Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

SAVEN BEZOEKT APPLE RESELLER

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 30 May 2009, 08:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Omfg, hoe toeval. Ik liep een half uur eerder ook even bij de Mac-store naar binnen. Jammer, had wel een biertje met je willen drinken Saven.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 30 May 2009, 10:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dikke saven meeting in de apple store , maargoed dat Saven in een apple winkel is wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij windows verraad (of hoe je het ook wilt noemen), hij zorgt er gewoon voor dat hij weet waar hij het over heeft als hij apple gaat afzeiken.

Saven
admin
Geplaatst op: 30 May 2009, 12:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

[...]

Zeker deze keer me zusje

Saven heeft zelf ook een iPod


Doh ik heb zelfs 2 iPods. Ik heb opzich niet zo veel tegen de producten van Apple zoals ik al zei (alleen is Mac OS X niet mijn ding) maar vind ik het wel belachelijk dat zo'n iMac of Macbook (pro) zo ontzettend veel onnodig geld kost.

Ik heb iets tegen de Apple fanboys die alleen maar tof doen hoe goed Apple wel niet is en hoe slecht Windows is.
Dus dat is nog niet eens per definitie iets tegen elke Apple fanboy. Sommigen zijn (ja, echt waar) wel enigzins voor rede vatbaar

sandr schreef:

Dikke saven meeting in de apple store , maargoed dat Saven in een apple winkel is wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij windows verraad (of hoe je het ook wilt noemen), hij zorgt er gewoon voor dat hij weet waar hij het over heeft als hij apple gaat afzeiken.

Inderdaad Zoals ik al zei was ik daar eigenlijk alleen maar omdat een maat nieuwe iPod oordopjes moest halen

Rian
Geplaatst op: 30 May 2009, 12:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

[...]

Zeker deze keer me zusje

Nee, die heb ik ook al heel lang niet meer gesproken..

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 30 May 2009, 13:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:
En ik wilde nog wat expierience op doen zodat ik beter weet waar ik over praat

Dus loop je een keer een APR binnen ?

Rian
Geplaatst op: 30 May 2009, 13:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Dikke saven meeting in de apple store

We hebben geen Apple Stores in Nederland.

Het was een Apple Premium Reseller.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 30 May 2009, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

We hebben geen Apple Stores in Nederland.

Het was een Apple Premium Reseller.


Je kunt er Apple zooi kopen wat jij wilt .

Saven
admin
Geplaatst op: 30 May 2009, 14:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

[...]
Dus loop je een keer een APR binnen ?


Noob lees dit topic. Voor de 5e keer: een vriend van me moest nieuwe iPod oordopjes hebben, welke hij bij Xando haalde *zucht*

En dat moet voor VWO slagen

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 May 2009, 23:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat vind jij veel. Wil je een setje shure dopjes kopen? 300 euro.

En dan lekker om je iPod heen wikkelen en draadbreuk krijgen zoals ik bij m'n Bose oordopjes die ik eigenlijk netjes opvouwde in mijn jaszak .

Saven
admin
Geplaatst op: 31 May 2009, 00:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat vind jij veel. Wil je een setje shure dopjes kopen? 300 euro.

Niet zo tof doen . Dat is pas erg... Oordopjes van meer dan 15 euro
Geluid zal altijd zwaar bagger blijven bij oordopjes. Koop dan gewoon een echte headphone =)

Ik gebruik mijn Allen & Heath Xone XD-53 ook voor mijn iPod . Tis eigenlijk een DJ headphone (180 euro) maar hij klinkt echt super, en ook een heel stuk beter dan die kleine prutsdingen voor in je oren

En zo'n DJ headphone staat ook nog eens toffer. Dus niet zo'n lelijke sennheiser kopen

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 31 May 2009, 11:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Noob lees dit topic. Voor de 5e keer: een vriend van me moest nieuwe iPod oordopjes hebben, welke hij bij Xando haalde *zucht*

En dat moet voor VWO slagen


whehe, das wel de bedoeling ja .

Maar euh, je zei zelf dat je experience op wilde doen, en ik vertel je alleen maar dat dat niet gaat lukken door alleen maar een APR binnen te lopen .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login