Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Modern Warfare 2

Bob
Geplaatst op: 29 Dec 2009, 14:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb MW2 op Xbox maar ik wil niet met jou spelen omdat ik slecht ben en ik niet van jou wil verliezen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Dec 2009, 18:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Ik heb MW2 op Xbox maar ik wil niet met jou spelen omdat ik slecht ben en ik niet van jou wil verliezen.

Okay xD.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 30 Dec 2009, 00:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die Bob blijft een rare gozer hoor.. xD

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 30 Dec 2009, 12:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Manual rapidfire

How do you mean?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 07:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kill/Death ration is nu alweer 1.30
Ingister voor eerste keer Tactical Nuke gehad
En ingister met Ruben AKA Rubis gespeelt die is echt een mad man had 'em dik onderschat hij had binnen 3 minuten een fucking nuke xD.
En Mijn Killstreak rewards zijn:
Predator Missile
Harrier Airstrike
Choppergunner

OF

Harrier Airstrike
Choppergunner
Tactical Nuke.

Nog btw mensjes met xbox (live) die een potje MW2 wilt doen?

BaXiess
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 10:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Kill/Death ration is nu alweer 1.30
Ingister voor eerste keer Tactical Nuke gehad
En ingister met Ruben AKA Rubis gespeelt die is echt een mad man had 'em dik onderschat hij had binnen 3 minuten een fucking nuke xD.
En Mijn Killstreak rewards zijn:
Predator Missile
Harrier Airstrike
Choppergunner

OF

Harrier Airstrike
Choppergunner
Tactical Nuke.

Nog btw mensjes met xbox (live) die een potje MW2 wilt doen?

jonge, ik wil bij jou in training. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke lange killstreaks kunnen zetten. Ik wordt als ik eens voor mijn gevoel lekker speel, toch nog wel een aantal keer gekilled en haal ik bijna nooit vaker dan 4 kills achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar dat er toch niet iemand van achter aankomt om je te pakken??

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 10:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]

jonge, ik wil bij jou in training. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke lange killstreaks kunnen zetten. Ik wordt als ik eens voor mijn gevoel lekker speel, toch nog wel een aantal keer gekilled en haal ik bijna nooit vaker dan 4 kills achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar dat er toch niet iemand van achter aankomt om je te pakken??

Je speelstijl aan passen, of je doet té voorzichtig of je rusht teveel in je eentje

Headshot
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 12:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]

jonge, ik wil bij jou in training. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke lange killstreaks kunnen zetten. Ik wordt als ik eens voor mijn gevoel lekker speel, toch nog wel een aantal keer gekilled en haal ik bijna nooit vaker dan 4 kills achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar dat er toch niet iemand van achter aankomt om je te pakken??


Haha, het is niet moeilijk hoor om een nuke te krijgen . Gewoon met UMP45 + lightweight + fast reloading + Commando Pro beetje rondsprinten, heb je zo een nuke hoor. En pas je killstreaks aan naar Harrier, Chopper gunner, en nuke.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 12:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]

jonge, ik wil bij jou in training. Ik vraag me altijd af hoe mensen zulke lange killstreaks kunnen zetten. Ik wordt als ik eens voor mijn gevoel lekker speel, toch nog wel een aantal keer gekilled en haal ik bijna nooit vaker dan 4 kills achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar dat er toch niet iemand van achter aankomt om je te pakken??

je moet een beetje verdedigend spelen. Je moet eerst zorgen dat je een 6/7 killstreak hebt ( ligt eraan of je wel of geen hardline hebt ). Daarna moet je bij die plek weg, want ze weten dan al dat je daar zit. Daarna moet je de harrier gebruiken. wachten tot je 4 kills hebt gemaakt met de harrier dan chopper gebruiken en dan NUKE

Artofdead schreef:

En ingister met Ruben AKA Rubis gespeelt die is echt een mad man had 'em dik onderschat hij had binnen 3 minuten een fucking nuke xD.

dankje.

Bijvoorbeeld:
- Welke levels/maps leuk of niet leuk zijn
Leuk= Highrise, Afghan, terminal, favella.
niet leuk= Wasteland, derail, invasion
- Je Kill/Death Ration. 0.93 ben hem wel goed aan het ophalen
- Je favoriete (samengestelde) Class. Class 4, ACR
- Je favoriete wapen. Acr
- Een relaxt potje ehm... met jou.
- Killstreaks
harrier
chopper
nuke
- Perks
scavenger pro
hardline pro
ninja pro/last stand pro

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 14:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Haha, het is niet moeilijk hoor om een nuke te krijgen . Gewoon met UMP45 + lightweight + fast reloading + Commando Pro beetje rondsprinten, heb je zo een nuke hoor. En pas je killstreaks aan naar Harrier, Chopper gunner, en nuke.


Die fast reloading heet 'Sleight Of Hand'
En ik vind persoonlijk UMP45 een kut wapen maarja iedereen heeft zijn fijne wapens in dit spel
Zo vind ik Scar-H en ACR fijn.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Die fast reloading heet 'Sleight Of Hand'
En ik vind persoonlijk UMP45 een kut wapen maarja iedereen heeft zijn fijne wapens in dit spel
Zo vind ik Scar-H en ACR fijn.

ump45 vind ik beetje fijn, vind Scar-H eigenlijk niet zo super fijn, heb er wel 1000 kills mee maar vind hem toch niet zo fijn.
Heb btw vandaag weer een nuke gehad op Afghan

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 17:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

[...]

ump45 vind ik beetje fijn, vind Scar-H eigenlijk niet zo super fijn, heb er wel 1000 kills mee maar vind hem toch niet zo fijn.
Heb btw vandaag weer een nuke gehad op Afghan


Nice
Ik heb em eens en nooit meer gehad helaas.
En ik praat nu trouwens met je broer op xbox live

Edit:
Huppa 2e tactical nuke in de pocket

[Laatst bewerkt door Artofdead op vrijdag 15 januari 2010, om 17:22]
BaXiess
Geplaatst op: 15 Jan 2010, 21:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ging inderdaad vandaag lekker rustig steeds van plek naar plek, heb nu predator, helicopter en pave low aanstaan, een aantal keer helicopter gekregen, was wel leuk

Headshot
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 12:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Die fast reloading heet 'Sleight Of Hand'
En ik vind persoonlijk UMP45 een kut wapen maarja iedereen heeft zijn fijne wapens in dit spel
Zo vind ik Scar-H en ACR fijn.

Doh, niet te wijs ofzo . Maar met silencer erop is de UMP echt geen kut wapen . Heb je PS3 voeg me maar toe onekill93.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Doh, niet te wijs ofzo . Maar met silencer erop is de UMP echt geen kut wapen . Heb je PS3 voeg me maar toe onekill93.

nee ik heb een Xbox360
En ik ben denk ik vanavond nieuwe prestige

Headshot
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 19:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
nee ik heb een Xbox360
En ik ben denk ik vanavond nieuwe prestige

xbox

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 20:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
xbox

nee PS3 dan dat is pas een kanker ding

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
nee PS3 dan dat is pas een kanker ding

Zeg je alleen omdat je het met je xbox moet doen.

BaXiess
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 20:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Zeg je alleen omdat je het met je xbox moet doen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Zeg je alleen omdat je het met je xbox moet doen.

nee, helemaal niet, kvind gewoon lelijk ding, Menu is tering lelijk, geen customized avatars, en Blu-Ray shit is echt bullshit
En ja ik weet waar ik over praat. Tis gewoon een lelijk,kanker ding.

Headshot
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
nee, helemaal niet, kvind gewoon lelijk ding, Menu is tering lelijk, geen customized avatars, en Blu-Ray shit is echt bullshit
En ja ik weet waar ik over praat. Tis gewoon een lelijk,kanker ding.

Ja, want als je op de console zit blijf je ook de hele tijd in het menu hé , Blu-Ray bullshit Blu-ray is de toekomst en ook hier laat Microsoft zien dat ze qua spelcomputers weer een stapje achterliggen.

Het feit alleen al dat je moet betalen om online te kunnen spelen .

Paul
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 22:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
nee, helemaal niet, kvind gewoon lelijk ding, Menu is tering lelijk, geen customized avatars, en Blu-Ray shit is echt bullshit
En ja ik weet waar ik over praat. Tis gewoon een lelijk,kanker ding.

Je bent gewoon ontzettend jaloers. Ga jij lekker maar weer wat terroristjes of vage aliens af knallen op je xdoos, waar afgezien van Alan Wake niks echt exclusiefs meer op uit komt behalve inspiratieloze shooters. Nee, dan start ik lekker Heavy Rain op terwijl jij je kapot verveelt en alleen maar met noobs MW2 speelt. Persoonlijk de allergrootste teleurstelling voor mij sinds Halo op de PC, waarbij ik me echt af vroeg waarom het in godsnaam miljoenen had weten te verkopen op de xbox.

Ik vind overigens ook de onderbouwing van wat je zegt enorm slecht.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 16 januari 2010, om 22:46]
Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 16 Jan 2010, 22:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
nee, helemaal niet, kvind gewoon lelijk ding, Menu is tering lelijk, geen customized avatars, en Blu-Ray shit is echt bullshit
En ja ik weet waar ik over praat. Tis gewoon een lelijk,kanker ding.

'k heb ze zelf allebij, qua uiterlijk zijn ze gelijk. Allebij thyfus lelijk en lomp, maar buiten dat wint de ps3 het op alle velden. Avatars, wtf moet je daar mee? Ben je 11 ofzo?
Menu's zijn trouwens ook veel beter op de ps3, simpel en overzichtelijker. Het enige wat de x360 nog geen vuilnis maakt is z'n kleur filter.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Jan 2010, 11:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Je bent gewoon ontzettend jaloers. Ga jij lekker maar weer wat terroristjes of vage aliens af knallen op je xdoos, waar afgezien van Alan Wake niks echt exclusiefs meer op uit komt behalve inspiratieloze shooters. Nee, dan start ik lekker Heavy Rain op terwijl jij je kapot verveelt en alleen maar met noobs MW2 speelt. Persoonlijk de allergrootste teleurstelling voor mij sinds Halo op de PC, waarbij ik me echt af vroeg waarom het in godsnaam miljoenen had weten te verkopen op de xbox.

Ik vind overigens ook de onderbouwing van wat je zegt enorm slecht.

Hoezo zou ik jaloers zijn? Ik vind de extra titels zoals Ratchet & Clank enzo gewoon kut spellen. En ik dacht dat Uncharted 2 nice weas maar was veel beter geweest als het first person was, maar helaas...
En ik speel ook gewoon andere spellen hoor, NG2,Skate(2) vermaak ik me prima mee.
En over MW2 gesproken de DLC die komt die is wel gratis voor xbox maar niet voor PS3
En als ik me kapot zou vervelen he, waarom zou ik dan nog een xbox hebben? Ik ken beide consoles, en PS3 vind ik gewoon bagger.
Maarja sommige idioten die denken dat zijn mening een feit is.
Ik vind gewoon Xbox360 beter en jij PS3? So what waarom een grote discussie over een of andere console maken? Dit is net z'n domme kut discussie zoals Microsoft en Apple.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 17 Jan 2010, 12:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Ja, want als je op de console zit blijf je ook de hele tijd in het menu hé , Blu-Ray bullshit Blu-ray is de toekomst en ook hier laat Microsoft zien dat ze qua spelcomputers weer een stapje achterliggen.

Het feit alleen al dat je moet betalen om online te kunnen spelen .

maar de online is dan ook wel vele malen vetter.

als ik de xbox zou beschrijven, ik wil het woord zwagger niet willen gebruiken....

moet BTW nog 2 nukes for de end of line Title ( = 5 nukes in 1 prestige )

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login