Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Klacht Onderwijs overheid

JoeyK
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 08:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goedemorgen,

Luister net naar het nieuws we gaan binnenkort maar is staken!
Onze zomervakanties worden in gekort, en worden de uren over het hele jaar verdeeld.
Laat je mening weten, ga niet dom doen of bashen dank.

Groet,

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 08:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jong, het is een idee. Er zijn zoveel ideeén geweest. En als ze het invoeren is dat pas waarschijnlijk in 2010 of 2011...

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 10:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/care, ik wil juist meer uurtjes. Met mijn opleiding ga ik amper naar school.

Moet alleen maar werken. (en niet eens voor school)

[Laatst bewerkt door Darkmystery op vrijdag 13 februari 2009, om 10:58]
Saven
admin
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 11:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zomervakanties worden niet ingekort hoor

Rian
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 12:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Juist ja, als er weer gestaakt word is het alleen maar "rellen om te rellen"..

BaXiess
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 13:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ze inderdaad de zomervakantie gaan inkorten en de uren verdelen vind ik dat juist beter. Ik heb echt wel liever wat kortere dagen het hele jaar door dan de zomervakantie. Die is toch al gigantisch lang. Ik krijg altijd weer zin in school aan het einde van de zomervakantie. (de rest van het jaar heb ik zin in de vakantie )

Maarten
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 14:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lange vakantie houd ik van. Die schooldagen duren mij voor mij echt niet te lang. Ik kom er vlot zat door .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 14:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Och als je van 7:30 tot 17:00 op school zit kan je wel stellen dat het een kutsysteem is (ja dat gebeurt op mijn school).

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Och als je van 7:30 tot 17:00 op school zit kan je wel stellen dat het een kutsysteem is (ja dat gebeurt op mijn school).

Wtf o.O
Moet je elke dag nakomen ofzew ?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 15:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Wtf o.O
Moet je elke dag nakomen ofzew ?


Ik heb het niet, maar dit kan voorkomen zelfs als niet moet nakomen, want wij hebben normaal zeg maar 8 lesuren, 1e begint om 8:20 en 8e eindigt om 16:10. Echter hebben we van die geweldige roostermakers die zo nu en dan al een 9e uur plannen, dus to 17:00 en hebben we sinds 2 weken nu ook verplichte bijles voor iedereen die natuurkunde heeft en lager dan een 6.0 staat (en dat zijn er veel) en dat is heel leuk op woensdag het 0e.

Had gister ook 4 tussenuren btw, is niet heel ongebruikelijk .

[Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 13 februari 2009, om 15:08]
Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 15:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander, ik heb met je te doen...
Sterkte.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 15:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

och wordt je hard van .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 15:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ik heb het niet, maar dit kan voorkomen zelfs als niet moet nakomen, want wij hebben normaal zeg maar 8 lesuren, 1e begint om 8:20 en 8e eindigt om 16:10. Echter hebben we van die geweldige roostermakers die zo nu en dan al een 9e uur plannen, dus to 17:00 en hebben we sinds 2 weken nu ook verplichte bijles voor iedereen die natuurkunde heeft en lager dan een 6.0 staat (en dat zijn er veel) en dat is heel leuk op woensdag het 0e.

Had gister ook 4 tussenuren btw, is niet heel ongebruikelijk .


Bij ons mag je bij 2 tussen uren meteen naar huis , moet je wel terug komen voor die les, dat is wel jammer anders had ik woensdag nooit les lol xD.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 15:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Bij ons mag je bij 2 tussen uren meteen naar huis , moet je wel terug komen voor die les, dat is wel jammer anders had ik woensdag nooit les lol xD.

mja bij ons de ene keer wel en de andere niet .

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 17:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Bij ons mag je bij 2 tussen uren meteen naar huis , moet je wel terug komen voor die les, dat is wel jammer anders had ik woensdag nooit les lol xD.

Mag je naar huis als je een tussenuur hebt? Zozo, grote jongen

Omg, het is standaard dat je naar huis gaat of stad. Bruggers doen dat al lol

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben blij dat je naar school kán.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 17:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind mijn lessen goed zo, hoeven niet ingekort te worden
Kan het prima af met me rooster.

Paul
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 17:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn school volgt al die belachelijke overheidsregeltjes niet(hebben ze eens gezegd op een soort vergadering). Nooit tussenuren gehad, en bijna elke dag uit om 14:20, of 15:30. Gewoon prima toch, of niet?
Vind het overigens prima als er weer een staking komt. Altijd leuk, politie die met knuppels stakende bruggers in elkaar gaat slaan. Net als bij de vorige staking.

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 13 februari 2009, om 17:52]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 17:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Mijn school volgt al die belachelijke overheidsregeltjes niet(hebben ze eens gezegd op een soort vergadering). Nooit tussenuren gehad, en bijna elke dag uit om 14:20, of 15:30. Gewoon prima toch, of niet?

Ik heb nu 2 tussen uren in de week door
En heletijd om 14:55 uit en een keer om 15:55

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Feb 2009, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kheb wekelijks al minimaal 4 tussenuren, verder was het ook zo geweldig aan m'n rooster dat ik bijv. vorig jaar 4 uur wiskunde op 1 dag had (van de 6 die ik er in de week heb)

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 17:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geef mij maar een lange vakantie. Ik haat korte vakantie .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 19:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Geef mij maar een lange vakantie. Ik haat korte vakantie .

dus 10 maanden lang naar school en dan 2 maanden vrij?
nee bedankt...

Died
Geplaatst op: 14 Feb 2009, 19:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb 32 uur in de week. Elke dag om 8:10 op school, behalve op donderdag, dan om 9:00.
Maandag, woensdag en donderdag tot 14:00 les. Dinsdag de volle 8 uur, dan zit ik tot 16:00, en vrijdag 15:10.

Ik vind het prima te doen Niet huilen.

Overigens, als je een keer naar het nieuws luistert, doe het dan goed. Het idee is om de lesuren beter uit te spreiden. Nu hebben we 40 weken school, waarvan er 36 weken daadwerkelijk les word gegeven. ( in verband met uitval etc ). Nu willen ze het aantal weken wat we hebben, effectiever maken: minder uitval dus.

PS: Ik weet niet meer precies of we nu 36 of 38 weken hadden.
Google 't maar eens.

tttommeke
Geplaatst op: 15 Feb 2009, 00:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Mijn school volgt al die belachelijke overheidsregeltjes niet(hebben ze eens gezegd op een soort vergadering). Nooit tussenuren gehad, en bijna elke dag uit om 14:20, of 15:30. Gewoon prima toch, of niet?
Vind het overigens prima als er weer een staking komt. Altijd leuk, politie die met knuppels stakende bruggers in elkaar gaat slaan. Net als bij de vorige staking.

Of irritante scholieren die de politie lastig vallen en de werkende mens of omwoners met vandalisme, geweldpleging, diefstal, vuurwerk,...

Probeer dat maar eens in China ofzo te doen, dan mogen jullie van mij nog veel klagen over het "slechte" en "te harde" of net "onrechtvaardige" politiebeleid in de Westerse wereld.

Paul
Geplaatst op: 15 Feb 2009, 12:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

[...]

Of irritante scholieren die de politie lastig vallen en de werkende mens of omwoners met vandalisme, geweldpleging, diefstal, vuurwerk,...

Probeer dat maar eens in China ofzo te doen, dan mogen jullie van mij nog veel klagen over het "slechte" en "te harde" of net "onrechtvaardige" politiebeleid in de Westerse wereld.


Sorry, je begrijpt mijn bericht verkeerd. Het was sarcastisch bedoeld. Ik vind die stakingen ontzettend nutteloos, en bovenal verschrikkelijk triest.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login