Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Cover Flow

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 14 May 2009, 20:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Okee misschien is mn idee toch niet zo geniaal en geweldig maaaaaaaaaar iig..

Het idee was dus een superbrede TV langs je muur, of iig iets in die richting, en dan Cover Flow te kunnen doen met je vingers. Touch dus. Ook net zoals bij de iPod betekent dan een keer klikken op het album dat ie zich omdraait en dat je daar de tracks ziet staan.

Iemand een idee of dit al bestaat, zo ja, waar? Ik wil het hebben xD

_T

Saven
admin
Geplaatst op: 14 May 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

als je een tv met touchscreen zo breed kan regelen is dat vast mogelijk

Rian
Geplaatst op: 14 May 2009, 21:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kan je zelf maken, koop een grote LCD tv, plak hem vol met deze dingetjes, script je eigen programma en bouw je eigen port en gooi het in en op een berg Mac Pro's, verwerk CoverFlow en je iTunes bibiotheek in je programma en klaar. Het kost je alleen vreselijk veel tijd en geld, gaat nooit lukken en ziet er walgelijk uit, maar het zou wel kunnen.

Kosty
Geplaatst op: 14 May 2009, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Kan je zelf maken, koop een grote LCD tv, plak hem vol met deze dingetjes, script je eigen programma en bouw je eigen port en gooi het in en op een berg Mac Pro's, verwerk CoverFlow en je iTunes bibiotheek in je programma en klaar. Het kost je alleen vreselijk veel tijd en geld, gaat nooit lukken en ziet er walgelijk uit, maar het zou wel kunnen.

Dat heb ik al eens geprobeerd, kak moeilijk om aan een deftige controller voor dat tocuhpaneel te komen.

Je hebt wel zo van die ** inch touchscreen velletjes met USB poort, maar zoals Raajen al zei is dat duur en redelijk lelijk

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 14 May 2009, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En als je geen touchscreen hebt en ook geen grote LCD tv heet het FluidTunes.

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 15 May 2009, 18:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

als je een tv met touchscreen zo breed kan regelen is dat vast mogelijk

Voor een 17" touch-glasplaat (zonder controller) ben je al een paar honderd euro kwijt. Als je een 42" touch-glasplaat zoekt, dan denk ik dat je zult schrikken van de prijs.

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 16 May 2009, 17:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

FluidTunes is idd ook leuk en het idee wat ik wil, maar ik wil het echter, echt op de manier van de iPod Touch of iPhone
En @Rian, denk dat als je dit allemaal slim aanpakt - in de zin van heel mooi en goed werkend maken en daarna op de markt brengen - je het geld zo weer terug hebt

_T

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 16 May 2009, 19:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

FluidTunes is idd ook leuk en het idee wat ik wil, maar ik wil het echter, echt op de manier van de iPod Touch of iPhone
En @Rian, denk dat als je dit allemaal slim aanpakt - in de zin van heel mooi en goed werkend maken en daarna op de markt brengen - je het geld zo weer terug hebt

_T

Big ass touchscreens zijn al op de markt

Bovendien denk ik dat de vraag naar die dingen niet erg groot is. Het kost een fortuin en je bent na een aantal weken wel uitgekeken op de touch functionaliteit.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 May 2009, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom dit soort dingen niet zo gauw zullen doorbreken; net zoals dat Microsoft Surface: het is immer enorm vermoeiend om de hele tijd met touch apparaten te werken, al helemaal als ze groot zijn.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 17 May 2009, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Waarom dit soort dingen niet zo gauw zullen doorbreken; net zoals dat Microsoft Surface: het is immer enorm vermoeiend om de hele tijd met touch apparaten te werken, al helemaal als ze groot zijn.

Als zo'n ding beschikbaar zou zijn voor een normale prijs zou ik het direct kopen hoor. Weer een stapje dichterbij de interface als gebruikt bij Minority Report ed.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login