|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
muziek met ruis erdoorheen
|
||||
Quote: Sander de cd heeft dezelfde ruis, alleen met wat muziek eroverheen om het wat aangenamer te maken, de ruis is dus wat je hoort te horen, het is wel ff wennen eerste minuten idd, ik raad je ook aan het geluid zo zacht te zetten dat je het wel hoort maar niet meer storend is, dit benadelt niet te werking, voornaamste is je relaxte gemoedstoestand en de omgeving waarin gebruikt, het werkt echt niet terwijl je aant chatten bent met je lief of eender wat, lekker achterover liggen en chillen met de oogjes toe wil je resultaat |
||||
|
en hoelang want 30 minuten zijn wel lang
|
||||
|
30 minuten dus
|
||||
|
oke niks voor mij dus....
, geff mij die joint dan maar :\')
|
||||
|
hey weet iemand het file\'tje waar je weer normaal van word?
wil em graag hebben
|
||||
|
Dat is die reset die zit er ook bij
|
||||
|
De muziek op de cd en de ruis op de mp3\'s zijn voor hetzelfde doel:
Je aandacht bij de dose houden en geen andere gedachten toelaten in je hersens. Ook moet je niet gaan liggen maar zitten. Ik deed Peyote net voor de kerk, ik zat op de wc (ja ik moet er heen, anders kwam ik er niet) en ik vond de kerk wel heel wat leuker dan normaal :\') Quote: misschien handig voor beginpost? ook heb ik gelezen dat je het geluid net iets hoger moet zetten dan het achtergrondgeluid (computers, wind enz) en op ongeveer 20dB (ongeveer dus....) EDIT voor de fix: Quote: [Laatst bewerkt door Tadnecty op dinsdag 13 maart 2007, om 17:27] |
||||
|
Die cd werkt bij mij niet
|
||||
|
hoezo werkt hij niet dan? zet gewoon de mp3 files op je mp3 speler.
btw. Ik ben nu al verslaafd aan de muziek die er in die doses zit. Zo is \"innemen\" veel leuker en het werkt ook beter
|
||||
|
als ik die cd op men mp3 zet en er naar ga luisteren gebeurt er niks, ik zat heel rustig in de trein dus.. maarja probeer vanaaf wel in men bed ofzow, dan heb ik egt geen herrie aan men kop enzo dus mssn werkt het dan wel, trouwens ik vind het ook raar dat de normale doses rond een half uur duren maar al die van de cd maar een kwartier??
|
||||
|
Ik liet iemand de Peyote van CD luisteren.
Hij kreeg spiertrekkingen in zijn hoofd. Zijn hoofd ging ook steeds heen en weer en na de dose zei hji dat hij wazig zag... |
||||
|
Waar kan je die cd downen
![]() Ik zie alleen de link van het prog in de TS... |
||||

Vodafone test dev
Daar ben ik weer!
Daar ben ik we.. 12:58
nintendofacts.nl
Messenger Flooder v1..

, geff mij die joint dan maar
:\')