Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
wow private server

Boran007
Geplaatst op: 11 Oct 2008, 19:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hey allemaal,

ik ken een goede wow server met 1x rate en ongeveer 80 mensen online maarhet is zte zien aan het groeien want vorige week was het gemiddelde maar 60.
wow.dethpod.com/news.php

op de site vind je alle info die je nodig hebt.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Oct 2008, 19:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oké, sterf.

Mirabelle
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 07:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beetje laat maar ik zag deze topic op Google voorbij komen ik denk laat ik hem eens uit de thread-begravenis halen.

Voor mensen die nog zoeken naar een goede private server, er is er onlangs een geopend.

Zijn nog nieuw, maar er wordt hard aan gewerkt, met GM's van alle landen, incl. Nederland natuurlijk, we zoeken nog meer Europese GM's, maar zijn voornamelijk op zoek naar nieuwe spelers.

Server wordt altijd up to date gehouden. Bugs zijn er nog wel, maar met elke dag wordt het minder, en met elke dag wordt er meer en meer custom content toegevoegdt. Dus custom vendors, instances, quest en items. Twee verschillende servers, 1 is high rate, en op het moment in de reperatie, de ander is een instant 80 pvp server. Niks geen gegrind, 1 questje en je bent 80 en kunt beginning met je character te gearen, daar hebben we een custom winkelcentrum voor natuurlijk. Maar de echte zieke stuff krijg je door te PvP'en, Cyber Effect heeft een compleet anders PvP systeem dan de normale WoW, bij ons telt elke kill, en daar bovenop helemaal graties.

Als het je goed klinkt, check dan [url]http://www.cfxwow.com[/url]

Voorbeeld picca hoort er natuurlijk bij:

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 09:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stond er in de beginpost dat je reclame mocht maken voor je private server?Nee.

Maarten
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 10:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zet een lok op dit kut topic dan heb je geen last van dit gedoe. Nu ben ik killzone 2 spelen.

Johny
Geplaatst op: 03 May 2009, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waar kan ik pravite server vinden

Kosty
Geplaatst op: 03 May 2009, 20:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

zet een lok op dit kut topic dan heb je geen last van dit gedoe. Nu ben ik killzone 2 spelen.

Do it

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 06 May 2009, 22:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johny schreef:

Waar kan ik pravite server vinden

Pravite server? nergens
kanker nu maar snel op en ga een ander forum lastig vallen me je WoW

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 May 2009, 22:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WoW... zo 2005 ofzo

Bertj
Geplaatst op: 09 May 2009, 14:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Daanwow schreef:

nu ga ik julie eens goed helpen !

Meld je hier aan klik

dan open je realmlist.wtf en daar zet je in (open met kladblok)

set realmlist wow.snoxd.net

start wow en log in ! klaar ! :\')

moeilijk ? nop

Daanwow
dat lukt bij mij ook niet ik heb de verkeerde patch


Marselos
Geplaatst op: 29 May 2009, 12:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mensen help!
ik heb all 100 keer geprobeerd om realmlist te reseten maar elke keer als ik wil inlogen hersteld het zich en kan ik dus niet spelen.
ik snap niet wat ik verkeerd doe ?

Marselos
Geplaatst op: 29 May 2009, 18:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar ok gasten als jullie mij nou eens vertelen hoe ik zo'n private server maak dan kan ik ook wow spelen

Manager
Geplaatst op: 21 Jun 2009, 13:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik ben kort geleden in een zo geheten ''private'' server beland maar ik ben er achter gekomen dat de server net begonnen is het is een leuke server met weinig tot geen bugs de xp rate is 10x nu is mijn vraag aan alle mede private server spelers die een frisse start willen maken bij deze hier aan te sluiten de website van de server is http://wow.line2.lv/index.php dus ik hoop dat jullie er een beetje zin in hebben..proost OP een toekomstige populaire wow server!!! groeten ... M.anager

Kosty
Geplaatst op: 21 Jun 2009, 13:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gvd Saven/iemand aders : LOCK DIT TOPIC NU EENS !

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login