Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

naar de tering

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 11:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

daar zit je dan, het is half 3 en feest is afgelopen en je loopt een beetje bezopen naar je fiets toe met 4 man. je gaat vervolgens vrolijk bij het stoplicht staan wachten als je vrienden nog even een praatje maken met wat vriendinnen.

voordat je het weet staan er 8 mensen achter je die je blijkbaar als vriend hebben zien staan bij een vriend van je. vervolgens beginnen ze ej uit te schelden en te duwen en je rijd weg op je fiets en voordat je het weet heb je acht mensen die achter je aan rennen. in je aangeschoten bui word je vervolgens op de grond gewerkt en vervolgens in elkaar geslagen. ondertussen zijn de mensen die je in elkaar geslagen hebben al lang en breed verdwenen en komen je vrienden aangerend die meteen helemaal doorflippen.

je word mee naar het huis van een vriend gesleurd aangezien je daar zou verblijven die nacht en je neemt de schade eens op. oei oei een gebroken neus en je bent helemaal draaierig. toch maar even naar de huisarts toe die je vervoglens doorverwijst naar het ziekenhuiss. hier sturen ze je terug naar huis met een gebroken neus en een hersenschudding.

Jippie, dat was mijn carnaval 2009. blijkt, 2 van die jongens die mij onder handen genomen hebben zijn voorwaardelijk vrij in afwachting van hun rechtzaak wegens het zwaar mishandelen van 2 personen.

ik moet weer naar bed.

doei

Rian
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 11:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Klinkt als een geslaagd dagje

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 12:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus Frenk zit nu vast?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 12:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap niet wat die mensen die jou zo hebben toegetakelt het probleem was, volgens mij deed jij toch niks fout.

En @ Rian:
Scherp

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 13:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Dus Frenk zit nu vast?

Anyways wel fucked up ja

tttommeke
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Raar dat nog niemand hier heeft gevraagt van welke afkomst deze personen waren

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Raar dat nog niemand hier heeft gevraagt van welke afkomst deze personen waren

Zomaar een wilde gok: Marrokaans?

Bob
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 20:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

FML

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Carnaval is ook niet voor kleine kindjes
Wel nasty btw

Bjorg schreef:

[...]

Zomaar een wilde gok: Marrokaans?


Nee joh hoe kom je daar nou bij! Het waren gewoon tieners van het VWO die allemaal een 9 hebben voor natuurkunde en scheikunde. En ze wilden alleen maar grappig doen.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 22:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Raar dat nog niemand hier heeft gevraagt van welke afkomst deze personen waren

Nou nee, dat was niet het eerste waar ik aan dacht. Sorry.

Sander
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 13:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 16:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ondertussen aangifte gedaan, een van deze jongens blijkt voorwaardelijk vrij te zijn in afwachting van zijn rechtszaak voor het zwaar mishandelen van een persoon waardoor deze 5 weken ik coma heeft gelegen. Ondertussen gaat het wel weer

Geen Nederlandse afkomst nee.

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 17:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nu klopt je ondertitel niet meer.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 18:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ondertussen aangifte gedaan, een van deze jongens blijkt voorwaardelijk vrij te zijn in afwachting van zijn rechtszaak voor het zwaar mishandelen van een persoon waardoor deze 5 weken ik coma heeft gelegen. Ondertussen gaat het wel weer

Geen Nederlandse afkomst nee.

Viel te verwachten (mag ik dat wel zeggen?)

Mja, dat snap ik dan echt niet he. Waarom zouden ze je gaan slaan, ze kennen je niet, ze doen het niet voor een reden. Echt vaag..

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 19:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Klinkt als een geslaagd dagje

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 26 Feb 2009, 19:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:
Mja, dat snap ik dan echt niet he. Waarom zouden ze je gaan slaan, ze kennen je niet, ze doen het niet voor een reden. Echt vaag..

Waarom denk je dat tttommeke meteen vroeg waarom er nog niet gevraagd was of het buitenlanders waren.
Dat vinden hun normaal.

Phat
Geplaatst op: 27 Feb 2009, 00:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Al die moeite doen om je in elkaar te slaan, maar ze pakken je telefoon, portemonnee, eventuele andere waardevolle spullen niet? Heb je toch nog geluk gehad .

tttommeke
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 14:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Al die moeite doen om je in elkaar te slaan, maar ze pakken je telefoon, portemonnee, eventuele andere waardevolle spullen niet? Heb je toch nog geluk gehad .

Agressie van de vader moet toch ergens heen he, zij zijn het echte slachtoffer! Meer fondsen!

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me sterk dat ze zonder reden iemand in elkaar slaan, ja er zijn agressieve mensen maar zelfs die slaan niet zomaar ineens iemand in elkaar.

Headshot
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 18:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

OK, ken je niet persoonlijk dus maakt het me niet veel uit, er worden zoveel mensen in elkaar geslagen die ik niet ken.

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 18:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

[...]
Agressie van de vader moet toch ergens heen he, zij zijn het echte slachtoffer! Meer fondsen!

Hehe

sandr schreef:

Lijkt me sterk dat ze zonder reden iemand in elkaar slaan, ja er zijn agressieve mensen maar zelfs die slaan niet zomaar ineens iemand in elkaar.

Nooit uit geweest zeker?

Headshot schreef:

OK, ken je niet persoonlijk dus maakt het me niet veel uit, er worden zoveel mensen in elkaar geslagen die ik niet ken.

Bedankt voor deze inhoudloze post die totaal geen waarde toevoegt in dit topic

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 19:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Nooit uit geweest zeker?

Niet naar de goede plek blijkbaar XD

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Niet naar de goede plek blijkbaar XD

Bij leuke feesten zijn meestal ook mensen die juist die feesten willen verzieken of ruzie zoeken. En die mensen hebben geen aanleiding nodig, te dicht voorbij lopen is soms al te erg

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 28 Feb 2009, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

[...]

Waarom denk je dat tttommeke meteen vroeg waarom er nog niet gevraagd was of het buitenlanders waren.
Dat vinden hun normaal.

Klopt, dat heb ik ook al 2x gepost. Maar hij werd ook 2x verwijderd en kreeg ook 2x procenten

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Mar 2009, 10:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Klopt, dat heb ik ook al 2x gepost. Maar hij werd ook 2x verwijderd en kreeg ook 2x procenten


Je moet het ook wel op de goede manier vragen .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login