Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Externe HDD-behuizing

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 13:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi, paar maanden geleden had ik ook mijn probleem gepost ivm computerkast, alleen toen kwam er geen oplossing, maar omdat ik me verveel heb ik mijn computer kast maar afgestoft en hem weer aangesloten om te kijken of ik het probleem nu wel kan verhelpen.

Er staan nog steeds belangrijke bestanden op de harde schijf die ik kan gebruiken.

Paar maanden geleden had ik een hack voor vista om hem legaal te maken, na dat ik dat gedaan had restarte ik mijn PC en kreeg ik een zwarte scherm met als foutmelding;

Foutmelding schreef:
Booting 'windows vista'

acpi
Vista loader 2.1.2

Done!
Fallback 1
find --set-root /bootmgr

Dus, wat do i need to do?

Ps. ik heb ook Windows XP home erop staan, alleen daar heb ik een serial voor nodig om hem te activeren anders kom ik niet erop, en misschien is dat ook een manier om bij mijn bestanden te komen dus als iemand een serial heeft, meld het via hier of PM.

[Laatst bewerkt door Johan op maandag 19 januari 2009, om 14:16]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 13:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hmpf. ik heb een serial gevonden heb die ook ingevoerd, en moest toen naar een nummer bellen, dat allemaal gedaan, alle cijfers en letters ingevoerd en er stond; Bedankt voor het aanmelden!, dus ik aangemeld en nu blijft die hangen met alleen een plaatje van de ierse heuvels, en meer komt er niet..

Edit: In veilig modus opstarten helpt ook niets, alles blijft zwart en zie alleen me muis.. en hij vind alleen Windows nog erop.. en volgens mij is Vista helemaal foetsie.

[Laatst bewerkt door Johan op maandag 19 januari 2009, om 14:15]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 14:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb me PC kast maar gesloopt en mijn harde schijf eruit gehaald met paar andere belangrijke dingen die ik nog kan verkopen.

Weet iemand toevallig een goedkope externe HDD-behuizing die ik kan gebruiken om toch nog mijn harde schijf te kunnen lezen wat er allemaal op staat?

Sorry voor 3 post achter elkaar, maar heb tenminste geen extra Topic aangemaakt

[Laatst bewerkt door Johan op maandag 19 januari 2009, om 14:17]
Jaapiej
krek
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 14:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kan je hem niet gewoon in je huidige kast proppen?

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

op www.computerland.nl staan er wel een paar

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ide of s(erial) ata?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Jan 2009, 20:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bloedgoedkoop. Wel op de grootte letten (wrs 3.5" ) en aansluitingen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login