Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Geert Wilders

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 12:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Ondertitels pls???


Leer Engels ffs.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 13:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Haha, dat is misschien ook wel waar. Maar als buitenlanders niet meewerken en crimineel zijn ligt het blijkbaar gevoeliger (als ik de reactie hier bekijk). Verder vind ik het wel goed dat Wilders strijdt voor vrijheid van meningsuiting, maar met zijn ideeen ben ik het dus niet eens.

Dat is toch ook logisch, als iemand in z'n eigen land zich misdraagt dan behoort hij gestraft te worden. Indien je 'te gast' bent uit een ander land, dan bieden wij (lees: Nederland) je een plekje om te wonen, geld om van te leven en een 'veiligere' samenleving. Dan vind ik dat je het werkelijk niet kan maken om je te misdragen. Bij mij gaat dan de knop om en dan mag je serieus optyfen en lekker branden in je eigen land.

Ik ben het dus redelijk met Wilders eens.
@boris
Jij woont in een boerengehucht waar je nauwelijks last hebt van zich misdragende buitenlanders, daardoor kan ik me voorstellen dat jij er anders over denkt dan mensen die in grote(re) steden wonen, waar de criminaliteit onder buitenlanders (natuurlijk ook nederlanders, maar dat betreft deze discussie niet) echt de pan uit reist.
Ik woon zelf bijvoorbeeld in de omstreek van Hilversum en het valt mij op dat allochtone buitenlanders hier vrij veel onrust veroorzaken.

Paul
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 14:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Dat is toch ook logisch, als iemand in z'n eigen land zich misdraagt dan behoort hij gestraft te worden. Indien je 'te gast' bent uit een ander land, dan bieden wij (lees: Nederland) je een plekje om te wonen, geld om van te leven en een 'veiligere' samenleving. Dan vind ik dat je het werkelijk niet kan maken om je te misdragen. Bij mij gaat dan de knop om en dan mag je serieus optyfen en lekker branden in je eigen land.

Ik ben het dus redelijk met Wilders eens.
@boris
Jij woont in een boerengehucht waar je nauwelijks last hebt van zich misdragende buitenlanders, daardoor kan ik me voorstellen dat jij er anders over denkt dan mensen die in grote(re) steden wonen, waar de criminaliteit onder buitenlanders (natuurlijk ook nederlanders, maar dat betreft deze discussie niet) echt de pan uit reist.
Ik woon zelf bijvoorbeeld in de omstreek van Hilversum en het valt mij op dat allochtone buitenlanders hier vrij veel onrust veroorzaken.


Ik woon in Den Haag, en ik ga toch redelijk vaak de stad in. Wat mij opvalt is dat de meeste allochtonen gewoon aardig zijn, er lopen een paar gare rond met zo'n snor en een nerveuze blik, maar die kom je ook gewoon tegen tussen de non-allochtonen. Het verschilt denk ik per mens.

Bob
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

[...]
Leer Engels ffs.

plsss kun je echt niet vertalen voor mij?????

tttommeke
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 15:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik volg de Nederlandse politiek niet vaak en ken niet echt alles ervan maar ik weet wel dat jullie land op dit moment even hard zuigt als het onze op politiek vlak en wij hebben nauwelijks een regering op dit moment...

Onlangs nog gehoord dat de PvdA een wedstrijdje had georganiseerd in een school waar alleen allochtonen jongeren aan mee mochten doen en dat dit niet discriminerend, racistisch was tegenover de autochtone bevolking? Volgens mij is dit net wel racisme en niet een klein beetje.

Het probleem bij jullie in Nederland op dit moment is dat jullie alleen extreem links en extreem rechts hebben of toch dat deze partijen aan de macht zijn... Dit botst altijd en zorgt voor problemen (met links natuurlijk meer want die beginnen over dat ze ene rotjeugd hadden en dus gewoon vrij mogen enzo) wanneer hier in België je eerder partijen aan de macht hebben die lichtjes links of rechts zijn (komt binnenkort wel verandering in, Vlaams Belang en de lijst Dedecker zijn op dit moment het populairste.

Ook zal extreem-rechts zegevieren omdat het meestal de jongeren zijn die hierop stemmen en waarom? Omdat zij nog op school zitten/zaten en dat er wel 4-5 Marokkaantjes wat stoer zaten te doen en dat die jongeren nu iets hebben van... pay-back-time bitch

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 17:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@hierboven over dat extreem links en extreem rechts: Het CDA dat nu nog altijd de meeste zetels heeft is midden en dus niks extreem, maargoed ik vind het ook wel een stelletje lozers .

Rian
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 17:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik volg de Nederlandse politiek niet vaak en ken niet echt alles ervan maar ik weet wel dat jullie land op dit moment even hard zuigt als het onze op politiek vlak en wij hebben nauwelijks een regering op dit moment...

Alleen wat meningverschillen maar volgens mij is er hier weinig mis, ik heb nog niemand gehoord die wil dat ze direct aftreden. Bullshit dus.
tttommeke schreef:

Onlangs nog gehoord dat de PvdA een wedstrijdje had georganiseerd in een school waar alleen allochtonen jongeren aan mee mochten doen en dat dit niet discriminerend, racistisch was tegenover de autochtone bevolking? Volgens mij is dit net wel racisme en niet een klein beetje.

Positieve discriminatie noemen ze dat, tja het is niet netjes maar dit heeft tot weinig opschudding geleid.
tttommeke schreef:

Het probleem bij jullie in Nederland op dit moment is dat jullie alleen extreem links en extreem rechts hebben of toch dat deze partijen aan de macht zijn... Dit botst altijd en zorgt voor problemen (met links natuurlijk meer want die beginnen over dat ze ene rotjeugd hadden en dus gewoon vrij mogen enzo) wanneer hier in België je eerder partijen aan de macht hebben die lichtjes links of rechts zijn (komt binnenkort wel verandering in, Vlaams Belang en de lijst Dedecker zijn op dit moment het populairste.

De Christelijke partijen hebben hier voorlopig nog het meeste te zeggen en die zijn niet extreem rechts, bovendien is er nog wat niet extreem rechts tegengewicht. Alleen Wilders is dalijk wel extreem maar heeft op zijn standpunten als minister president niet eens extreem veel te vertellen.
tttommeke schreef:

Ook zal extreem-rechts zegevieren omdat het meestal de jongeren zijn die hierop stemmen en waarom? Omdat zij nog op school zitten/zaten en dat er wel 4-5 Marokkaantjes wat stoer zaten te doen en dat die jongeren nu iets hebben van... pay-back-time bitch

Ook daar zit je denk ik fout, jongeren zijn hier tenminste wel gewend aan de multicul. maar oudere niet en die zien alleen maar negatief nieuws en willen ze dus weg hebben, zeker nu buitenlanders goedkoper personeel zijn en ze dus vervangen kunnen worden.

Paul
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 19:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Met dat laatste punt ben ik het helemaal eens, vergeet niet dat de groep jongeren die later op Wilders gaat stemmen al relatief klein is. Door de media worden de oudere mensen ook een beetje misleid..

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 22 maart 2009, om 21:11]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Paul, Ikke wel heur

tttommeke
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 23:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Rian

Praat jij wel eens met jongeren in een stad ofzo? Op scholen zie je het ook vaak genoeg, allochtonen en autochtonen staan er meestal gescheiden en soms gaan ze wel hand in hand maar het heeft niet vaak veel nodig om toch tot een ruzie te leiden...

Ook is het bekend in België dat de meeste stemmers op Vlaams Belang vooral jongeren zijn, dit komt meestal omdat zij vaker weggaan in buurten waar andere jongeren ook uitgaan en wat dus tot ruzie kan leiden.

Ook is extreem-rechts "in" deze tijden, de media weet dat en gebruikt statistieken van criminaliteit maar al te graag en vergroten deze mbv foute grafieken (gegevens zijn juist maar de grafieken lijken ontzettend erg, rode kleuren, uitvergrote cijfers dat de barretjes hoger laten lijken, meer plaats ertussen,...)

Rian
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 23:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

@Rian

Praat jij wel eens met jongeren in een stad ofzo? Op scholen zie je het ook vaak genoeg, allochtonen en autochtonen staan er meestal gescheiden en soms gaan ze wel hand in hand maar het heeft niet vaak veel nodig om toch tot een ruzie te leiden...

Ook is het bekend in België dat de meeste stemmers op Vlaams Belang vooral jongeren zijn, dit komt meestal omdat zij vaker weggaan in buurten waar andere jongeren ook uitgaan en wat dus tot ruzie kan leiden.

Ook is extreem-rechts "in" deze tijden, de media weet dat en gebruikt statistieken van criminaliteit maar al te graag en vergroten deze mbv foute grafieken (gegevens zijn juist maar de grafieken lijken ontzettend erg, rode kleuren, uitvergrote cijfers dat de barretjes hoger laten lijken, meer plaats ertussen,...)

Gast ik ben een jongere, maar hier staan allochtonen en autochtonen zelden gescheiden. Hier staat eerder intelligent en tuig gescheiden maar die mogen elkaar toch niet, en ja die zijn beide gemengd qua cultuur.

Tuurlijk stemmen hier ook jongeren rechts maar ik denk dat ouderen het eerder doen omdat jongeren met de multiculturele samenleving zijn opgegroeid en de ouderen niet.

Maargoed dit kan in Belgie iets ander zijn, de Belgische mentaliteit is ook heel anders, zeker in vergelijking met die hier in Rotterdam.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 23 Mar 2009, 09:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

btw iedereen noemt Wilders hier wel extreem, maar als je het vergelijkt met
Amerika waar Mexicanen gewoon doodgeknald worden als ze Amerika binnen willen komen vind ik het nog wel meevallen.

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 23 Mar 2009, 22:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo gaan we is een groot berichtje typen van hoe ik er over denk en waar je niks aan kan veranderen dus niet huilie doen tegen mij

Rian schreef:

Ook daar zit je denk ik fout, jongeren zijn hier tenminste wel gewend aan de multicul. maar oudere niet en die zien alleen maar negatief nieuws en willen ze dus weg hebben, zeker nu buitenlanders goedkoper personeel zijn en ze dus vervangen kunnen worden.

Hier zit je fout, het is niet "de ouderen" die op Wilders stemmen omdat ze er niet mee zijn opgegroeid. Dat maakt geen fuck uit want wat de jongeren mee maken hebben de ouderen ook meegemaakt want die waren er toen al lijkt me?
En het is niet zo heel gek dat er veel mensen op Wilders stemmen, Als je kijkt in het nieuws? Die zooi in gouda? Busschaufeurs overvallen? En er word volgens mij toch echt gezegd dat het allochtoonse jongeren zijn die dit soort geintjes uit halen.
En ja autochtonen zijn ook de liefste niet blabla..

Enne Kanker turk mag je niet zeggen, dit is discriminatie. Kanker kaaskop mag wel want dit moet je gewoon pikken anders word je door 20 broers in elkaar gemept?

tttommeke schreef:

Ook zal extreem-rechts zegevieren omdat het meestal de jongeren zijn die hierop stemmen en waarom? Omdat zij nog op school zitten/zaten en dat er wel 4-5 Marokkaantjes wat stoer zaten te doen en dat die jongeren nu iets hebben van... pay-back-time bitch

Haha, die mag ik wel want zo denk ik dus mooi. En ik heb het dan niet over 4-5 maar wel iets meer.

Nog een leuk voorbeeld, Wanneer een groepje van 5 allochtoonse jongeren zeggen dat 3 autochtoonse jongeren hun bedreigd hebben met messen worden de autochtoonse jongeren opgepakt en na 6 uur pas vrijgelaten en na 5 weken krijgen hun een brief dat er geen bewijs was om ze op te pakken.
Maar wanneer de dag erna die zelfde 3 jongens worden bedreigd met de dood word er niks aan gedaan. Word er niet eens gekeken naar de gek die dat deed.
En nee dit is niet verzonnen.

Overigens vind ik het ook gekanker dat wanneer je iemand aankijkt je terug krijgt "Wat kijk je" of je al vies word aangekeken met een Lonsdale shirt aan. En wat is daar mis mee? Het is een boksmerk, en tenslotte ook nog is van een zwart persoon.
Dus het daar is ook niks racistisch aan het is maar wat mensen denken.

Even terug over meneer Wilders, Waarom ben ik nou voor Wilders? Het zit zo, deze maakt gebruik van de wet en blijft op de rand. Want het is en blijft natuurlijk vrijheid van meningsuiting. Dat hij een filmpje mag maken met beelden die we al gezien hadden mag dan ook gewoon. En door deze zelfde reden word hij geweigerd Groot Britannie binnen te komen. Dit is toch fucking onzin? Waar is dan de vrijheids van meningsuiting gebleven.

Want daar gaat het toch allemaal om, dat is wat er mis is met nederland. Er is wel vrijheids van meningsuiting maar met een grens. Zo vrij is het dan niet.

En nu vind ik me bericht wel lang genoeg, typfouten voorbehouden © Ricardo Cino

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 23 Mar 2009, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@up, helemaal mee eens.

Als ik een turk of marokaan aan kijk die ik niet ken, is de 1e reactie van hun schelden en/of je proberen van je fiets te slaan o.i.d.

Raar volk..

Jaapje
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 13:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Enne Kanker turk mag je niet zeggen, dit is discriminatie. Kanker kaaskop mag wel want dit moet je gewoon pikken anders word je door 20 broers in elkaar gemept?

Helemaal mee eens. Dan wordt je dus geslagen door een marokkaan, maar dan kun je niet terug slaan omdat je weet dat je dan heel marokko achter je aan hebt lopen met geweren en messen.

Rian
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 14:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

Hier zit je fout, het is niet "de ouderen" die op Wilders stemmen omdat ze er niet mee zijn opgegroeid. Dat maakt geen fuck uit want wat de jongeren mee maken hebben de ouderen ook meegemaakt want die waren er toen al lijkt me?
En het is niet zo heel gek dat er veel mensen op Wilders stemmen, Als je kijkt in het nieuws? Die zooi in gouda? Busschaufeurs overvallen? En er word volgens mij toch echt gezegd dat het allochtoonse jongeren zijn die dit soort geintjes uit halen.
En ja autochtonen zijn ook de liefste niet blabla..

De eerste generatie was over het algemeen wat liever, die waren vaak nog dankbaar dat ze hier mochten komen e.d., dat zie je nu nog zelden. Een groep die we tuig noemen kwam voor uit een deel van deze generatie en deze groep (de nieuwe generatie dus) vinden de ouderen simpelweg grafvolk en willen ze wegwerken, ook de autochtonen jongeren mogen ze niet maar die zijn het min of meer gewend. Dat is mijn beeld van hier, dat kan bij jou weer heel anders zijn.

Bart schreef:

@up, helemaal mee eens.

Als ik een turk of marokaan aan kijk die ik niet ken, is de 1e reactie van hun schelden en/of je proberen van je fiets te slaan o.i.d.

Raar volk..

Ik heb vaak zat een Turk of Marokkaan aangekeken en ik ben nog nooit uitgescholden of (van mijn fiets) geslagen, ik denk dat als je dit heb meegemaakt jouw blik ook de vriendelijkste niet is, niet dat je dan ineens geweld mag gebruiken.

[Laatst bewerkt door Rian op dinsdag 24 maart 2009, om 14:16]
Paul
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 20:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

De meesten van ons zijn gewoon allemaal een stelletje popies die nooit achter hun PC vandaan komen(face it), en al hun vooroordelen baseren op enkele ervaringen.
Bovendien vind ik al die voorbeelden ook gewoon ontzettend triest.. Die vergelijkingen kan je gewoon niet maken, het is gewoon niet vergelijkbaar. Ik heb eerder dat iedereen meeloopt met de hype van 'jo die marrokanen moeten uit ons land verdwijnen, kom doe mee dan' die is gesticht door sites als GeenStijl en Dumpert..

[Laatst bewerkt door Paul op dinsdag 24 maart 2009, om 20:53]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

De meesten van ons zijn gewoon allemaal een stelletje popies die nooit achter hun PC vandaan komen(face it), en al hun vooroordelen baseren op enkele ervaringen.
Bovendien vind ik al die voorbeelden ook gewoon ontzettend triest.. Die vergelijkingen kan je gewoon niet maken, het is gewoon niet vergelijkbaar. Ik heb eerder dat iedereen meeloopt met de hype van 'jo die marrokanen moeten uit ons land verdwijnen, kom doe mee dan' die is gesticht door sites als GeenStijl en Dumpert..

Nou hier ben ik het dus weer niet me eens, Niet iedereen is zo dat die conclusies trekt door wat andere mensen zeggen / meemaken.

Laat is even kijkeeen of ik nog een leuk voorbeeld heb. OH JA Dan ken ik iemand die fietst van een feestje naar huis en terwijl ze nog geen 10 seconden alleen fietst word ze al door 2 gasten overvallen. En 1 keer raden het waren geen nederlanders.
Dit zelfde meisje fietst savonds over straat en word door 2 auto's gevolgd en wanneer ze een woonwijk in fietst waar de auto niet kan komen word er geroepen "kanker hoer".

Dan ga ik dus wel conclusies trekken? En ja ik spreek mezelf een beetje tegen met de eerste zin van deze reactie. Maar daar denk ik dus te laat aan. Want wie dit heeft meegemaakt is iemand die ik 100% geloof En als je hieraan twijfelt.. sterf dan

En ja deze zijn allebij waar, niks van verzonnen.

Of eh, Je zit rustig op school en chilt met je voeten op een stoel dan komt er een 1 of andere tering lijert die pakt je stoel zet hem weg en loopt door. Dan zet je je poten op een andere stoel en dan gaat die met 5 man naar je zitten wijzen alsof je fucking binladen bent.

Bovendien heb ik meer dan "enkele" ervaring. Maar ik zeg ook niet dat alle allochtonen het land uit moeten. Enkel degene die het verneuken voor zichzelf. Als je een baan hebt en je gewoon gedraagt , PRIMA.

w00t.. /me has 900+ posts

[Laatst bewerkt door Riciboy op dinsdag 24 maart 2009, om 21:03]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had vandaag weer ruzie met van die marokkaantjes.
Wat een irritante kerels zijn dat, heel de tijd je proberen uit te lokken en maar stoer doen met zn 8'en.
Schijt toch op naar je eigen land man, stelletje kk nerds.

Maarten
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 21:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Ik had vandaag weer ruzie met van die marokkaantjes.
Wat een irritante kerels zijn dat, heel de tijd je proberen uit te lokken en maar stoer doen met zn 8'en.
Schijt toch op naar je eigen land man, stelletje kk nerds.

Moet je ff je eigen vrienden roepen, moet je is laten zien hoe dat moet.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 22:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Moet je ff je eigen vrienden roepen, moet je is laten zien hoe dat moet.

Ze waren echt 2 koppen kleiner en ze gingen met pakken ice tea naar me gooien.
In vechten had ik geen zin, want had me vinger gekneust.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 24 Mar 2009, 23:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

De eerste generatie was over het algemeen wat liever, die waren vaak nog dankbaar dat ze hier mochten komen e.d., dat zie je nu nog zelden. Een groep die we tuig noemen kwam voor uit een deel van deze generatie en deze groep (de nieuwe generatie dus) vinden de ouderen simpelweg grafvolk en willen ze wegwerken, ook de autochtonen jongeren mogen ze niet maar die zijn het min of meer gewend. Dat is mijn beeld van hier, dat kan bij jou weer heel anders zijn.

[...]

Ik heb vaak zat een Turk of Marokkaan aangekeken en ik ben nog nooit uitgescholden of (van mijn fiets) geslagen, ik denk dat als je dit heb meegemaakt jouw blik ook de vriendelijkste niet is, niet dat je dan ineens geweld mag gebruiken.

Nee hoor, ik kijk normaal.

IQ loos volk hier die buitenlanders in harderwijk.

Phat
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 00:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Ze waren echt 2 koppen kleiner en ze gingen met pakken ice tea naar me gooien.
In vechten had ik geen zin, want had me vinger gekneust.

Toen ik je eerste woord las dacht ik; ze waren echt 2 koppen groter.

Wat voor sukkel ben je als er pakken ice tea naar je kop worden gegooid en je doet niks terug? Nu hebben ze zoiets van heey, we kunnen bij hem doen wat we willen, die pussy doet toch niks terug..

Zulke shit moet je meteen afhandelen, anders blijven ze doorgaan.

Dat is denk ik ook wat er gebeurd is in Nederland, niemand deedt iets tegen de "slechte" allochtonen in het begin, dat wisten zij ook heel goed en hebben nu het idee dat kunnen doen wat ze willen..

Mensen worden snel bang, denken vaak dat heel marokko achter je aan zit.. Maar zodra je iemand goed terug pakt doen ze geen flikker..

Het ligt er ook vaak aan hoe je je gedraagt tegenover anderen, toon respect en dan komt het allemaal goed..

Ga niet zeiken van allochtonen moeten zich aanpassen enzo, want volgens mij staat dit in de grondwet:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Als de allochtonen dit doen, geeft dit jou dan het recht om jezelf daartoe te verlagen? Dan ben je zelf net zo zielig, misschien nog wel zieliger..

Het grootste probleem in Nederland is het respect hebben tegenover anderen, dit is er gewoon bijna niet meer. Toon jij respect, tonen hun respect.

Je hebt goed en slecht (nee geen ying en yang dat is iets anders), klaar. Daar is geen disussie over mogelijk.

[Laatst bewerkt door Phat op woensdag 25 maart 2009, om 00:03]
Saven
admin
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 00:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

"toon respect en dan komt het allemaal goed.."
blijft nog weinig van over dat respect, als ze je voor kankerlijer en je vriendin voor kuthoer uitmaken als je op een zaterdagavond door de stad loopt

Maarten
Geplaatst op: 25 Mar 2009, 07:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

"toon respect en dan komt het allemaal goed.."
blijft nog weinig van over dat respect, als ze je voor kankerlijer en je vriendin voor kuthoer uitmaken als je op een zaterdagavond door de stad loopt

Dan zou ik zorgen dat ie geen vrouwen meer kan neuken . t

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login