Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

COD5 WaW probleem

Michael
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 22:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik heb zojuist Call Of Duty 5 - World At War 'gekocht'.
Dus ik installeer alles, geen problemen, geen enkele fout gehad tijdens de installatie, key enzo ook in orde, maar dan wil ik de single player spelen.. Ik dubbelklik dus op die snelkoppeling, het spel start op & ik zie een zwart scherm, & het blijft zo..
Nu, ik denk dat het aan m'n pc moet liggen, maar ik heb eens gekeken naar de systeemvereisten :

Processor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz of hoger
Geheugen: 8 GB vrije harde schijf ruimte - 512MB RAM geheugen (XP) / 1GB RAM geheugen (Vista)
Grafische kaart: Shader 3.0 of hoger - 256MB Nvidia Geforce 6600GT / ATI Radeon 1600XT of hoger

Ik draai Windows XP Prof. SP2, m'n processor Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz, 1.00GB RAM, mijn grafische kaart is een Radeon Sapphire X300SE 256MB ...

Dus normaal zou het toch moeten gaan ?

Kosty
Geplaatst op: 15 Jan 2009, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die X300 is een generatie of 2, misschien zelfs 3 lager als een 1600xt
Je pc is gewoon niet goed genoeg, ookal snap ik niet dat je niet gewoon in het menu kan komen...

Dat is btw MINIMUM op een clean install enzo gerekend. Ik kon geen COD4 spelen met men Athlon64 3200+ denk ik hoor, CPU upgrade en alles ging soepel

Hoe kan je btw nu, in deze tijden, nog rond komen met een singelcore CPU en 1GIG RAM, no offence, maar zoiets is nu echt al officieel "oud"

Michael
Geplaatst op: 16 Jan 2009, 10:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

Die X300 is een generatie of 2, misschien zelfs 3 lager als een 1600xt
Je pc is gewoon niet goed genoeg, ookal snap ik niet dat je niet gewoon in het menu kan komen...

Dat is btw MINIMUM op een clean install enzo gerekend. Ik kon geen COD4 spelen met men Athlon64 3200+ denk ik hoor, CPU upgrade en alles ging soepel

Hoe kan je btw nu, in deze tijden, nog rond komen met een singelcore CPU en 1GIG RAM, no offence, maar zoiets is nu echt al officieel "oud"


I know, maar Call Of Duty 4 werkt wel hoor bij mij, met m'n oldschool bakje
Maarja, als m'n slaapkamer af is ( zie topic RJ45 ) ga ik toch zoiezo een nieuwe pc aanschaffen

Maar, dat vond ik nu juist ook raar, ik graak dus gewoonweg niet in het menu..

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login