Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

KlachtGeen Mening onderbouwen

Fisher
Be Who you are.
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 13:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik Word er ziek van dat mensen in een showroom alleen maar zeggen ''Dit is echt lelijk'' Of een plaatje neer zetten met You doing wrong ! Ik erger me daar erg aan. Of ze moeten het onderbouwen of gewoon niet neer zetten.

Is er geen manier voor om dat op te lossen?

Groetjes, Fisher

[Laatst bewerkt door Fisher op donderdag 2 april 2009, om 21:03]
Kosty
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 13:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik erger me er ook aan als mensen voor het kleinste gaan wenen (oa. bij beheerders etc.) maar maak ik daarover polls aan ?
Dit is gewoon hoe Saven is, het gaat niet opeens veranderen ofzo

Rian
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 15:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ik zeg dat jouw designs kut zijn word ik al gewarned, wat ik gezeik vind wat ik vind het kut en je zoekt zelf maar uit hoe je meer gaat oefenen. Maargoed whatever ik vind het dus gezeik dat je, je mening moet onderbouwen.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 15:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat ze toch lekker, als ze jouw design niet geweldig vinden mogen ze dat toch gewoon zeggen, durf te wedden dat als iedereen had gepost dat ze het mooi vonden zonder verdere onderbouwing dat je dit topic niet had aangemaakt.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je liever ziet dat mensen hun mening onderbouwen, hier kan je ten slotte wel meer mee.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 31 maart 2009, om 15:18]
Saven
admin
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 17:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

meningen over layouts enz moet je gewoon onderbouwen anders krijg je er percentage voor. easy as that

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 18:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Boeid me niets.
Onderbouwing: omdat ik dat gewoon vindt.

[Laatst bewerkt door Johan op dinsdag 31 maart 2009, om 18:11]
Tadnecty
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 19:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Fisher schreef:

Ik Word er ziek van dat mensen in een showroom alleen maar zeggen ''Dit is echt lelijk'' Of een plaatje neer zetten met You doing wrong ! Ik erger me daar erg aan. Of ze moeten het onderbouwen of gewoon niet neer zetten.

Is er geen manier voor om dat op te lossen?

Groetjes, Fisher

Hmmz.....

Waarom vind je dat? Zie geen argumenten. Slechte onderbouwing dus (helemaal niet)...

Hoorde net dat iemand er hier een pesthekel aan had. Fisher ofzo

Rian
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 20:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Durf te wedden dat als iedereen had gepost dat ze het mooi vonden zonder verdere onderbouwing dat je dit topic niet had aangemaakt.

Amen.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 20:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gelijk qua onderbouwen maar om na 18 posts hier op Saven aan te komen en te zeggen hoe het hier gaat lijkt me niet echt fair.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 22:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lees de titel van je poll is na, klopt die wel helemaal?

En ja, je moet je mening onderbouwen maar we zitten hier wel op een jongerenforum en niet in een congres dus je moet niet verwachten dat alles word onderbouwd.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 31 Mar 2009, 23:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind je stelling kut.

Waarom? Omdat het zo is.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 09:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Laat ze toch lekker, als ze jouw design niet geweldig vinden mogen ze dat toch gewoon zeggen, durf te wedden dat als iedereen had gepost dat ze het mooi vonden zonder verdere onderbouwing dat je dit topic niet had aangemaakt.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je liever ziet dat mensen hun mening onderbouwen, hier kan je ten slotte wel meer mee.


So fucking true.

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 19:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Bart; Titel van de poll klopt geloofik euwk niet helemaal xD

@Guz; Niet omdat ikz elf, euwk nog newbie ben hier op Saven, maar dat over 18 posts is wel btj bullshit, hij moet toch ergens mee zn posts optellen? XD

@Ongeveer iedereen hier; Tis idd btj saai als je allemaal soorten plaatjes (lees: banner, avatar, etc.) grootendeels precies hetzelfde hebt. Maar als F vraagt om onderbouwing bij de start van zn topic, moet je die ook geven en niet een bitch zijn die alleen zegt of ie iets kut vind ofnie..
Aan de andere kant bennik het wel weer met weetnietmeerwie eens dat dit is hoe het er op Saven aan toe gaat xDD

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 19:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

onzin...

Jij mag pas commentaar geven als je AN kunt typen en fatsoenlijke lopende zinnen kunt formuleren. Verder is jouw commentaar ook "btj bullshit"

[Laatst bewerkt door Guz op woensdag 1 april 2009, om 19:23]
Teries
Wooha!
Geplaatst op: 01 Apr 2009, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Jij mag pas commentaar geven als je AN kunt typen en fatsoenlijke lopende zinnen kunt formuleren. Verder is jouw commentaar ook "btj bullshit"

Jij moet niet zeiken dattik geen fatsoenlijk lopende zinnen kan maken want dan moet je beter lezen. Jij moet niet dom doen, tis ABN als je bijdehand wil zijn en anders moet je ff jouw eigen zinsconstructies controleren, veel succes verder met jezelf

Phat
Geplaatst op: 02 Apr 2009, 00:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries, ABN nog correct? Kop dicht als je niet weet waar je het over hebt:


Een oude benaming die nog steeds wordt gebruikt, is ABN, de afkorting van Algemeen Beschaafd Nederlands. Vroeger waren er zgn. ABN-kringen, studiegroepen op scholen die zuiver taalgebruik bepleiten en welsprekendheidstoernooien organiseren. Deze aanduiding is in de vaktaal door andere benamingen vervangen, voornamelijk omdat het woord beschaafd kon worden opgevat als suggestie dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn. Tot de spellinghervorming van 1995 gebruikte men voornamelijk de benaming Algemeen Nederlands (AN). In Vlaanderen is deze benaming nog steeds algemeen gangbaar.

Over je zinsopbouw en woorden keus, deze is nog slechter dan die van een 13 jarig breezer sletje.

bennik

btj

ikz elf, euwk

Ontopic: Bij sommige check topics heb ik zoiets van; zie je zelf nou niet dat het er niet uit ziet, en dan reageer ik gewoon niet. Dit zijn vooral de check topics waarin grafische elementen worden getoont die 5 jaar terug helemaal hip waren.

Zie ik dat een beginnend designer zijn best doet, maar het toch niet helemaal het gewenste resultaat bereikt krijgt deze tips en aanwijzingen waar hij ook daadwerkelijk iets aan heeft.

'T is heel simpel, als je een mening hebt kun je deze ook onderbouwen, kun je dat niet moet je toch even naar een psychiater.

[Laatst bewerkt door Phat op donderdag 2 april 2009, om 00:57]
Fisher
Be Who you are.
Geplaatst op: 02 Apr 2009, 21:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Weet je iedereen heeft hier gelijk.
Ik zeik ik weet het want zo ben ik nou eenmaal.
Maar ik wil juist dat mensen hun mening onderbouwen omdat ik wil leren en niet omdat het leuk is.

JoeyK
Geplaatst op: 03 Apr 2009, 00:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Fisher,

Jij zeikt helemaal niet, je hebt op zich gelijk het is niet leuk. Je vraagt om iedereen zijn mening en op een internet lounge kan je zulke dingen verwachten. Maar op zich best goed gedaan.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Apr 2009, 08:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

[...]

Jij moet niet zeiken dattik geen fatsoenlijk lopende zinnen kan maken want dan moet je beter lezen. Jij moet niet dom doen, tis ABN als je bijdehand wil zijn en anders moet je ff jouw eigen zinsconstructies controleren, veel succes verder met jezelf


Ga alsjeblieft niet mensen proberen te verbeteren terwijl je er geen flikker vanaf weet. Zoals al eerder gezegd is het in AN overgegaan en heb ik dus volkomen gelijk. Verder is met mijn zinsbouw en spelling vrijwel niks mis en zul je toch naar jezelf moeten gaan kijken. Doe normaal alsjeblieft.

@Phat,
Thanks for the support.

[Laatst bewerkt door Guz op vrijdag 3 april 2009, om 09:44]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 03 Apr 2009, 08:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Teries, Rechtsboven heb je een link 'Uitloggen' .. Weet je wat die doet? Nee? Klik er maar is op

@ TS

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login