Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

UPDATEMariokart Wii

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Mario Kart owned you bastard
Zelf op DSL dus kan dus niet spelen op Wii
Meer mensen met DS(L) die ook MK heeft en eens online wilt spelen (Puppyoogjes xD)

Heb ik
Alleen geen WiFi

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Meer mensen met DS(L) die ook MK heeft en eens online wilt spelen (Puppyoogjes xD)

* meld zich * (ja ik heb het óók op de DS )

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
* meld zich * (ja ik heb het óók op de DS )

jij ook

JoeyK
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zal ik meedoen dan ?

Rian
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Zal ik meedoen dan ?

Nee

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 30 Dec 2008, 22:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
* meld zich * (ja ik heb het óók op de DS )

Ik zal effe schooien om De connectie code kunnen we 5 januari ofzo spele

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Dec 2008, 09:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Weet ik ook dat het nog niks uitmaakt, als dat echter wel het geval is heb ik een groot probleem dus voor de zekerheid staat hij uit.

@ Frenk
Ja als je NTSC spellen probeert te spelen is hij hoogstwaarschijnlijk bricked en dan heb je inderdaad een probleem.


Volgens mij kunnen ze het niet eens detecteren dus ontneem jezelf de fun van online gamen niet.

NTSC games moet je gewoon de update uit patchen met Wii Brick Blocker en je kunt ze gewoon spelen zonder bang te zijn voor updates.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 31 Dec 2008, 14:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Volgens mij kunnen ze het niet eens detecteren dus ontneem jezelf de fun van online gamen niet.

NTSC games moet je gewoon de update uit patchen met Wii Brick Blocker en je kunt ze gewoon spelen zonder bang te zijn voor updates.


Nee idd, ze kunnen een modchip níet detecteren. Het is een hardwaremod enz. Het laat je software denken dat de hardware okay is, bij wijze van.
Anders had Nintendo natuurlijk al lang een systemupdate uitgebracht die je hele wii brickt, maar nee, dat hebben ze niet gedaan, in plaats daarvan hebben ze brieven geschreven naar ombouwers om aub te stoppen.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 31 Dec 2008, 14:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Nee idd, ze kunnen een modchip níet detecteren. Het is een hardwaremod enz. Het laat je software denken dat de hardware okay is, bij wijze van.
Anders had Nintendo natuurlijk al lang een systemupdate uitgebracht die je hele wii brickt, maar nee, dat hebben ze niet gedaan, in plaats daarvan hebben ze brieven geschreven naar ombouwers om aub te stoppen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Dec 2008, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wii online gaming... Dat neem je als xbox-bezitter toch niet heel erg serieus

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 03:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Nee idd, ze kunnen een modchip níet detecteren. Het is een hardwaremod enz. Het laat je software denken dat de hardware okay is, bij wijze van.
Anders had Nintendo natuurlijk al lang een systemupdate uitgebracht die je hele wii brickt, maar nee, dat hebben ze niet gedaan, in plaats daarvan hebben ze brieven geschreven naar ombouwers om aub te stoppen.

Goh dan stop je er ook echt meteen mee he

Kosty
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 03:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Wii online gaming... Dat neem je als xbox-bezitter toch niet heel erg serieus

Als PS3 bezitter denk je net zo over de betaalde stuff van de x360

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 15:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Wii online gaming... Dat neem je als xbox-bezitter toch niet heel erg serieus

wat heeft Xbox Live dat nintendo wifi niet heeft dan?

ohja: een maandelijkse rekening .

iisys schreef:
in plaats daarvan hebben ze brieven geschreven naar ombouwers om aub te stoppen.

Dus ze weten waar de ombouwers zitten?
Kunnen ze dan niet meteen de politie langssturen of heb ik dat nou .

[Laatst bewerkt door sandr op donderdag 1 januari 2009, om 15:03]
Kosty
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 15:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
wat heeft Xbox Live dat nintendo wifi niet heeft dan?

ohja: een maandelijkse rekening .
[...]
Dus ze weten waar de ombouwers zitten?
Kunnen ze dan niet meteen de politie langssturen of heb ik dat nou .

Daarover zijn gemengde gedoe-en. De een vindt dat het illegaal is (Aanpassing en inbreuk op de copyright van Nintendo's product) de ander vindt het gewoon normaal (De consument doet met zijn product wat hij wilt)

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 17:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn eigen Wii krijg ik niet goed gekraakt via software, homebrew enzo werkt wel alleen de gebrande games niet.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 Jan 2009, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Mijn eigen Wii krijg ik niet goed gekraakt via software, homebrew enzo werkt wel alleen de gebrande games niet.

Je hebt een modchip? Install Homebrew channel dan.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2009, 19:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee ik heb geen modchip, software werkt nu perfect, heb ook Mario Kart gebrand. Nu nog even uitvogelen hoe alles werkt

Melvin
Geplaatst op: 08 Jan 2009, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nah wil ik een potje spelen is de TS banned

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 08 Jan 2009, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xbox is misschien betaald maar ik game best veel online en de service is top. De spellen zijn vetter dan op de Wii (vind ik, want dat blijft natuurlijk altijd een mening) en PS3 network is dan wel gratis, maar ik ken weinig mensen die echt heel erg blij zijn met die console. Sterker nog: iedereen die ik ken met beide consoles verkiest de xbox. Het blijft een mening natuurlijk, maar ik vind de xbox gewoon fijner. Goed, het kost 60 euro per jaar, maar ik heb nog nooit gezeik gehad.

Paul
Geplaatst op: 09 Jan 2009, 18:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Xbox is misschien betaald maar ik game best veel online en de service is top. De spellen zijn vetter dan op de Wii (vind ik, want dat blijft natuurlijk altijd een mening) en PS3 network is dan wel gratis, maar ik ken weinig mensen die echt heel erg blij zijn met die console. Sterker nog: iedereen die ik ken met beide consoles verkiest de xbox. Het blijft een mening natuurlijk, maar ik vind de xbox gewoon fijner. Goed, het kost 60 euro per jaar, maar ik heb nog nooit gezeik gehad.

Er was ooit een hele lange downtime tijdens de feestdagen op xbox live, dat weet ik nog. Tot nu toe heeft het PSN mij nog niet in de steek gelaten. Soms was het offline, maar dan ook heel kort en vanwege onderhoud.
Hoe dan ook, 2009 wordt een overduidelijk PC/PS3 jaar. Killzone 2, Heavy Rain, GoW III, Uncharted 2.. Natuurlijk ook nog CoD6(voor de PC natuurlijk), Mafia II, RE 5 als multiplatform.
Ik zelf heb het idee dat Microsoft een nieuwe console gaat aankondigen dit jaar, die 400 euro gaat kosten en technisch superieur zal zijn aan de PS3.. Dat zou wel een nekschot zijn voor Sony.

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 9 januari 2009, om 18:26]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 09 Jan 2009, 18:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Er was ooit een hele lange downtime tijdens de feestdagen op xbox live, dat weet ik nog. Tot nu toe heeft het PSN mij nog niet in de steek gelaten. Soms was het offline, maar dan ook heel kort en vanwege onderhoud.
Hoe dan ook, 2009 wordt een overduidelijk PC/PS3 jaar. Killzone 2, Heavy Rain, GoW III, Uncharted 2.. Natuurlijk ook nog CoD6(voor de PC natuurlijk), Mafia II, RE 5 als multiplatform.
Ik zelf heb het idee dat Microsoft een nieuwe console gaat aankondigen dit jaar, die 400 euro gaat kosten en technisch superieur zal zijn aan de PS3.. Dat zou wel een nekschot zijn voor Sony.

Xbox verkoopt now wel steeds goed,
[url]http://www.xbox.com/en-US/community/news/2009/0107-biggestyear.htm[/url]

En er komen nog wel spellen uit maar wel minder dan 2008.
Maar ik moet toch nog veel spellen van 2008 uitspelen ( Gears Of War 2, Fallout 3, Fable 2 ) En er komen ook nog wel een paar nieuwe spellen uit. Mass Effect 2, Gears of War 3, Halo Wars, Halo ODST, Bioshock 2.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Jan 2009, 20:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

btw zit hier iemand met james bond quantum of solace voor de wii?

Ben opt moment helemaal verslaafd daaraan .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 09 Jan 2009, 23:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

[...]

Xbox verkoopt now wel steeds goed,
[url]http://www.xbox.com/en-US/community/news/2009/0107-biggestyear.htm[/url]

En er komen nog wel spellen uit maar wel minder dan 2008.
Maar ik moet toch nog veel spellen van 2008 uitspelen ( Gears Of War 2, Fallout 3, Fable 2 ) En er komen ook nog wel een paar nieuwe spellen uit. Mass Effect 2, Gears of War 3, Halo Wars, Halo ODST, Bioshock 2.

Misschien omdat er best veel verslaafde toch een nieuwde kopen bij Ring Of Death?
Ik ken best veel mensen die na ROD nieuwe Xbox hebben gekocht (Sukkels weten niet eens dat je 'em eerst kan opsturen )

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 09 Jan 2009, 23:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

btw zit hier iemand met james bond quantum of solace voor de wii?

Ben opt moment helemaal verslaafd daaraan .


Ik zal het eens downloaden morgen.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 10 Jan 2009, 13:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Misschien omdat er best veel verslaafde toch een nieuwde kopen bij Ring Of Death?
Ik ken best veel mensen die na ROD nieuwe Xbox hebben gekocht (Sukkels weten niet eens dat je 'em eerst kan opsturen )

Heb ook ROD gehad heb hem gratis laten reparen en kreeg daarna gratis 1 maand Xbox live. Er waren dan wel al weer ong. 10 dagen Xbox live voorbij gegaan maar heb ik in totaal meer Xbox live dagen .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login