Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Draadloze videotransmitter met tuner.

Tom
Geplaatst op: 06 Jul 2009, 11:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi allemaal,

Vanaf 11 juli is er in Aldi België een Draadloze videotransmitter met tuner.
Ik vond dit wel een interessante aanbieding aangezien ik boven een lcd
televisie heb maar wel zonder distributie. Ik had echter nog wel een vraag. dit.

  • [*]- Als ik dit koop, komt er dan verzwakking op de lijn, zodat ik bv boven op mijn kamer of beneden een slechtere beeld kwaliteit krijg ?
  • [*]- Ook staat er: Ingebouwde tv-tuner: 128 geheugenplaatsen, 4 kanalen.
  • Wat bedoelt men hier juist mee ? Kan ik dan maar 4 posten bekijken of ?
  • [*]- Heeft iemand persoonlijke ervaringen met een draadloze videotransmitter ? Zoja, shout it .
  • [*] Is 50€ veer voor dit ?

Hartelijk bedankt. Tom.

[Laatst bewerkt door Tom op maandag 6 juli 2009, om 11:29]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 06 Jul 2009, 11:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja, ik heb er ervaring mee. Het was voor mij een onwijs gekloot om het allemaal aan te sluiten, met name met digitale televisie enzo. Ik weet niet meer precies wat het probleem was, maar na een aantal dagen werd ik er zo gek van dat ik besloot het terug te brengen naar de winkel. Ik denk dat je voor 50,- niet veel kan verwachten. Voor die 50,- kan je natuurlijk wel een beetje risico lopen.

Volgens mij word bedoeld met die 4 kanalen, dat je max. 4 tv's via het draadloze gebeure kan laten gaan. En natuurlijk word je signaal zwakker, dat is vrijwel zeker met een product van 50,-.

Tom
Geplaatst op: 06 Jul 2009, 11:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Ja, ik heb er ervaring mee. Het was voor mij een onwijs gekloot om het allemaal aan te sluiten, met name met digitale televisie enzo. Ik weet niet meer precies wat het probleem was, maar na een aantal dagen werd ik er zo gek van dat ik besloot het terug te brengen naar de winkel. Ik denk dat je voor 50,- niet veel kan verwachten. Voor die 50,- kan je natuurlijk wel een beetje risico lopen.

Volgens mij word bedoeld met die 4 kanalen, dat je max. 4 tv's via het draadloze gebeure kan laten gaan. En natuurlijk word je signaal zwakker, dat is vrijwel zeker met een product van 50,-.

We hebben hier analoge televisie, dus dat maakt het er misschien allemaal wat makkelijker op ? Dus jij raadt het product absoluut af ?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 06 Jul 2009, 12:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Niet echt absoluut, maar ik wil alleen even zeggen dat het bij mij niet heeft gewerkt.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Jul 2009, 21:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Natuurlijk heb je kwaliteits verlies, dat kan niet anders met draadloos i.p.v. normale coax of w/e je gebruikt.

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Jul 2009, 11:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sommige pixels kunnen niet door het plafond die blijven hangen.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 07 Jul 2009, 12:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Sommige pixels kunnen niet door het plafond die blijven hangen.

Jep, dan kan je op je plafond tv kijken!

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login