Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

FITNA

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 23 Mar 2008, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

knuppel, staat toch hier [url]www.fitnathemovie.co.uk[/url], als die niet fake is teminste...

Oh, de site is zoals je niet zecht echt niet van Wilders en zwaar fake..


'Die is niet fake, dat is een anti-wilders-film-site.
Onder welke steen komen jullie vandaan man?

JoeyN schreef:

Hij gaat hem op straat uitdelen

Provider Network Solutions heeft gisteravond de website fitnathemovie.com van PVV-politicus Geert Wilders offline gezet. De Amerikaanse provider stelt in een mededeling dat er meerdere klachten zijn binnengekomen over de site.

Network Solutions onderzoekt nu of de inhoud van de website in strijd is met de reglementen van de provider. Op de site stond, op een zwarte achtergrond, de tekst 'Geert Wilders presents Fitna - Coming Soon'. Daarnaast was een afbeelding te zien van de voorkant van de Koran waarop de Arabische tekst Allahu Akhbar staat, wat 'God is de Grootste' betekent.

Het was de bedoeling van Wilders op deze website zijn anti-Koranfilm Fitna te vertonen. In Fitna wil hij zijn mening verbeelden dat de Koran, het heilige geschrift voor moslims, een fascistisch boek is dat nog altijd aanzet tot geweld.

Wilders zei gisteravond geen idee te hebben wat er aan de hand is. Hij gaat het uitzoeken. "Op hoeveel manieren kan ik nog worden tegengewerkt? Desnoods ga ik persoonlijk dvd-tjes uitdelen op de Dam. Wat een wereld", aldus de PVV-voorman. "Ondanks alle tegenwerking geef ik niet op om Fitna snel te laten zien", benadrukte hij verder.

Provider Network Solutions was niet bereikbaar voor commentaar.

Fitnathemovie.co.uk is nog wél online, maar die heeft niets met de film van Wilders of Wilders zelf te maken.

Zit de waarheid niet zo te verdraaien jij.

Melvin
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 09:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar wanneer komt hij nu uit

Gister zou hij toch gewoon uitkomen?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 09:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

Maar wanneer komt hij nu uit

Gister zou hij toch gewoon uitkomen?


Re-quote van Gkhn schreef:
"Ondanks alle tegenwerking geef ik niet op om Fitna snel te laten zien", benadrukte hij verder.

Nanne schreef:

Enige wat hij hoefdt te doen is hem als torrent uploaden en hem op usenet zetten. Dan is hij binnen de kortste keren de wereld rond.

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 24 maart 2008, om 10:49]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 10:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Enige wat hij hoefd te doen is hem als torrent uploaden en hem op usenet zetten. Dan is hij binnen de kortste keren de wereld rond.

Santi
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 12:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik denk dat hij daar zijn mensen wel voor heeft nanne, als hij hem uitgeeft
(naam komt me trouwens bekend voor xD)

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 12:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoorde van iemand dat er ook nog een mogelijkheid is dat hij helemaal geen film uit gaat brengen, maar alleen wil bewijzen hoeveel opschudding dit geeft.

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bone schreef:

Wie zegt dat er een film komt?
Misschien zegt Geert Wilders op 1 april wel: "1 april, kikker in je bil"

Anyway, als de film uitkomt: zeker kijken.

Als dat zo is, dan is 1 ding zeker. Dan heeft Geert Wilders bewezen dat ze in dat gehucht ver weg zo snel freaken om alleen maar dingen die ze horen maar niet zien

JoeyK
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ene van de tjechische ding heeft Geert Wilders iets aangeboden omdat zijn site uit de lucht is..

BaXiess
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Hoorde van iemand dat er ook nog een mogelijkheid is dat hij helemaal geen film uit gaat brengen, maar alleen wil bewijzen hoeveel opschudding dit geeft.

Zal wel niet toch? Zit iedereen op zo'n film te wachten komt er niks en dan was het denk ik al wel eerder bekent geworden..

JoeyK
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Wilders blij met minimale opkomst op de Dam - VVD-ers staan in hun hemd
zaterdag 22 maart 2008
Geert Wilders is verheugd over de zwaar tegenvallende opkomst bij de haat-manifestatie op de Dam. De trotskisten van Nederland Bekent Kleur verwachtten "vele duizenden mensen" maar volgens de politie waren het er slechts 1300.

"Dit geeft aan dat Nederland geen kleur bekend aan de extreem-linke organisatie NBK. De bevolking heeft zich afgekeerd van het multiculturalisme en dat is vandaag weer eens duidelijk gebleken. Niets illustreert het failliet van de multicul meer dan de tegenvallende opkomst. Onbegrijpelijk dat de pers deze haat-manifestatie en de organisatoren zo kritiekloos behandelt."

"De politici die zich solidair verklaarden met de haat-manifestatie staan nu zwaar in hun hemd. Ik ben in het bijzonder teleurgesteld in de VVD'ers die het extreem-linkse NBK steunen: Ed Nijpels, Hans Dijkstal, Gijs de Vries. Hun steun geeft aan dat de VVD nog steeds multiculti-georienteerd is. Henk Kamp kan schreeuwen wat hij wil; de VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende Kleur, de VVD bekende kleur."

Daar gaan we dan..

Islam is het probleem, niet de moslims volgens Wilders

Santi
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Slogan: NEDERLAND KLEURLOOS! NEDERLAND KLEURLOOS!

Lekker gedaan door Wilders. Laat die VVDers maar is ff een poepie ruiken!

Rian
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

Slogan: NEDERLAND KLEURLOOS! NEDERLAND KLEURLOOS!

Jij kent duidelijk geen buitenlanders, de meeste van mij vrienden zijn 'gekleurd' en die zijn juist vaak gezelliger. Het si dat je altijd over het tuig dingen hoort maar grotendeels zijn het gewoon aardige mensen

BaXiess
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 22:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jupz dats idd het probleem. Alle moslims worden door vele als slecht aangekeken maar het is eigenlijk maar een kleine groep allochtonen die het voor de rest verpest. Je kan dan eigenlijk beter zeggen stop de probleem jongeren ofzow..

Santi
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 16:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Jij kent duidelijk geen buitenlanders, de meeste van mij vrienden zijn 'gekleurd' en die zijn juist vaak gezelliger. Het si dat je altijd over het tuig dingen hoort maar grotendeels zijn het gewoon aardige mensen


i know, het was cynisch bedoeld
ik ken genoeg buitenlanders van vroeger (meest recent: vorig jaar) waren ook wel "vrienden" niet van supermatties 4 life enzo maar gwn normaal jeweetwel.
maar al die gasten zijn tog altijd zo superstoer en stelen stelen stelen.
Alhoewel ik best kan geloven dat er ook gewoon gekleurde zijn die zoals mij zijn, eerst zien.. dan geloven. (echt zo'n typisch nederlandse instelling zeker? )

btw. ik heb trouwens echt níks tegen de normale persoon, alleen zoals je zelf al zegt.. als er op je school een groep mocro's staat waar je langsloopt met je hardstyle muziek van je laptop in je armen, en dan word er gezegd iets in de trend van; geef die laptop, en hem dan ook echt aanraken.. tja dan weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik vertrouw dan geen ene zwarte meer op mijn school (wat ik zoiezo tog al niet deed, maar dan helemaal niet meer)

en feit is ook dat er zoooo veel zijn die echt stinken nederlands stinken natuurlijk ook wel is (voorbeeld: een dikke uit me klas) maar bij een gekleurde is het wel wat viezer

[Laatst bewerkt door Santi op dinsdag 25 maart 2008, om 16:20]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 18:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Natuurlijk gaan we die film kijken, dat moet je gezien hebben, of je het er nou mee eens bent of niet.

/agree.

Ik ben niet voor of tegen geloven.
Proud too be atheist

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 18:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

"Godzijdank ben ik een atheïst"

[Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 25 maart 2008, om 18:45]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 18:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

"Godzijdank ben ik een atheïst"

eej jij ook al?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
eej jij ook al?

Nee die quote was als grappig bedoeld

Godzijdank een atheist
beetje tegenstrijdig enzo

KoiSashuu
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 19:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hij zegt toch geen godzijdank?
Hij zei 'Trots om... te zijn'

PS: 'Proud too' moet zijn 'proud to'
Nu staat er 'Trots ook'

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 19:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

"Godzijdank ben ik een atheïst"

Ik kon een klein glimlachje niet onderdrukken

Die is goed

RobiN
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 20:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik ben wel erg benieuwd naar die film. zo'n ophef, dan moet t wel iets bijzonders zijn.

KoiSashuu schreef:

Hij zegt toch geen godzijdank?
Hij zei 'Trots om... te zijn'

PS: 'Proud too' moet zijn 'proud to'
Nu staat er 'Trots ook'

er staat nu niet 'trots ook', maar 'ook trots'. wat jij er van maakt is geen abn.

Robertenzo
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 20:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als hij gaat uitdelen @ de dam..
wie gaat dan mee om getuigen te zijn van zijn moord? (of als we nog snel genoeg zijn om de DVD te pakken )

QnB
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik wil het wel zien ja Z'n moord, zal vast wel gefilmd worden want er komen journalisten..... wil je niet weten So sick

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

EN HIJ IS LIMBURGER!

VENLO DE GEAKSTE~!

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 Mar 2008, 20:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

ik ben wel erg benieuwd naar die film. zo'n ophef, dan moet t wel iets bijzonders zijn.

[...]

er staat nu niet 'trots ook', maar 'ook trots'. wat jij er van maakt is geen abn.


ABN is er niet meer, het is nu AN enzo
KoiSashuu schreef:

Hij zegt toch geen godzijdank?
Hij zei 'Trots om... te zijn'

PS: 'Proud too' moet zijn 'proud to'
Nu staat er 'Trots ook'


Nee mijn post is niet gerelateerd aan zijn post was gewoon opmerking
Frenk schreef:

[...]
Ik kon een klein glimlachje niet onderdrukken

Die is goed


@ Robertenzo: dan vermoord ik jou

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login