Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Apple] iPhone 3G [s Nieuwe MB's

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 21:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joepie

Daar zijn ze dan!
Nieuwe iPhone en MacBooks =D

Apple Store Mac iPod + iTunes iPhone Downloads Support
Zoek

iPhone 3G
VerkoopinformatieKenmerken App Store iTunes Foto's Technische specificaties

Meet the fastest, most powerful iPhone yet. iPhone 3G S features video recording, Voice Control, up to 32GB of storage and more.

The Fastest iPhone Ever
The first thing you’ll notice about iPhone 3G S is how quickly you can launch applications. Web pages render in a fraction of the time, and you can view email attachments faster. Improved performance and updated 3D graphics deliver an incredible gaming experience, too. In fact, everything you do on iPhone 3G S is up to 2x faster and more responsive than ever.1

Video
Now you can shoot video, edit it and share it — all on your iPhone 3G S. Shoot high-quality VGA video in portrait or landscape. Trim your footage by adjusting start and end points. Then share your video in an email, post it to your MobileMe gallery, publish it on YouTube or sync it back to your Mac or PC using iTunes.

3-Megapixel Camera
The new 3-megapixel camera takes great still photos, too, thanks to built-in autofocus and a handy new feature that lets you tap the display to focus on anything (or anyone) you want.

Voice Control
Voice Control recognises the names in your Contacts and knows the music on your iPod. So if you want to place a call or play a song, all you have to do is ask.

Compass
With a built-in digital compass, iPhone 3G S can point the way. Use the new Compass app or watch as it automatically reorients maps to match the direction you’re facing.2

Cut, Copy & Paste
Cut, copy and paste words and photos, even between applications. Copy and paste images and content from the web, too.


Landscape Keyboard
Want more room to type on the intelligent software keyboard? Rotate iPhone to landscape to use a larger keyboard in Mail, Messages, Notes and Safari.

Messages
Send messages with text, video, photos, audio, locations and contact information. You can even forward one or more messages to others.3

Search
Find what you’re looking for across your iPhone, all from one convenient place. Spotlight searches all of your contacts, email, calendars and notes, as well as everything in your iPod.

Accessibility
iPhone 3G S offers accessibility features to assist users who are visually or hearing impaired. These features include the VoiceOver screen reader, a Zoom feature, White on Black display options, Mono Audio and more.

Internet Tethering
Surf the web from practically anywhere. Now you can share the 3G connection on your iPhone with your Mac notebook or PC laptop.3

Voice Memos
Capture and share a thought, a memo, a meeting or any audio recording on the go with the new Voice Memos application.

Nike + iPod
iPhone includes built-in Nike + iPod support. Just slip the Nike + iPod Sensor (available separately) into your Nike+ shoe and start your workout.

Stocks
Stocks on iPhone shows you charts, financial details and headline news for any stock you choose. Rotate iPhone to see even more detailed information.

YouTube
Watch YouTube videos wherever you are. Log in to your YouTube account to save and sync bookmarks and rate your favourites.

Everything you love about iPhone.
Phone, iPod and Internet device in one, iPhone 3G S offers desktop-class email, an amazing Maps application and Safari — the world’s most advanced mobile web browser. And your iPhone does even more when you add apps from the App Store.

Compare iPhones.

The fastest, most powerful iPhone yet.

16GB32GB
Improved performance
3-megapixel autofocus camera
Video recording
Voice Control
Digital compass
Cut, Copy & Paste
MMS
Spotlight Search
Landscape keyboard
Voice Memos

Now with Cut, Copy & Paste,
MMS, Spotlight Search and more.

8GB
2-megapixel camera
Cut, Copy & Paste
MMS
Spotlight Search
Landscape keyboard
Voice Memos

Bekijk de video.

Alles up-to-date.
Waar je ook bent

Available June 17th

iPhone is verkrijgbaar
in een 8-GB (zwart) en een 16-GB uitvoering.
T-Mobile Online Shop
T-Mobile Shop
Up to 2x faster compared with iPhone 3G.
Compass reliability may be affected by usage conditions such as nearby magnetic fields.
MMS may not be supported by your wireless carrier. See your carrier for details.
Google, the Google logo, and Google Maps are trademarks of Google Inc.
Some features and services are not available in all areas. See your carrier for details.

Gallery
Watch the unibody video
Watch the battery video
Precision aluminium unibody enclosure.
From one solid piece of aluminium comes a MacBook Pro that’s thin and light, beautifully streamlined and durable.
Learn more

Breakthrough long-lasting battery.
Every new MacBook Pro features an advanced built-in battery that lasts up to 7 hours (8 hours on the 17-inch MacBook Pro) on a single charge. Learn more

Advanced graphics and brilliant display.
High-performance NVIDIA graphics combine with a vivid LED-backlit display to give you a stunning viewing experience. Learn more

Our greenest lineup of notebooks ever.
Highly recyclable and even more energy efficient, the new MacBook Pro family is designed with the environment in mind. Learn more

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 21:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die nieuwe iPhone is zeker mooi, maar hij zal denk ik wel weer onbetaalbaar zijn?

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Die nieuwe iPhone is zeker mooi, maar hij zal denk ik wel weer onbetaalbaar zijn?

$199 voor 16GB $299 voor 32GB

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

[...]

$199 voor 16GB $299 voor 32GB


oow dat is best nice.
dan zou ik eigenlijk moeten sparen

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind die nieuwe iPhone echt de grootste flop ooit. Voor die kleine functies een nieuwe telefoon kopen? Nee. Verder heb ik een schijthekel aan Apple, qua conferenties geven, want voor dat ze iets laten zien, gaan ze je vollullen met allerlei grafieken en bullshit.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ik vind die nieuwe iPhone echt de grootste flop ooit. Voor die kleine functies een nieuwe telefoon kopen? Nee. Verder heb ik een schijthekel aan Apple, qua conferenties geven, want voor dat ze iets laten zien, gaan ze je vollullen met allerlei grafieken en bullshit.

Sommige mensen vinden dat interessante info, zo vind ik het bijvoorbeeld interessant dat Snow Leopard 2 keer zo snel JPEG kan renderen als Leopard, en dat Safari 4 de Acid3 test met 100/100 haalt (IE8: 21/100 )

Verder vind ik het ook wel interessant dat de iPhone sneller is, misschien haal ik hem wel, maar er is niks mis met me huidige iPhone dus waarschijnlijk niet meteen.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gek man. Een 13" Mbp..

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is de iPhone nog steeds alleen te koop met abbo of nu ook los?
Hoe dan ook, ik ga hem kopen... ooit... als ik geld heb xD

Suma schreef:

Gek man. Een 13" Mbp..

13" is perfect om mee te nemen, 15" gaat nog wel, en 17" is gewoon te groot xD

[Laatst bewerkt door Digital op maandag 8 juni 2009, om 22:39]
Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 22:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

Is hij nog steeds alleen te koop met abbo of nu ook los?
Hoe dan ook, ik ga hem kopen... ooit... als ik geld heb xD

[...]

13" is perfect om mee te nemen, 15" gaat nog wel, en 17" is gewoon te groot xD


I know, maar een Pro?

Een MacBook Pro / PowerBook was altijd speciaaler dan een macbook/ ibook.

Nu worden er helemaal geen unibody macbooks meer gemaakt, dats nu alleen een macbook pro.

Dat gare oude witte macbook ding zit nog steeds in de serie O.o.

Saven
admin
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

Is de iPhone nog steeds alleen te koop met abbo of nu ook los?
Hoe dan ook, ik ga hem kopen... ooit... als ik geld heb xD

[...]

13" is perfect om mee te nemen, 15" gaat nog wel, en 17" is gewoon te groot xD


Vroeger was iedereen tevreden over 17" mee te nemen. Dus why nu niet meer

Rian
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Whehe Thaan heb nu een oude MacBook terwijl die net nieuw is..

Ik ga maar eens een 13" MacBook Pro kopen..

Saven schreef:

[...]
Vroeger was iedereen tevreden over 17" mee te nemen. Dus why nu niet meer

13" past met Sleeve precies mooi in me Eastpak.

Suma schreef:

[...]
I know, maar een Pro?

Een MacBook Pro / PowerBook was altijd speciaaler dan een macbook/ ibook.

Nu worden er helemaal geen unibody macbooks meer gemaakt, dats nu alleen een macbook pro.

Dat gare oude witte macbook ding zit nog steeds in de serie O.o.

Ik denk dat er een soort NetBook komt en die de nieuwe MacBook word. De witte is EOL.

[Laatst bewerkt door Rian op maandag 8 juni 2009, om 23:04]
Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Vroeger was iedereen tevreden over 17" mee te nemen. Dus why nu niet meer

Is vooral mijn eigen mening, maar denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Vroeger was iedereen tevreden over 17" mee te nemen. Dus why nu niet meer

Euh nee hoor? Ik heb nooit een 17" gewild/gehad, het is dat er hier eentje staat, maar niet dat ik die gebruik/meesjouw. Jij wilt kennelijk grote laptops, maar sleept hem niet heel veel mee.
Rian schreef:

Whehe Thaan heb nu een oude MacBook terwijl die net nieuw is..

Ik ga maar eens een 13" MacBook Pro kopen..


Ja, maar iedereen wist dat er updates kwamen, ook ik. Ik heb gewoon bewust de keuze genomen de huidige te nemen, omdat ik hem goedkoop kon krijgen. Het is niet zo dat ik nu voor hetzelfde geld meer krijg, ik had namelijk 200 euro bij moeten leggen voor het huidige model.
Echter heeft hij alleen maar een betere processor en een verlicht toetsenbord, SD poort boeit me niet net zoals FireWire. Ow en natuurlijk de batterij, 7 uur is natuurlijk wel nice.

Het boeit mij niet, ik heb geupgrade voor de GPU, en die is gewoon hetzelfde gebleven. Ik ben voor weinig geld zwaar vooruit gegaan dus prima zo.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Gek man. Een 13" Mbp..

Ik vind het ook een beetje raar. Het gerucht ging al langer, maar vind het maar apart dat ze nu allemaal Pro's zijn. SD kaart slot vind ik ook maar een rare keuze, vind het juist mooi dat er zo weinig mogelijk poorten op zitten. Hoevaak gebruik je die dingen nou? En als je het nodig hebt heb je vast ook wel een USB insert.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kut trouwens dat de nieuwe iPhone geen front cam heeft. Zou wel zo leuk zijn.

Rian
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Kut trouwens dat de nieuwe iPhone geen front cam heeft. Zou wel zo leuk zijn.

Dat vind ik zo onzinnig, dat videobellen is nog niks.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Dat vind ik zo onzinnig, dat videobellen is nog niks.


Voor Skype zou het toch echt een goeie feature zijn. En heus niet perse videobellen, met GPS zijn toch ook meer apps verzonnen dan alleen navigatie? Er is heus wel meer mee mogelijk.

Rian
Geplaatst op: 08 Jun 2009, 23:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Voor Skype zou het toch echt een goeie feature zijn. En heus niet perse videobellen, met GPS zijn toch ook meer apps verzonnen dan alleen navigatie? Er is heus wel meer mee mogelijk.

Ik heb iets tegen Skype. Voor iChat zou het wel handig zijn maar nodig, nee.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 00:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Ik heb iets tegen Skype. Voor iChat zou het wel handig zijn maar nodig, nee.


Het is wel iets wat ik van huidige telefoons verwacht, net zoals copy en paste toch aardig handig is. Zodra er goeie applicaties voor zijn gebruik je het. Had vroeger op mijn Qtek ook een front camera, nooit gebruikt, omdat er geen applicaties waren die er slim gebruik van maakten. (Windows Mobile he ).

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 00:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zit trouwens veel meer te wachten op Snow Leopard dan op een nieuwe iPhone/Macs.

Ik wil snow leopard, is het al september?
De upgradeprijs vanaf Leopard is trouwens prachtig, 30 dollar! Neem aan dat dat de prijs in NL niet anders word.

Niet dat er beveiliging in de upgrade disc van Snow Leopard komt ofz.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 00:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Had gehoopt dat ze dat metalen randje hadden gedumpt... Ding ziet er nog steeds niet uit.

Rian
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 01:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

Had gehoopt dat ze dat metalen randje hadden gedumpt... Ding ziet er nog steeds niet uit.

Dat is chroom en gelijk ook de antenne.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 07:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Dat is chroom en gelijk ook de antenne.

Jammer dat chroom bagger slecht geleid

Stfn
1th
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 08:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het zou een leuke telefoon zijn jammer dat er nog zoveel features zijn die ik nog mis aan de iPhone.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 09 Jun 2009, 12:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Dat is chroom en gelijk ook de antenne.


'Tis nog steeds metaal.

Ze hadden het in ieder geval zwart kunnen maken, dan zou dat ding er veel beter uit zien.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login