|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 07:23
|
Kill/Death ration is nu alweer 1.30
Ingister voor eerste keer Tactical Nuke gehad ![]() En ingister met Ruben AKA Rubis gespeelt die is echt een mad man had 'em dik onderschat hij had binnen 3 minuten een fucking nuke xD. En Mijn Killstreak rewards zijn: Predator Missile Harrier Airstrike Choppergunner OF Harrier Airstrike Choppergunner Tactical Nuke. Nog btw mensjes met xbox (live) die een potje MW2 wilt doen?
|
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 10:37
Quote: Artofdead jonge, ik wil bij jou in training. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke lange killstreaks kunnen zetten. Ik wordt als ik eens voor mijn gevoel lekker speel, toch nog wel een aantal keer gekilled en haal ik bijna nooit vaker dan 4 kills achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar dat er toch niet iemand van achter aankomt om je te pakken??
|
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 10:57
Quote: BaXiess Je speelstijl aan passen, of je doet té voorzichtig of je rusht teveel in je eentje
|
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 12:32
Quote: BaXiess Haha, het is niet moeilijk hoor om een nuke te krijgen . Gewoon met UMP45 + lightweight + fast reloading + Commando Pro beetje rondsprinten, heb je zo een nuke hoor. En pas je killstreaks aan naar Harrier, Chopper gunner, en nuke. |
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 12:38
Quote: BaXiess je moet een beetje verdedigend spelen. Je moet eerst zorgen dat je een 6/7 killstreak hebt ( ligt eraan of je wel of geen hardline hebt ). Daarna moet je bij die plek weg, want ze weten dan al dat je daar zit. Daarna moet je de harrier gebruiken. wachten tot je 4 kills hebt gemaakt met de harrier dan chopper gebruiken en dan NUKE Quote: Artofdead dankje. Bijvoorbeeld: - Welke levels/maps leuk of niet leuk zijn Leuk= Highrise, Afghan, terminal, favella. niet leuk= Wasteland, derail, invasion - Je Kill/Death Ration. 0.93 ben hem wel goed aan het ophalen- Je favoriete (samengestelde) Class. Class 4, ACR - Je favoriete wapen. Acr - Een relaxt potje ehm... met jou. - Killstreaks harrier chopper nuke - Perks scavenger pro hardline pro ninja pro/last stand pro |
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 14:55
Quote: Headshot Die fast reloading heet 'Sleight Of Hand' ![]() En ik vind persoonlijk UMP45 een kut wapen maarja iedereen heeft zijn fijne wapens in dit spel ![]() Zo vind ik Scar-H en ACR fijn. |
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 17:05
Quote: Artofdead ump45 vind ik beetje fijn, vind Scar-H eigenlijk niet zo super fijn, heb er wel 1000 kills mee maar vind hem toch niet zo fijn. Heb btw vandaag weer een nuke gehad op Afghan
|
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 17:08
Quote: Rubis Nice Ik heb em eens en nooit meer gehad helaas. En ik praat nu trouwens met je broer op xbox live ![]() Edit: Huppa 2e tactical nuke in de pocket ![]() [Laatst bewerkt door Artofdead op vrijdag 15 januari 2010, om 17:22] |
||||
Gepost op vrijdag 15 januari 2010, om 21:28
|
Ik ging inderdaad vandaag lekker rustig steeds van plek naar plek, heb nu predator, helicopter en pave low aanstaan, een aantal keer helicopter gekregen, was wel leuk
|
||||
Gepost op zaterdag 16 januari 2010, om 12:11
Quote: Artofdead Doh, niet te wijs ofzo . Maar met silencer erop is de UMP echt geen kut wapen . Heb je PS3 voeg me maar toe onekill93.
|
||||
Gepost op zaterdag 16 januari 2010, om 18:52
Quote: Headshot nee ik heb een Xbox360 ![]() En ik ben denk ik vanavond nieuwe prestige
|
||||
Gepost op zaterdag 16 januari 2010, om 19:08
Quote: Artofdead xbox
|
||||
Gepost op zaterdag 16 januari 2010, om 20:08
Quote: Headshot nee PS3 dan dat is pas een kanker ding
|
||||
Gepost op zaterdag 16 januari 2010, om 20:25
Quote: Artofdead Zeg je alleen omdat je het met je xbox moet doen. |