Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Central Lounge #3

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 16:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

colatje voor meneer .

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 16:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik moet afghanen gaan interviewen over wat ze van de missie van afghanistan vinden. Heb er al verscheidene ge-e-maild maar die gasten reageren maar niet... En het moet maandag al af zijn

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 16:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik moet afghanen gaan interviewen over wat ze van de missie van afghanistan vinden. Heb er al verscheidene ge-e-maild maar die gasten reageren maar niet... En het moet maandag al af zijn

Je weet wel, als je de straat bij mij uitgaat niet naar de aardheuvel, maar naar die huurhuizen, daar wonen veel afghanen, ga gewoon even langs... Ook al is dat het probleem deel van de wijk, kan je het toch proberen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 16:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er wonen buitenlanders en er is een probleemwijk, waar blijft Maarten met z'n posts?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 16:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Er wonen buitenlanders en er is een probleemwijk, waar blijft Maarten met z'n posts? http://www.saven.nl/i/ubb/quote.gif

Aan die kant van de wijk wel ja .
Zou vanavond wel niet kunnen slapen omdat die rand debielen als een idioot met hun domme scooters door me straat gaan race

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 17:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

colatje voor meneer .

sinds wanneer werk jij hier?

ps: doe mij maar een broodje hamburgen en een broodje bal

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

sinds wanneer werk jij hier?

al fucking lang?
Bartyow schreef:

ps: doe mij maar een broodje hamburgen en een broodje bal

2 broodjes voor meneer .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2009, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

[...]
sinds wanneer werk jij hier?

ps: doe mij maar een broodje hamburgen en een broodje bal


Als een van de eerste, langer niet hoor

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 03:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Pilsie voor mij

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 11:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

astublieft, btw heeft iemand hier upc en een Linksys WRT110 RangePlus router?
Want die sitecom die we nu hebben heeft een te laag bereik en kapt ermee zodra ik me laptop uitzet, moet je dat ding weer rebooten .

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 11:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

SIEG HEILL

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 11:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

SIEG HEILL

?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 12:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
?

¿

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 12:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
¿

Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is. Dit wordt alleen gedaan bij directe vragen, bij indirecte vragen is geen vraagteken nodig. Bijvoorbeeld:
Hoe laat is het?
Jan vroeg hoe laat het was.
Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan. Soms worden ze gecombineerd met uitroeptekens (!), bijvoorbeeld:
Ben je nou helemaal gek geworden?!
In het Spaans wordt er zowel voor als achter de vraagzin een vraagteken geplaatst, waarbij de eerste op zijn kop wordt neergezet: ¿ Qué tal ?
Analoog daaraan kent men in het Spaans ¡ en ! om een zin die benadrukt wordt te beginnen en te eindigen.
In strips (en soms tekenfilms) verschijnt er een ? in de denkwolk van iemand die zich iets afvraagt.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 12:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is. Dit wordt alleen gedaan bij directe vragen, bij indirecte vragen is geen vraagteken nodig. Bijvoorbeeld:
Hoe laat is het?
Jan vroeg hoe laat het was.
Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan. Soms worden ze gecombineerd met uitroeptekens (!), bijvoorbeeld:
Ben je nou helemaal gek geworden?!
In het Spaans wordt er zowel voor als achter de vraagzin een vraagteken geplaatst, waarbij de eerste op zijn kop wordt neergezet: ¿ Qué tal ?
Analoog daaraan kent men in het Spaans ¡ en ! om een zin die benadrukt wordt te beginnen en te eindigen.
In strips (en soms tekenfilms) verschijnt er een ? in de denkwolk van iemand die zich iets afvraagt.

Bedankt voor de wijze les, dhr. Johan

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 13:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is. Dit wordt alleen gedaan bij directe vragen, bij indirecte vragen is geen vraagteken nodig. Bijvoorbeeld:
Hoe laat is het?
Jan vroeg hoe laat het was.
Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan. Soms worden ze gecombineerd met uitroeptekens (!), bijvoorbeeld:
Ben je nou helemaal gek geworden?!
In het Spaans wordt er zowel voor als achter de vraagzin een vraagteken geplaatst, waarbij de eerste op zijn kop wordt neergezet: ¿ Qué tal ?
Analoog daaraan kent men in het Spaans ¡ en ! om een zin die benadrukt wordt te beginnen en te eindigen.
In strips (en soms tekenfilms) verschijnt er een ? in de denkwolk van iemand die zich iets afvraagt.

Leuk gejat .

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 15:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ARBEIT MACHT FREI!
UND MARS, LINKS RECHTS LINKS RECHTS!

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 15:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Leuk gejat .


Is niet gejat, is geleend.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 15:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Is niet gejat, is geleend.

Geleen dan, wat jij wil.
Bjorg schreef:

ARBEIT MACHT FREI!
UND MARS, LINKS RECHTS LINKS RECHTS!

Doet me eraan denken, heb binnenkort een keer duits so .

Maarten
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 16:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Leuk gejat .


Dat noemt men niet jatten, dat is gemaakt om gebruik van te maken en daar heeft Johan goed aan gedaan.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 17:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Dat noemt men niet jatten, dat is gemaakt om gebruik van te maken en daar heeft Johan goed aan gedaan.

Mja eigenlijk is het plagiaat, want hij zet er geen bron onder, en dat is opzich wel een vorm van jatten volgens mij .

Maarten
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 19:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Mja eigenlijk is het plagiaat, want hij zet er geen bron onder, en dat is opzich wel een vorm van jatten volgens mij .

Het is gewoon een site die door iedereen gebruikt kan worden voor alle doeleinden, want als jij via Wikipedia erachter bent gekomen dat Killzone 2 25 februari uitkomt in Nederland ga je toch ook niet tegen iemand zeggen van: Hé, Killzone 2 komt 25 Februari uit, volgens Wikipedia.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 20:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Het is gewoon een site die door iedereen gebruikt kan worden voor alle doeleinden, want als jij via Wikipedia erachter bent gekomen dat Killzone 2 25 februari uitkomt in Nederland ga je toch ook niet tegen iemand zeggen van: Hé, Killzone 2 komt 25 Februari uit, volgens Wikipedia.


Maar als je complete lappen tekst letterlijk kopieert wel .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 21:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Maar als je complete lappen tekst letterlijk kopieert wel .

Idd, dan moet je bron vermelden... Want dan is het eigenlijk 'hun' tekst.

Headshot
Geplaatst op: 08 Feb 2009, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Idd, dan moet je bron vermelden... Want dan is het eigenlijk 'hun' tekst.


Wikipedia heeft ook verschillende bronnen, hoe komen ze anders aan al die informatie.

[Laatst bewerkt door Headshot op zondag 8 februari 2009, om 22:22]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login