Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Spanje

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 07:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo iedereen,

Dit jaar gaan ik en mijn ouders op reis naar Spanje. En, we waren het eigenlijk is beu om altijd te liggen aan ons zwembad, en de plaatselijke winkels te bezichten. Nu, zouden we graag is dingen gaan doen in Spanje, de Costa Brava. Nu is mijn vraag: Weten jullie leuke stadjes waar je redelijk lang kan wandelen, en er dus een daguitstapje van te maken. Dus, het moet in de Costa Brava liggen of er iets uit.. Wat we gaan doen is paintballen in D'emporda ofzo, karten (als het geen 23euro meer is voor 15 min).. Maar, het mogen ook steden zijn zoals Tossa De Mar, dat je in kan wandelen mooie foto's maken, ... Nja, iets in die buurt dus maar. Nou, ik heb beetje gezocht op het internet niet echt iets gevonden wat ik zocht, dus ik hoop dat jullie wat leuke ideeën hebben.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!

Groeten,
Jeffrey!

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 07:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

In de heen of terugweg (als jullie met de auto gaan) kunnen jullie misschien een middagje in de Pyreneeën (ik schrijf het zo fout denk ik ) kan wandelen, je hebt daar een prachtig uitzicht

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 07:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga naar je reisbureau?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 09:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Welk hotel/camping zit je in de Costa Brava?

Rian
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 09:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

In de heen of terugweg (als jullie met de auto gaan) kunnen jullie misschien een middagje in de Pyreneeën (ik schrijf het zo fout denk ik ) kan wandelen, je hebt daar een prachtig uitzicht

Oh leuk wandelen.

Ga dan mountainbiken in de zomer en snowboarden in de winter.

Stfn
1th
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 10:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jeffrey122 schreef:

Hallo iedereen,

Dit jaar gaan ik en mijn ouders op reis naar Spanje. En, we waren het eigenlijk is beu om altijd te liggen aan ons zwembad, en de plaatselijke winkels te bezichten.
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!

Groeten,
Jeffrey!


Een keer niet naar Spanje toe gaan.

Michael
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 15:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lloret de Mar, ligt langs de Costa Brava,
verleden jaar naartoe geweest, zeer leuk, vooral voor z'n dancings enzomeer, dus eigenlijk meer nachtleven, maar wel zeer mooie streek ^^

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Oh leuk wandelen.

Ga dan mountainbiken in de zomer en snowboarden in de winter.


Sommige vinden wandelen geweldig, ik niet zo ik heb liever dan moantainboarden ofzo xD... Maarja ik heb daar wel eens gewandeld met onze familie en was best wel mooi uitzicht =).

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 20:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[quote=Artofdead]
[...]
Sommige vinden wandelen geweldig, ik niet zo ik heb liever dan moantainboarden ofzo xD... Maarja ik heb daar wel eens gewandeld met onze familie en was best wel mooi uitzicht =).
[/quote*

Sarcastisch ?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 16 Jun 2009, 20:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[quote=Artofdead]
[...]
Sommige vinden wandelen geweldig, ik niet zo ik heb liever dan moantainboarden ofzo xD... Maarja ik heb daar wel eens gewandeld met onze familie en was best wel mooi uitzicht =).
[/quote*

Sarcastisch ?


Mwah valt mee.

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 07:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Welk hotel/camping zit je in de Costa Brava?

Camping L'estartit.. In L'Estartit dus..

Stfn
1th
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 08:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Sommige vinden wandelen geweldig, ik niet zo ik heb liever dan moantainboarden ofzo xD... Maarja ik heb daar wel eens gewandeld met onze familie en was best wel mooi uitzicht =).

Mountainboarden?
Bestaat dat?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 08:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Mountainboarden?
Bestaat dat?

Ja, ken je dat niet?
Dit is een mountainboard:
.

Een extremesport wel te verstaan xD En omdat ik van extreme sports hou zou ik mountainboarden denk ik wel leip vinden.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 11:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jeffrey122 schreef:

[...]
Camping L'estartit.. In L'Estartit dus..

Je hebt d'r mooi strand daar, daar hele dagen rondhangen met vrienden. 's avonds kampvuur maken, flink doorzuipen.

verder is naar Barcelona gaan, is een trein vrij dichtbij. is naar een Aquapark gaan in buurt. Als je met een groep groter dan 15 ben kan je een gratis bus nemen (Ik zat vorig jaar ook met groep daar in buurt in costa brava). bij zwembad hangen.. ?

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 13:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Je hebt d'r mooi strand daar, daar hele dagen rondhangen met vrienden. 's avonds kampvuur maken, flink doorzuipen.

verder is naar Barcelona gaan, is een trein vrij dichtbij. is naar een Aquapark gaan in buurt. Als je met een groep groter dan 15 ben kan je een gratis bus nemen (Ik zat vorig jaar ook met groep daar in buurt in costa brava). bij zwembad hangen.. ?


Ja, je hebt er idd, een mooi strand. Gelukkig zijn er geen zo'n keitjes, doet k*t veel pijn aan jou voeten, zeker als het warm is

Waar kan je wel een bus/trein nemen nog nergens daar 1'tje gezien..

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 13:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jeffrey122 schreef:

[...]
Ja, je hebt er idd, een mooi strand. Gelukkig zijn er geen zo'n keitjes, doet k*t veel pijn aan jou voeten, zeker als het warm is

Waar kan je wel een bus/trein nemen nog nergens daar 1'tje gezien..

Gewoon naar receptie van camping gaan, iig ik zat niet op zelfde camping maar oke. En dan vragen voor of ze ook zo'n arrangement geval hebben voor naar park X te gaan. ik ben de naam even vergeten. En met meer dan x personen kunnen ze een bus regelen.

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oké, ik zie daar wel als ze iets leuks hebben.. Waarschijnlijk zal ik naar Barcelona is gaan..

Tadnecty
Geplaatst op: 17 Jun 2009, 19:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

pff Mag ik ff lachen

Wie ligt er nou de hele dag aan het strand of gaat een beetje winkelen? En dan zie je eindelijk in dat jullie verschrikkelijk saai zijn en dan willen jullie steden bezoeken en daar een beetje door wandelen? Het wordt al iets beter, maar wat ben ik toch blij dat ik in een avontuurlijkere familie leef

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 18 Jun 2009, 06:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

pff Mag ik ff lachen

Wie ligt er nou de hele dag aan het strand of gaat een beetje winkelen? En dan zie je eindelijk in dat jullie verschrikkelijk saai zijn en dan willen jullie steden bezoeken en daar een beetje door wandelen? Het wordt al iets beter, maar wat ben ik toch blij dat ik in een avontuurlijkere familie leef


Heb je het over mij?? Ik ga iets gaan bezoeken dusjha

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Jun 2009, 07:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

pff Mag ik ff lachen

Wie ligt er nou de hele dag aan het strand of gaat een beetje winkelen? En dan zie je eindelijk in dat jullie verschrikkelijk saai zijn en dan willen jullie steden bezoeken en daar een beetje door wandelen? Het wordt al iets beter, maar wat ben ik toch blij dat ik in een avontuurlijkere familie leef


In de vakantie kan je toch ook lekker relaxen?
Je kan ook relaxen en activiteiten samenvoegen he

Stfn
1th
Geplaatst op: 19 Jun 2009, 09:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

pff Mag ik ff lachen

Wie ligt er nou de hele dag aan het strand of gaat een beetje winkelen? En dan zie je eindelijk in dat jullie verschrikkelijk saai zijn en dan willen jullie steden bezoeken en daar een beetje door wandelen? Het wordt al iets beter, maar wat ben ik toch blij dat ik in een avontuurlijkere familie leef


Niet iedereen wil een actieve vakantie.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login