Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Left 4 Dead Server Maken?

Bertjj
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

heej,,

ik heb dus net left 4 dead gedownload (vrienden hebben het ook). maar nu kunnen we niet tegen elkaar, iedere server kan maar 1 of 2 bij in...
nu zou ik zelf een server willen maken waar wij dus op kunnen (met wachtwoord?) en als het kan, dat iedereen van mn vrienden die server kan opstarten (voor als ik niet online ben..)

weet iemand hoe dit moet??
(ps, heb geen ervaring met servers opzetten.. )

greatzz,,

Robert

Modbreak

laat maar open

Maarten
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom heet je btw Bertjj en heet je Robert?

Bertjj
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omdat mn vrienden me bert noemen XD en bertjj (of terwijl oftewel bertje) klinkt wel grappig!

Modbreak

Leer Niederländisch.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Jan 2009, 08:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als de server vanaf je pc runt, moet je pc altijd aanstaan, anders kunnen je vrienden hem zoiezo niet opstarten (ken het spel verder niet ofzo).

Bertjj
Geplaatst op: 16 Jan 2009, 21:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar.. ik bedoel dus, hoe maak ik een (cracked) server, en hoe kan ik zorgen dat zij hem ook kunnen runnen?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Jan 2009, 22:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bertjj schreef:

maar.. ik bedoel dus, hoe maak ik een (cracked) server, en hoe kan ik zorgen dat zij hem ook kunnen runnen?

Dan heb je zoiezo een pc nodig die altijd aanstaat.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 17 Jan 2009, 10:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Dan heb je zoiezo een pc nodig die altijd aanstaat.

Nee hij wil een server die altijd uit staat.

Dat wil hij niet weten en al helemaal niet 2 keer, hij wil gewoon weten hoe je het doet. Waarschijnlijk gewoon op z'n eigen PC.

Bertjj
Geplaatst op: 17 Jan 2009, 14:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik bedoel dus gewoon hoe ik een server opzet op mijn eigen computer, maar als mijn computer niet aan staat, dat anderen die server dan online kunnen houden...
ik heb wel een programmatje gevonden, werkt via hamachi, moet alleen nog even kijken of het werkt..

Maarten
Geplaatst op: 17 Jan 2009, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bertjj schreef:

ik bedoel dus gewoon hoe ik een server opzet op mijn eigen computer, maar als mijn computer niet aan staat, dat anderen die server dan online kunnen houden...
ik heb wel een programmatje gevonden, werkt via hamachi, moet alleen nog even kijken of het werkt..

Hoe wil jij een computer aanzetten vanaf een andere computer?

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 18 Jan 2009, 16:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat kan niet? Als jouw PC uit gaat dan gaat de server mee, tenzij iemand anders een ANDERE server opzet en dat ze daar dan op gaan.

Tenzij je geen server bedoelt maar een match?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login