Gepost op vrijdag 29 mei 2009, om 18:28
![]() Onze anti-Apple fanboy webmaster heeft waarschijnlijk vrij recent de Nijmeegse reseller Xando bezocht. Wanneer mijn bron rond 17:20 deze Apple Premium Reseller bezocht trof deze een iPod touch met Saven.nl geopend en dat excact op het topic van Saven over zijn mix! Dit kan uiteraard geen toeval zijn en dus blijkt dat onze Windows-fan stiekem Apple kampen bezoekt. De Windows community reageert geschrokken maar geeft nog geen uitgebreid commentaar. De bron is niet Gerwin. ![]() |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Hé, die winkel is 200 meter van mij vandaan!
|
||||
|
En waarom precies kan dat niemand anders dan Saven geweest zijn?
|
||||
Quote: Bob Snel! Snel! Ondervraag het personeel! Quote: Digital Zoveel Savenaars zijn er niet en aangezien dat topic gecheckt werd is dat het waarschijnlijkst. [Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 29 mei 2009, om 18:33] |
||||
|
Oh noes, Saven toch
|
||||
Quote: Saven Me had gelijk! Alleen faalt Saven hier, het is geen Apple Store maar een Apple Premium Reseller. Echter was Saven er wel zoals ik zei. HA! ![]() Nu de camerabeelden opvragen. |
||||
Quote: Rian Carebox Hoe weet jij de tijd trouwens
|
||||
Quote: Rian idd ik hoopte stiekem dat iemand er achter zou komenmaar hoe de fock weet jij dat ![]() edit: toen was ik ongeveer net 10 minuten de winkel uit ![]() [Laatst bewerkt door Saven op vrijdag 29 mei 2009, om 21:06] |
||||
|
Je hebt me bron dus net misgelopen.
[Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 29 mei 2009, om 21:07] |
||||
Quote: Rian Maar wtf hgoe toevallig Ik hoopte serieus dat iemand ooit zou ontdekken dat ik daar was
|
||||
Quote: Saven Niks toeval, ik heb een heel detective team in Nijmegen rondlopen. |
||||
Quote: Rian je mama |
||||
Quote: Saven Een team is toch meervoud of ben ik nou gek? ![]() [Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 29 mei 2009, om 21:10] |
||||
Quote: Saven Lol
|
||||
Quote: Peuwn is toch maar het was ruttie omfg lol hoe fucking toevallig serieus ik vind dit echt prachtig ![]() btw, ik ging daar dus heen met een maat die moest ipod oordopjes halen ik pakte alleen de kans om mac os x eens beter te bekijken edit: verklaring: http://www.saven.nl/forum/topic/109783/7#id110032 [Laatst bewerkt door Saven op vrijdag 29 mei 2009, om 21:21] |
||||
|
"en dus blijkt dat onze Windows-fan stiekem Apple kampen bezoekt."
Keep your friends close, but keep your enemies closer ![]() En ik wilde nog wat expierience op doen zodat ik beter weet waar ik over praat |
||||
|
Idd, Apple is wel duur.
Daar heb je gelijk in
|
||||
|
Saven, faalhaas
|
||||
Quote: Peuwn Inderdaad rond 25 euro voor oordopjes ik bedoel whattefuck dude O.o... |
||||
|
Ja, en like 35 euro voor een macbook sleeve >.<.
Ziet er wel mooi uit allemaal, maarja. Mijn iMac kostte vorig jaar 1400 euro (met wireless mighty mouse) en diezelfde iMac kost nu nog 1000 euro -.-" |
||||
Quote: Peuwn Klopt. |
||||
|
Dit topic
![]() Windows +1 Saven +1 OP +1 Ruttie -1
|
||||
Quote: Artofdead Dat vind jij veel. Wil je een setje shure dopjes kopen? 300 euro. |
||||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 13:40] |
||||
Quote: Thaan Ja ik vind dat veel. Die dingen maken ze zeker onder de 5 euro ofzo. 20 euro toegevoegde waarde is echt best veel. Oke er zijn producten met meer toegevoegde waarde, maar dat zijn meestal die producten zoals tv's,koelkasten enzo. Ik moet wel zeggen Apple heeft mooi spul, alleen het prijskaartje verpest het een beetje. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games