2007, om 17:47] |
||||
|
Haha lol
Best wel grappig :\')
|
||||
Quote: Saven Erg grappig als je je leven verneukt met drugs
|
||||
Quote: Sharp /me hetzelfde ach verder wel grappig
|
||||
|
:\')nouja, het is toch geen echte drugs?
is via geluid ofzow:s
|
||||
Quote: HyperTesia Je moet het in combinatie met drugs gebruiken :\')!! |
||||
Quote: Sharp Owhzo:\') |
||||
Quote: SharpNee, het doet drugs na :\'). Gewoon luisteren ofzo .Nouja, ik ga maar eens een keer proberen, maar nu even niet, heb nu maar op te lui gestemd . |
||||
|
ff een vraagje hoe lang duurde dat *drugs* effect bij jou?
|
||||
|
Haha, bang om \'t uit te proberen
?(ik ben ook wel benieuwd :\')) |
||||
|
Ik ga ook wel keertje kijken, lijkt me wel interessant. Niet nu, nu ga ik eten, dan naar huis en gelijk hw :\')
Zit ook wiet bij neem ik aan ? Zo kan je dus blowen zonder te blowen :\') Is trouwens eerder een goeie blog dan topic
|
||||
|
Het is absoluut niet schadelijk staat op de website!
Het effect hangt er vanaf welke drug je gebruikt er zitten er aardig wat bij, er zit er ook eentje bij dat je vet moe wordt enzo![]() En een reset drug, dan ben je in 1 keer dat gedoe kwijt Iedereen die te lui heeft gestemd is gewoon te bang |
||||
|
Probeer morgen wel ofzo
ben nu inderdaad te lui
|
||||
|
Ik ging het gister ff snel proberen (Die van wakker worden, 5 min)
Maar merkte er niet veel van... Was ook gewoon door aan het computeren.. Maakt dat iets uit? Je moet je zeker helemaal concentreren op dat geluidje?
|
||||

SCHOKKEND!!! SICKNES..
Daar ben ik weer!
Daar ben ik we.. 12:58
nintendofacts.nl
Messenger Flooder v1..

is via geluid ofzow:s
.
ben nu inderdaad te lui