Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gewoon Rutger (van Barneveld) is een baas

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Jun 2026, 08:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewa wie herinnert zich deze knul nog: https://www.dumpert.nl/item/244621_5a3f73da

Wij maar lachen, maar wat een baas. Inmiddels een nummer 1-hit met deze track: Zwoele zomernachten

Ook bekend natuurlijk van Helena 2.0, Malle Pietje, De Zuipschuit en uiteraard Wie drinkt er een met mij

Deze man leeft het leven dat wij wilden leven Baas boven baas natuurlijk

Maar ik vind 't wel leuk voor 'm eigenlijk Zo zie je maar weer stelletje autisten. Geloof in jezelf en je komt er wel

🤷‍♂️
Nog geen reacties, wees de eerste!
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login