Gepost op vrijdag 21 maart 2008, om 13:07
|
ZOu wel is willen weten hoe jullie denken over deze film van Geert Wilders. Veel mensen praten er al te veel over zonder dat de film nog is vertoond. Zelf vind ik het nogal raar dat mensen die de koran enzo keihard de grond in trappen nogal laf, nu gaan ze janken over een mogelijke aanslag.... Op zijn site las ik dat hij nog voor 1 april komt. Ik gok zelf op 25 maart omdat dan die profeet(ja sorry ben even naam kwijt) geboren is. Doe ook is stemmen op de poll Martijn |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Ik ga hem wel kijken, mja Wilders draait i.m.o. toch wel een beetje dooor.
Alhoewel hij soms ook wel goede dingen zegt hoor. [Laatst bewerkt door Syncie op vrijdag 21 maart 2008, om 13:09] |
||||
|
Ik ga hem ook kijken, stel je voor dat iedereen er gaat over praten en ik er niet over mee kan praten
|
||||
|
Natuurlijk gaan we die film kijken, dat moet je gezien hebben, of je het er nou mee eens bent of niet.
|
||||
|
Yeah! natuurlijk G. Wilders is gewoon de man in NL :\')
|
||||
|
Veroorzaakt alleen maar problemen voor nederland.
Al die terroristen komen naar nederland xD |
||||
|
Doh, tuurlijk kijken, of je het er nou mee eens bent of niet je moet hem gewoon gezien hebben, daarbij vind ik geertje ondertussen wel beetje erg ver gaan, en niet elke moslim is zoals hij dat beschrijft. Maar ik snap wel hoe die er op komt..
|
||||
|
Ik ga em zeker kijken! Nadat de film uitgekomen is verwacht ik wel rellen of zo..
|
||||
|
Rellen.. ojee
geen school YEAH
|
||||
|
ja, kwil wel is zien waar al die ophef nou over gaat
|
||||
Quote: JoeyN Hoop het! :\')[Laatst bewerkt door Alex op vrijdag 21 maart 2008, om 13:28] |
||||
|
Als die Geert Wilders Fitna op internet heeft gezet hoelang zou hij dan nog leven?:\')
|
||||
|
Hij staat ook dagelijks in het AD ... Klik hier... De meeste reacties ooit! :\')
|
||||
Quote: Artofdead Ik denk dat de server van die site het niet aan kan dus dat de helft van alle Nederlanders.. een dag of 2 moet wachten.. :\'( |
||||
|
Ik ga m wel kijken.
Word zeker lachen .
|
||||
|
Ik ga die film sowieso kijken, want ik ben erg benieuwd naar zijn argumenten. Hij kan alles lullen wat \'ie wil, maar als hij geen goede argumenten heeft mag Nederland wat mij betreft hem vogelvrij verklaren.
|
||||
|
Wie zegt dat er een film komt?
Misschien zegt Geert Wilders op 1 april wel: \"1 april, kikker in je bil\" Anyway, als de film uitkomt: zeker kijken.
|
||||
|
@ Hierboven,
Dat zou wel kicke zijn. :\') [Laatst bewerkt door Basjee op vrijdag 21 maart 2008, om 14:18] |
||||
|
Ik ga hem kijken!
Maakt niet uit welke argumenten onze Geert gebruikt, I.M.O heeft hij zowieso gelijk want geloof zuigt. :\')
S p o i l e r :
/me hoopt op een burgeroorlog.
[Laatst bewerkt door Darkmystery op vrijdag 21 maart 2008, om 14:20] |
||||
Quote: Darkmystery Ja en dan stap je dan op een landmijn. En dan heb je wat bereikt! ![]() ![]() En dit zou dan ook net zo goed bij een kind van 4 jaar oud kunnen gebeuren incl zijn opa en oma. Nou ik zou zeggen: Burgeroorlog, zeker doen! Btw, ik ga kijken, zal ik wel weer vrij van school hebben |
||||
Quote: Frenk Zolang ik het maar niet ben. :\') |
||||
Quote: Darkmystery En een kind van 3 wel? Of iig een kind <16? Zwak hoor. |
||||
Quote: Lotus Gezellig, het toerisme hier kan wel een impuls gebruiken |
||||
Quote: Frenk Dat maakt mij om eerlijk te zijn geen balzak uit. Ik ben nogal egoistisch. Familie > Vrienden > Ik > Onbekenden. |
||||
Quote: Darkmystery Nou; sterf. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

geen school YEAH

:\')
.