Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
saven toch

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 16:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sorry hoor maar dit moet ik toch ff melden:
Joey had de copyright uit iets dat opensource was geript, daarop gaf onze grote saven deze reactie:

saven schreef:
Maar het is wel sad dat je de copyright weghaalt. Wees blij dat het gratis is. En dan geef je de makers niet eens credit? Sorry maar dat is best wel lame..

Natuurlijk een mooie reactie, die ergens ook wel een beetje terecht is, maar wat viel mij nou op?
Saven gebruikt famfamfam plaatjes in de ubb buttons (bijv. het kleurplaatje heeft color_wheel, maar ook de url knop heeft word_link erin zitten) en wat staat er op de site van famfamfam:
famfamfam schreef:
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License. This means you may use it for any purpose, and make any changes you like. All I ask is that you include a link back to this page in your credits (although a giant link on every page of your website really isn't needed, contact me to discuss specifics).

nou heb ik zo'n link nergens zien staan hier.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 17:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

huilen

like ook maar iemand een heel erg klein beetje caret..

[Laatst bewerkt door Frenk op dinsdag 17 februari 2009, om 17:09]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 17:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Life sucks.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 17:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat is echt wel heel erg zwak dat je er zo'n topic voor gaat aanmaken..

Ik citeer uit jouw post:
"(although a giant link on every page of your website really isn't needed, contact me to discuss specifics)"

Hij heeft inderdaad niet die link er staan maar anders moeten we bij elke gepostte foto aan de auteur of betrokkenen gaan vragen of we deze mogen gebruiken. Oftewel kom op, er zijn ergere dingen in het leven...

[Laatst bewerkt door Guz op dinsdag 17 februari 2009, om 17:11]
Rian
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 17:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou meid, haast alle icons op elke een beetje toffe site zijn famfamfam, dus ik voorzie overal jouw geklaag tegemoet te zien?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 17:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Hij heeft inderdaad niet die link er staan maar anders moeten we bij elke gepostte foto aan de auteur of betrokkenen gaan vragen of we deze mogen gebruiken. Oftewel kom op, er zijn ergere dingen in het leven...

Niet bij elke gepostte foto, maar als je zulke dingen in je layout zet lijkt het mij niet meer dan normaal .
Rian schreef:

Nou meid, haast alle icons op elke een beetje toffe site zijn famfamfam, dus ik voorzie overal jouw geklaag tegemoet te zien?

Nah, teveel moeite, maar saven moet niet gaan zeiken dat joey nergens copyright uit moet slopen als hij zelf ongeveer hetzelfde doet.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 17 februari 2009, om 18:14]
Rian
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 18:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Niet bij elke gepostte foto, maar als je zulke dingen in je layout zet lijkt het mij niet meer dan normaal .

sandr schreef:

[...]
Nah, teveel moeite, maar saven moet niet gaan zeiken dat joey nergens copyright uit moet slopen als hij zelf ongeveer hetzelfde doet.

Een heel systeem is wel wat anders dan een paar icons, maargoed je hebt gelijk, maar zeikt wel..

[Laatst bewerkt door Rian op dinsdag 17 februari 2009, om 18:15]
Roboo
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 18:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hmm dat van ons was een andere kwestie, forum draait op mybb, en zoals mybb zelf al zegt, hoef je geen support te verwachten wanneer je de copyright weghaald. In andere gevallen geven zij 3 dagen de tijd de copyright toch nog onder het forum te zetten.

Achja voor de rest geen opinion

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 18:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Een heel systeem is wel wat anders dan een paar icons, maargoed je hebt gelijk, maar zeikt wel..

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 22:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hij vraagt of je een link op je site wil zetten.

Bij joey Roboo stond de copyright er al in en hij heeft het eruit gesloopt.

Big difference?

[Laatst bewerkt door Digital op woensdag 18 februari 2009, om 00:36]
Saven
admin
Geplaatst op: 17 Feb 2009, 23:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Nah, teveel moeite, maar saven moet niet gaan zeiken dat joey nergens copyright uit moet slopen als hij zelf ongeveer hetzelfde doet.

Ten eerste ging het over Roboo
En ten tweede sloop ik nergens de copyright uit. Dat is een groot verschil

Sander
Geplaatst op: 18 Feb 2009, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een gezeik.

Saven
admin
Geplaatst op: 18 Feb 2009, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Wat een gezeik.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login