Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Welke Skullcandy is dit?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 18:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi Savenerds.
Ik krijg binnenkort een Skullcandy voor me verjaardag, dus ik zat net effe wat te google'n, en ik zag een fucking vette skullcandy (vind ik dan xD)

Maar ik kan op de internet pagina niet vinden welke skullcandy is, en heb al gegoogled op skullcandy maar ik kan 'em niet meer vinden, dus ik dacht misschien heeft hier iemand skullcandy-wijsheid, omdat die veel van skullcandy's houdt...
Dus mijn vraag..
Welke Skullcandy is dat nou?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Offtopic:

Skullcandy

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Offtopic:

Skullcandy

Wie zei nou iets over niet reageren als het negatief is? Oowja dat was Frenk

Heb al op een ander forum antwoord gekregen.
Het is: Skullcandy Ccore Gi.

[Laatst bewerkt door Artofdead op donderdag 22 januari 2009, om 18:51]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Wie zei nou iets over niet reageren als het negatief is? Oowja dat was Frenk


Er staat iets boven

Jaapje
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Er staat iets boven

Ja, en die tag is bedoelt voor als je iets off-topics wilt toevoegen aan je on-topic reactie. Het is dus niet helemaal de bedoeling dat je hier dus een pure off-topic reactie plaatst.

Snap je?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Ja, en die tag is bedoelt voor als je iets off-topics wilt toevoegen aan je on-topic reactie. Het is dus niet helemaal de bedoeling dat je hier dus een pure off-topic reactie plaatst.

Snap je?


En het is toch on-topic omdat het over Skullcandy gaat

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ik jou was zou ik kwaliteit kopen/vragen, en niet zo'n kutding dat puur en alleen voor de sier bedoeld is.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Als ik jou was zou ik kwaliteit kopen/vragen, en niet zo'n kutding dat puur en alleen voor de sier bedoeld is.

Welke is stuk beter dan?

Kosty
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Welke is stuk beter dan?

Merken als Sennheiser staan bekend om de goede kwaliteit ?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 19:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Merken als Sennheiser staan bekend om de goede kwaliteit ?


Nooit van gehoord

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Nooit van gehoord

Apple shops staan er gevuld mee, ze kunnen het nou niet eenmaal toestaan om producten onder de 100 euro er neer te zetten.

Het is een rete goed merk, maar dat merk je ook ook gelijk aan de prijs. Net zoals Bose

Trouwens, bevestig je nou met dit topic dat je een emo bent die in zich zelf snijd, verslaafd is aan metal en nu wil je ook nog is zo'n geval op je hoofd hebben

Kosty
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Apple shops staan er gevuld mee, ze kunnen het nou niet eenmaal toestaan om producten onder de 100 euro er neer te zetten.

Het is een rete goed merk, maar dat merk je ook ook gelijk aan de prijs. Net zoals Bose

Trouwens, bevestig je nou met dit topic dat je een emo bent die in zich zelf snijd, verslaafd is aan metal en nu wil je ook nog is zo'n geval op je hoofd hebben

Emo is niet gelijk aan "metalhead" hoewel die koptelefoon wel gevaarlijk dicht tegen Emo leunt ja...

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Apple shops staan er gevuld mee, ze kunnen het nou niet eenmaal toestaan om producten onder de 100 euro er neer te zetten.

Het is een rete goed merk, maar dat merk je ook ook gelijk aan de prijs. Net zoals Bose

Trouwens, bevestig je nou met dit topic dat je een emo bent die in zich zelf snijd, verslaafd is aan metal en nu wil je ook nog is zo'n geval op je hoofd hebben

Ik luister alleen metal, van die dingen wat jij opnoemt, het enige wat ik uithaal bij jou is dat jij een hypocriet bent.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Emo is niet gelijk aan "metalhead" hoewel die koptelefoon wel gevaarlijk dicht tegen Emo leunt ja...


Ik vind het niet echt emo uitzien, meestal is emo zwart met rood,blauw,oranje en andere felle kleuren...

Zelf ken ik mensen die rap enzo luisteren die skullcandy's hebben dus stfu xD

[Laatst bewerkt door Artofdead op donderdag 22 januari 2009, om 20:15]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je naam
Je onderschrift
Je ondertitel
Je avatar
Je verjaardagscadeau
(Langharig tuig, Steen of Metaal muziek)

Sorry hoor, maar ik heb al genoeg info ontvangen van jou dat jij bij de emo's hoort. Is niet erg, als daar jouw vrienden zijn. Maar ga het dan niet ontkennen en dan weer met iets komen als "rappers dragen ze ook hoor!"

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Je naam
Je onderschrift
Je ondertitel
Je avatar
Je verjaardagscadeau
(Langharig tuig, Steen of Metaal muziek)

Sorry hoor, maar ik heb al genoeg info ontvangen van jou dat jij bij de emo's hoort. Is niet erg, als daar jouw vrienden zijn. Maar ga het dan niet ontkennen en dan weer met iets komen als "rappers dragen ze ook hoor!"

Ik zeg me vrienden die rap luisteren mongool.
Artofdead staat voor kunst van de death-metal, gewoon goeie muziek, dat jij kanker muziek luisterd oke moet jij weten.

Dat is een grapje van de avatar

Dat luisteren emo's niet, want dat vinden ze het te hard, Aborted, Grindcore for life!

Ondertitel, so what, ik luister metal en dan? ben je niet meteen z'n stereotype hoor.

Verjaardagscadeau: Omdat ik het mooi vindt en me Ipod oordinges zijn bijna kapot.

Modbreak

.. en bart doe ook normaal

BaXiess
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beter haal je geen skullcandy, heb de rasta gehad en die zuigt echt zwaar. 65 euro kost dat ding en er komt echt duidelijk slechtere kwaliteit uit dan andere koptelefoons en men rechteroor is nu ook nog eens afgebroken en men verlengkabel ervoor is kaduuk. En dat terwijl ik hem nog geen jaar heb

Kosty
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Beter haal je geen skullcandy, heb de rasta gehad en die zuigt echt zwaar. 65 euro kost dat ding en er komt echt duidelijk slechtere kwaliteit uit dan andere koptelefoons en men rechteroor is nu ook nog eens afgebroken en men verlengkabel ervoor is kaduuk. En dat terwijl ik hem nog geen jaar heb

Wow, hoe heb je dat oor dan laten repareren ? Ik zou ook geen Skullcandies kopen als je oren er spontaan afvallen hoor

Nee sorry, dat moest even..

Zoals ik al zei, SENNHEISER, en je hebt ook iets goedkopere "instapmodellen" (<- Alle "koptelefoons" vanaf 20euro...)

[Laatst bewerkt door Kosty op donderdag 22 januari 2009, om 21:09]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoezo eigenlijk koptelefoons? En niet oordopjes? Als je 70 euro voor een koptelefoon wil betalen, kan je net zo goed een paar nette in-ear's kopen.

Ps. bij ons op school lopen alleen maar emo's rond met Skullcandy, no offense, alleen dat je het weet, omdat je er niet mee geassocieerd wil worden.

Dure taal =D

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 21:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Hoezo eigenlijk koptelefoons? En niet oordopjes? Als je 70 euro voor een koptelefoon wil betalen, kan je net zo goed een paar nette in-ear's kopen.

Ps. bij ons op school lopen alleen maar emo's rond met Skullcandy, no offense, alleen dat je het weet, omdat je er niet mee geassocieerd wil worden.

Dure taal =D

Hier loopt alle soorten sub-culturen ermee rond.
Maar bij mij vallen ze met fietsen,kranten gooien enz. er heletijd uit, die mini-oordopjes, dat is vreselijk irritant. En met z'n groot ding op je kop heb je meteen geen last van wind om je heen (qua geluid)

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 22:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Ik zeg me vrienden die rap luisteren mongool.
Artofdead staat voor kunst van de death-metal, gewoon goeie muziek, dat jij kanker muziek luisterd oke moet jij weten.

Dat is een grapje van de avatar

Dat luisteren emo's niet, want dat vinden ze het te hard, Aborted, Grindcore for life!

Ondertitel, so what, ik luister metal en dan? ben je niet meteen z'n stereotype hoor.

Verjaardagscadeau: Omdat ik het mooi vindt en me Ipod oordinges zijn bijna kapot.

Wat jij wilt, maar ik ben nog steeds van mening dat je toch in het zwarte hoekje zit van school/studio.

Iedergeval, koop wat je wilt kopen. Maar ik zit nou niet te popelen met zo'n ding op je hoofd. Ik zal morgen even iets moois uitzoeken voor dezelfde prijsklasse

(hoe duur is deze?)

Saven
admin
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 22:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Skullcandy, ik weet niet wat ik er precies van moet zeggen. De een heeft er redelijk goede ervaringen mee, de ander wat minder.
Een goede vriend van mij heeft zo'n ding, en die viel na 2 maanden al zowat uit elkaar.
En voor die prijs is dat een beetje erg snel.

Volgensmij kun je dan nog beter een goedkope OEM dj-headphone kopen Die goedkoperen isoleren niet zo goed als de echt goede dj headphones, maar wel iets beter dan die van skullcandy enzo. Is misschien iets gevaarlijker op de fiets ofzo. Maar het is sowieso gevaarlijk op de fiets met headphones op

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 23:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Apple shops staan er gevuld mee, ze kunnen het nou niet eenmaal toestaan om producten onder de 100 euro er neer te zetten.

Het is een rete goed merk, maar dat merk je ook ook gelijk aan de prijs. Net zoals Bose

Trouwens, bevestig je nou met dit topic dat je een emo bent die in zich zelf snijd, verslaafd is aan metal en nu wil je ook nog is zo'n geval op je hoofd hebben

Bose is anders ook een rukmerk, het lijkt heel goed.
Wacht maar tot je Quad hebt gehoord!
DAT IS PAS GENIETEN!

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een KANKERREACTIES zeg. Jezus christus wat een autisten zwerfen hier rond. Blijf eens een keer ontopic ofzo.

Anyway, skullcandy geeft tegenwoordig wel redelijke kwaliteit, voor zo ver ik hoor. Bij de (vaak behoorlijke) prijs zit ook het merk inbegrepen natuurlijk.
En tja, het oog wilt ook wat en daar betaal je dan voor. (Mijn oog niet, dus)

[Laatst bewerkt door Darkmystery op donderdag 22 januari 2009, om 23:28]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 22 Jan 2009, 23:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hier eentje uit mijn prive colletie: "fapklaar in 1 minuut"

Klik hier, betreden op eigen fapbaarheid.

Omdat jullie bitches emo-fobie hebben.

[Laatst bewerkt door Johan op donderdag 22 januari 2009, om 23:36]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login