|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
MOOI!!
|
||||
|
volgens mij is ie offline want ik krijg niks binnen
|
||||
|
Het is dan toch niet schadelijk of wel? Dat zou wel fijn zijn
Drugs gebruiken zonder schade in je lichaam achter te laten
|
||||
|
Als je met bitcomet download doen alle links het! ik heb alcohol en content nu in mijn i-doser 3 map staan!!!!!
|
||||
|
Het lijkt me eigenlijk wel vet... Als het tenminste niet verslavend is
|
||||
|
@ Boris, gewoon proberen
is niet schadelijk ofzo, en ik heb net die links van tad uitgeprobeert, is ff kijken hoe die nieuwe 2 doses zijn
|
||||
Quote: BaXiess Doe wel een keer als mijn ouders er niet zijn... K heb geen zin om daar zo op mijn bed te liggen, lichten uit... en dat dan opeens mijn moeder binnen komt lopen... Overmorgen misschien
|
||||
|
Die gast die ook peyote had geluisterd:
Ik kwam bij mijn moeder na zon dose en ze zei: wat heb je gegeten? je pupillen staan helemaal open! Ik heb niks gehad (gaat naar badkamer in spiegel kijken) Hij had nog maar een klein randje blauw zei hij. Zijn moeder noemde de doses \"satanisch\" ...... BOEIE! het blijft geluid! [Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 19 maart 2007, om 14:40] |
||||
|
lol, toch wel grappig
![]() moet \'t ook is uitproberen alleen ben er te lui voor, ghehe
|
||||
|
ik heb het gevoel alsof de meeste niet werken
en ik heb ook niet zoveel tijd om uitteproberen als men ouders thuis zijn kan het inderdaad niet dus daz wel bale maarja de gene die bij mij werkte:exctasy french roast verder heb ik nog een paar geprobeerd maar die gave me alleen koppijn
|
||||
|
Tadnecty, jij werd er dus wel sloom van
Wat is trouwens de korste sessie die er is?
|
||||
|
5 minuten en dat is een sessie waar je wakker van wordt
F_Roast is dat trouwens |
||||
|
ik heb peyote vandaag de hele tijd op school geluisterd maar voelde niks
dus weet niet echt wat ik er van moet denken
|
||||
|
nee maar je moet je wel helemaal concentreren he, niet afgeleid worden door stemmen, en je moet liggen, vraag me af of je dat lukt een half uur lang op sgool
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Drugs gebruiken zonder schade in je lichaam achter te laten
is niet schadelijk ofzo, en ik heb net die links van tad uitgeprobeert, is ff kijken hoe die nieuwe 2 doses zijn