Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

I-doser, Spacen op geluid

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 10:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mikee schreef:

welke duurde 5 minuten>

French Roast maar ik kreeg er alleen koppijn van

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 10:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb Extasy en Marihuana gedaan. Alletwee enkel koppijn ... Verder niets ...

Tadnecty
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 13:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

welke duurde 5 minuten

en quickhappy

ik heb Extasy en Marihuana gedaan. Alletwee enkel koppijn ... Verder niets ...

Jij moet eens goed kijken bij de gebruiksaanwijzing. Je moet het geluid zacht hebben en goed relaxen. En doe eerst eens A-BOMB want die geeft gegarandeerd effect.

BaXiess
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

geen theta gedaan, ouders thuis enzow wel eigen waterpijp gemaakt, al is ie nog niet helemaal goed en morgen slagroombus halen en ballonen en kijken of ik stoned kan worden van de lachgas

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 23:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jij moet eens goed kijken bij de gebruiksaanwijzing. Je moet het geluid zacht hebben en goed relaxen. En doe eerst eens A-BOMB want die geeft gegarandeerd effect.

ok .. zal A-BOMB dan maar eens proberen en muziek zacht en relaxen ..zal eens proberen ...

Yeepo87
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 23:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Quote:
Okay guys. I did some digging and found out that this I-Doser program is really just a poor ripoff of another (OPEN SOURCE!) program called SBAgen. I-Doser is a poorly coded vb6 app done in some kid's spare time.

SBAgen itself has no GUI, which is no fun, but at least you don't have to deal with the terrible interface of this joke of a program called I-Doser. The default datafile is .sbg

The ".drg" Datafiles are really Base64 + RC4 encoded files, which ammount to only a few bytes when decoded.

Therefore, I have taken it upon me to systematically rip and save (and remove duplicates) all of these mysterious .drg files into .sbg files which can be opened freely with SBAgen.

Ok...tot zover het moeilijke deel.. Nu lijkt het erop dat het zg. decoderen al door i-doser zelf gebeurd. Als je een dose hebt gedraaid kijk eens in de directory van i-doser: er staat een file in genaamd temp.xqp. Open deze met een text editor en je vindt bijv. in het geval van marihuana het volgende:

alpha10: pink/70 300+10/30
somatic6: pink/60 300+6/40
somatic9: pink/50 300+9.6/50
creative6: pink/40 300+6/60
creative10: pink/30 300+10/70
euphoria15: pink/20 300+15/80
euphoria24: pink/10 300+24/90
marijuana30: pink/0 300+30/100
alloff: -

NOW alpha10
+00:02:00 alpha10 ->
+00:04:00 somatic6
+00:09:00 somatic6 ->
+00:10:00 somatic9
+00:15:00 somatic9 ->
+00:16:00 creative6
+00:21:00 creative6 ->
+00:22:00 creative10
+00:27:00 creative10 ->
+00:28:00 euphoria15
+00:33:00 euphoria15 ->
+00:34:00 euphoria24
+00:39:00 euphoria24 ->
+00:40:00 marijuana30
+00:44:00 marijuana30 ->
+00:45:00 alloff

En laat dit nu de scripttaal zijn voor sbagen!

En nu kan je m.b.v. sbagen een wav-file maken van marihuana. En dat in 35 seconden ipv 45 minuten!!
commando:
sbagen -o <dose.wav> -W -E <dose.sbg>

(dose.sbg is wat staat in temp.xqp

Misschien niet de makkelijkste manier maar je kan wel zo'n beetje alle doses converteren naar audio in 45 minuten ipv 1 dose per 45 minuten.

Als je de inhoud van de doses trouwens bekijkt zie je dat veel doses exact hetzelfde zijn.

Cocaine=Genesis=Yaba
inspire=brain+
Opium=Divinorum

Ander naampje andere omschrijving zelfde inhoud
Lijkt erop dat i-doser zijn gebruikers niet erg serieus neemt?

[Laatst bewerkt door Yeepo87 op woensdag 11 april 2007, om 23:57]
Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 01:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WTF... en daar verdienen ze geld mee?

Tadnecty
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 14:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hier zitten alle .sbg doses in. Niet de nieuwste, maar een groot deel.

[url]http://d.turboupload.com/de/1278838/af67aac6j0.html[/url]

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Njaa ... ga vanavond eens uitprobere ...

Daanwow
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 17:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vage shit man

Yeepo87
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 19:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

hier zitten alle .sbg doses in. Niet de nieuwste, maar een groot deel.

[url]http://d.turboupload.com/de/1278838/af67aac6j0.html[/url]

En de nieuwste.....die kun je nu zelf "maken"!!
Gewoon de dose laden/draaien afbreken en je renamed de file temp.xqp naar bijv. masochist.sbg en weer een i-doser in sbg formaat!!

Ennuh Tadnecty, zoals jij al noemde kan je ook in de doses editen!! Als je kijkt naar doses als opium/morphine/heroin dan wordt de doses zwaarder naarmate je de basisfrequentie lager pakt: opium=300Hz Morphine=200Hz Heroin/White Crosses=150 Hz. Hoe zou het zijn als je masochist(300Hz) op 150 pakt??

BTW er zit behalve de basisfrequentie geen verschil tussen opium/Divinorum/morphine/heroin en White crosses=heroin met een iets andere ruisverhouding. Maar uh... white crosses is wel door een heel team bedacht.....yeah right!!

[Laatst bewerkt door Yeepo87 op donderdag 12 april 2007, om 19:21]
Saven
admin
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hehe nice

BaXiess
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 20:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

vaagheid allemaal maarjah is ff dat andere programmaatje downloaden dan

Yeepo87
Geplaatst op: 12 Apr 2007, 22:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had alle doses toch al als textfile dus voor de luie mensen heb ik alle sbg files op rapidshare gezet:

[url]http://rapidshare.com/files/25666169/SBaGen_1.4.3_examples_incl._52_doses.rar.html[/url]

Dit zijn dus de bij sbagen meegeleverde doses en alle doses van die andere.... incl. alcohol en content (die trouwens wel heel veel op downer lijkt - 400Hz carrierfreq. ipv 300Hz..Hoe zou die zijn bij 200 of 150Hz?? )

Kleine handleiding:

Voor het gemak heb ik Calm-Me genomen (lekker kort)

alpha10: pink/40 300+10/60
anxiety5: pink/10 300+5/90
alloff: -

NOW alpha10
+00:04:00 alpha10 ->
+00:06:00 anxiety5
+00:19:00 anxiety5 ->
+00:20:00 alloff

alpha10=label van de sound
pink=achtergrondgeluid (rose ruis)

kan ook zijn "spin" luister hiervoor naar het einde van
alcohol

/40 = het volume van de rose ruis (tussen 0 en 100%)
300=carrier frequentie (moet tussen 50 en 1000Hz)
+10=Binaural Beat Freq. tussen 0.5 en 30Hz (hoewel masochist
0.25 voor pijn heeft)

/60= volume van de binaural tone (carrier met binaural beat)

Alles vanaf "Now" is het tijdschema. Als er -> achter de regel staat betekent dat een geleidelijke overgang naar de volgende sound.

En voor de sceptici: Alhoewel i-doser het niet zo nauw neemt met de verschillende doses, de werking van binaural beats is wetenschapelijk onderbouwd en word al jaren gebruikt in de psychology/psychiatrie. Er zijn zelfs mensen geopereerd met een electrische variant (stroomclipjes op je oren ipv geluid) als narcose. Als dat nog placebo is........

[Laatst bewerkt door Yeepo87 op donderdag 12 april 2007, om 23:23]
Jayminator
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 09:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben zelf een gebruiker van I-Doser maar wel jammer dat we nu zo gaan zeuren..

Om en een trance te raken heb je immers dezelfde geluiden nodig?
Dus het kan best zijn dat SbaGen en Idoser niks met elkaar te maken hebben vaar wel dezelfde geluiden gebruiken?
Ik heb het ook ff gedownload, en heb marijuana nagebouwd, maar ik moet eerlijk zijn: Genesis ( van I-Doser) werkte bij mij.
Opium ook.
en met Masochist kun je eigenlijk de ultime test doen, want je voelt de pijn wel of niet.
doe dat mensen

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 09:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jayminator schreef:
en met Masochist kun je eigenlijk de ultime test doen, want je voelt de pijn wel of niet.
doe dat mensen
Mja, maar wil je dat wel? Want kijk, die andere doe je om te "spacen", maar wil je pijn voelen door een geluidje?

Jayminator
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 15:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

[...]Mja, maar wil je dat wel? Want kijk, die andere doe je om te "spacen", maar wil je pijn voelen door een geluidje?

denk het eigenlijk wel, dan is al het ongeloof weg toch? en masochist is meer dan pijn =P

Erecties,
Bijna orgasmes,
slaperig,
pijn

ik hoop dat et werkt =D

ga em zo doen met mn maten erbij..

maarja, een ware fan geeft niet om pijn =P

en zoals ik misschien al zei, Opium en Genesis werkten bij mij =D

Maarja.. ik denk echt wel dat het kan... want Peyote werkte ook na 10 min zag ik vierkantjes op de muur
en met marijuana was ik ook relaxed enzo..
moet werken.

[Laatst bewerkt door Jayminator op vrijdag 13 april 2007, om 15:27]
Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 17:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongens, masochist heb ik al 1 keer geprobeerd. maar ik voelde geen pijn wel wat anders

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 17:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

geen theta gedaan, ouders thuis enzow wel eigen waterpijp gemaakt, al is ie nog niet helemaal goed en morgen slagroombus halen en ballonen en kijken of ik stoned kan worden van de lachgas

wacht ff, jij zegt dat als je een slagroombus leegspuit en het gas wat er daarna uitkomt in een ballon opvangt en als je dat gas weer opzuigt, je dan gaat trippen?

EDIT

sorry, dubbelpost

[Laatst bewerkt door Tadnecty op vrijdag 13 april 2007, om 17:03]
Stfn
1th
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

[...]

wacht ff, jij zegt dat als je een slagroombus leegspuit en het gas wat er daarna uitkomt in een ballon opvangt en als je dat gas weer opzuigt, je dan gaat trippen?

EDIT

sorry, dubbelpost


In een slagroom bus zit geen lachgas !

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maak er even een topic over. Ik wil graag eens lachgas uitproberen. Ik ga even googlen

Aapo
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 23:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

het lukt me maa rniet om die i-desor te downloaden
elke keer komik wee rby 1 of andere vaage buitenlandse site uit..
en dan moet ik hele programma's dowloaden.
heeft iemand een paar tips voro me ? =D

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 13 Apr 2007, 23:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ aapo, inderdaad, je moet het hele i-doser programma downloaden, daar zitten de doses in, en het wordt met dat programma afgespeeld, dus je moet die hele rar gewoon downloaden hoor

Yeepo87
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 02:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jayminator schreef:

Ik ben zelf een gebruiker van I-Doser maar wel jammer dat we nu zo gaan zeuren..

Om en een trance te raken heb je immers dezelfde geluiden nodig?
Dus het kan best zijn dat SbaGen en Idoser niks met elkaar te maken hebben vaar wel dezelfde geluiden gebruiken?
Ik heb het ook ff gedownload, en heb marijuana nagebouwd, maar ik moet eerlijk zijn: Genesis ( van I-Doser) werkte bij mij.
Opium ook.
en met Masochist kun je eigenlijk de ultime test doen, want je voelt de pijn wel of niet.
doe dat mensen

De sbg-files uit mijn post komen uit I-doser (en een aantal uit SBAgen) Het probleem wat ik met I-doser heb is dat ze Bijv. Genesis verkopen als een andere dose dan Cocaine terwijl het hier exact dezelfde doses blijkt te zijn. Beetje verlakkerij of niet?
En dan lullen over ontwerpteams die White Crosses ontwerpen terwijl het hier eigenlijk gewoon om Heroin gaat.....

Trouwens.... S1.dll is gewoon de code van sbagen. Nu is de applicatie i-doser gewoon gratis (je betaald voor de doses) maar zijn er geen regeltjes betreffende open source?
Dacht ik ook.

Tadnecty
Geplaatst op: 14 Apr 2007, 17:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

het lukt me maa rniet om die i-desor te downloaden
elke keer komik wee rby 1 of andere vaage buitenlandse site uit..
en dan moet ik hele programma's dowloaden.
heeft iemand een paar tips voro me ? =D

sommige mensen zijn echt dom... Die naam doet je eer aan

In een slagroom bus zit geen lachgas !

er zit wel lachgas in een slagroombus, ik heb het zelf geprobeerd. kijk maar in het lachgastopic.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login