Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

RIP Michael Jackson

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 28 Jun 2009, 23:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Destruct schreef:

[...]

Leg dan deze dingen even uit?
- Waarom was de dokter kwijt?
- Waarom komt het overlijden zo plotseling nadat MJ zelf al had aangegeven het niet eens te zijn met 50 concerten?
- Hoe de fuck wilde hij van z'n schulden à 500 Miljoen afkomen?

Nah, overdosis door de dokter.


500M is nieuw voor me, kdacht dat het altijd 50 is geweest. Verder praat je poep over "dokter kwijt". En ja, ikzelf denk ook dat het niet helemaal 100% waar is dat hij door hart faalen aan zijn einde is gekomen, maarja.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 11:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Maar jij hebt nooit iets gedaan voor in de muziek,
de muziek van Michael Jackson heeft veel inspiratie voor veel popgroepen geleverd.

Maar wat voor iets heeft hij aan deze wereld toegevoegd, waarvan de wereld echt merkbaar beter werd? Niks.

Net zoals elke "belangrijke" persoon die doodgaat wordt er allemaal zo'n ophef over gemaakt.

Pim Fortuyn was imo een stuk belangrijker en dat was ook een heel stuk minder ophef.

Destruct
Timmmaaahh
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 13:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
500M is nieuw voor me, kdacht dat het altijd 50 is geweest. Verder praat je poep over "dokter kwijt". En ja, ikzelf denk ook dat het niet helemaal 100% waar is dat hij door hart faalen aan zijn einde is gekomen, maarja.


Praat geen poep Laatste keer dat ik die heisa volgde, was de dokter 24 uur zoek..

Verder kan het me allemaal niet meer boeien eigenlijk...

EyeMJR
Spread The Virus
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 13:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

vologends mij leeft die nog.. er is nog niet zeker bevestigt of die dood is. tss 2pac wannabee

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 14:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

EyeMJR schreef:

vologends mij leeft die nog..

Destruct
Timmmaaahh
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 14:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

EyeMJR schreef:

vologends mij leeft die nog.. er is nog niet zeker bevestigt of die dood is. tss 2pac wannabee

Nee, dan had hij wel op een bootje gaan varen, eruit gegaan, teruggezwommen naar de kust, per prive-vliegtuig naar Australie gegaan, met zwart (<-- ironie) geld een stuk land kopen daar en na 2 dagen als vermist worden opgegeven. Na een jaar istie dan (schijn)dood e.d.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 15:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Maar wat voor iets heeft hij aan deze wereld toegevoegd, waarvan de wereld echt merkbaar beter werd? Niks.

Net zoals elke "belangrijke" persoon die doodgaat wordt er allemaal zo'n ophef over gemaakt.

Pim Fortuyn was imo een stuk belangrijker en dat was ook een heel stuk minder ophef.


Pim Fortuyn was misschien wel belangrijker, maar niet beroemder, dusja dan verwacht je ook minder ophef he

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 29 Jun 2009, 15:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Destruct schreef:

[...]
Nee, dan had hij wel op een bootje gaan varen, eruit gegaan, teruggezwommen naar de kust, per prive-vliegtuig naar Australie gegaan, met zwart (<-- ironie) geld een stuk land kopen daar en na 2 dagen als vermist worden opgegeven. Na een jaar istie dan (schijn)dood e.d.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login