Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Schijtziek van sommige members

Saven
admin
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga nou niet offtopic en dit topic verkloten. Voor zulke zaken hebben we de Messagebox

Paul
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eindelijk. Lang gewacht op dit topic. Saven.nl begon een beetje te verpauperen door al dat Joey-gebash en Matt-gebash. Ook de harde dissen tussen Frenk en Artofdead zorgden voor een negatieve invloed. Het tij is gelukkig gekeerd.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 12 februari 2009, om 21:37]
JoeyK
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad Paul, helemaal met je eens.

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 21:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Eindelijk. Lang gewacht op dit topic. Saven.nl begon een beetje te verpauperen door al dat Joey-gebash en Matt-gebash. Ook de harde dissen tussen Frenk en Artofdead zorgden voor een negatieve invloed. Het tij is gelukkig gekeerd.

Er zal geen snelle omkering komen heur. En als eindelijk het gebash weg is, heb je nog spamreacties van 13-jarige jongetjes op vrijwel heel saven.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En 18 jarige jongetjes die mij p0wn3n

En dan moet ik stoppen..

Rian
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een gezeik eigenlijk, ik vond het prima gaan. Alleen de laatste week was het even een chaos maar voor de rest heb ik me hier prima vermaakt, horen die kleine(!) opschuddingen er niet bij? Dat kleine gebash, dat is Saven vind ik..

[Laatst bewerkt door Rian op donderdag 12 februari 2009, om 23:29]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 22:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Wat een gezeik eigenlijk, ik vond het prima gaan. Alleen de laatste week was het even een chaos maar voor de rest heb ik me hier prima vermaakt, horen die kleine(!) opschuddingen er niet bij? Dat kleine gebash, dat is Saven vind ik..

Maar het gebash was de laatste weken wel erg hard, en dat is Saven onwaardig.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 22:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Maar het gebash was de laatste weken wel erg hard, en dat is Saven onwaardig.

Ik houd me in. Speciaal voor de members

tttommeke
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 23:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom niet, brengt wat leven in de brouwerij. Altijd grappig te lezen

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 23:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Waarom niet, brengt wat leven in de brouwerij. Altijd grappig te lezen

Hoe zou jij het vinden als we met z'n alleen op jou af gingen?

tttommeke
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 23:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Hoe zou jij het vinden als we met z'n alleen op jou af gingen?

Dan zou ik eens lachen en verder gaan met mijn leven?

Rian
Geplaatst op: 12 Feb 2009, 23:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Hoe zou jij het vinden als we met z'n alleen op jou af gingen?

Dat vind ik echt zo'n "Stop Zinloos Geweld Actie Slogan"

Modbreak

italic schrijven is niet verplicht hoor..

[Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 13 februari 2009, om 19:59]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 07:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Dat vind ik echt zo'n "Stop Zinloos Geweld Actie Slogan"


Lol,
Het hoort er inderdaad een beetje het gebash bij saven.nl .

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 19:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

goed topic

Één van de weinige goede topics.

Kosty
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 20:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Meh /agree
Ja, echt waar!

Michael
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 21:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Ben het niet meer eens dan de TS. Ik erger me ook de laatste tijd aan sommige leden (ik ga geen namen noemen, iedereen weet wie ik bedoel). Lijkt wel een soort van coolheid om andere mensen op internet te proberen te dissen. Doe gewoon eens normaal, minder warns, betere sfeer, meer members.

Mensen dissen op het internet is zielig..
Vind ik dan.
Als er iemand een kut reactie geeft, dan is het best er gewoon niet op reageren, beetje zoals in real life, als iemand belachlijk doet & je negeert hem enzo, dan stopt het vanzelf..

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
Mensen dissen op het internet is zielig..
Vind ik dan.
Als er iemand een kut reactie geeft, dan is het best er gewoon niet op reageren, beetje zoals in real life, als iemand belachlijk doet & je negeert hem enzo, dan stopt het vanzelf..

Niet altijd, ben ik laatst achter gekomen, nu heb ik overal kritiek op, en dat gaat stukke sneller. Nu kappen ze wel iig.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 23:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Niet altijd, ben ik laatst achter gekomen, nu heb ik overal kritiek op, en dat gaat stukke sneller. Nu kappen ze wel iig.


Tis gewoon menselijk om op reactie's in te gaan tenzij je echt weet dat het geen nut heeft

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 17:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wijs topic, wijs topic..... Ik ben alleen bang dat niet iedereen er zich aan zal gaan houden

Died
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 20:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oké.

Als ik jou topic lees, moet ik meteen aan mezelf denken, een aantal maanden geleden. Ik zal het je even uitleggen. Vroegah, toen het nog gezellig was op Saven.nl was ik een ontzettend actief lid. Helaas merkte ik dat het steeds meer bergafwaarts ging. Er kwamen allerlei idioten op de site, ik noem geen namen. Helaas kende ik dit fenomeen al. Mastaline.com. Een perfect voorbeeld. Saven heeft het weer bereikt ( dit keer negatief ): een copy van ML. Ongeveer een jaar geleden op ML werd Xaero aangesteld als Mod op ML. Ik kwam direct in hevige opstand, want ML ging al de verkeerde kant op, en toen werd de opper-ep nog eens mod. Toen heb ik ook een topic vol smeekbedes geschreven, en er was een duidenlijke grens. De meerderheid van de site was het niet met mij eens. Dus de admins kiezen uiteraard de andere kant, want die willen hun bezoekers niet kwijt. Met andere woorden, jij als member kunt geen kant op. De admins zijn tegen je, de site is niet meer leuk etc. MAAR, er is een oplossing, en het heet: "uitloggen". Rechtsboven staat een hele mooie knop, cursief gedrukte text, met daarop geschreven: uitloggen. Je hoeft nooit meer terug te komen op de site.

Het is precies wat ik heb gedaan. Ik kom nu alleen maar op Saven.nl als ik ergens een link zie staan, en ik denk: eens kijken hoever het niveau er nu weer is gedaald.

PS: Daarom zal ik waarschijnlijk de reacties op dit bericht ook niet lezen, dus verwacht ook niet een reactie te krijgen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 20:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mja ML was vroeger ook veel actiever dan het tegenwoordig is .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login