Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Eerste klas tuig :')

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Oct 2010, 18:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:

[...]
jij bent echt kanker dom mastah d is dat niet eens hij heeft alleen een t-shirt aan van mastah d om te raprecenten kanker mongol

Jij bent wel verdacht stil de laatste tijd

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 29 Oct 2010, 19:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hallo

Stfn
1th
Geplaatst op: 29 Oct 2010, 22:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

hallo

pokemon voor jou

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 31 Oct 2010, 13:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
pokemon voor jou

ik ben nou meer van de poker

[Laatst bewerkt door Ewout1234 op zondag 31 oktober 2010, om 13:45]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 31 Oct 2010, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

[...]

ik ben nou meer van de poker


Poker voor jou

KonteLikkers
Geplaatst op: 01 Nov 2010, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

e rbn je ben stoere jonge je denkt dat je weet maar ben zo'n internet ganstertje jij heb je hele leve niks bereikt op je computertje deze mannen proberen hun stem te laten horen en jij gaat met je internet gang proberen dope te doen weet je wat je komt naar zw en gaat dit zeggen in hun face en niet kk pussy doen kk mongool. en iemands foto opzoeken komt gay dus ga niet praten over shit die je niet weet ga je moeder dick zuigen en andere kk onderwerpen zoeken om over te praten

KonteLikkers
Geplaatst op: 01 Nov 2010, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wetkemp schreef:

Bijstandstrekkers zijn lijers.
Wij staan geloof ik 52% belasting af aan al die kutmocro's uit bijvoorbeeld ook het beroemde zeeland. Slaat helemaal nergens op, en alleen omdat die luie 'rappers' en stoere 'boys' uit west jwz. NIET willen werken
Gewoon nieuwe wetten instellen, werken of vertrekken.
Doe mij maar één wet: vertrekken

kanker sukkel jij moet op kankeren kk racist

KonteLikkers
Geplaatst op: 01 Nov 2010, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wetkemp schreef:

Bijstandstrekkers zijn lijers.
Wij staan geloof ik 52% belasting af aan al die kutmocro's uit bijvoorbeeld ook het beroemde zeeland. Slaat helemaal nergens op, en alleen omdat die luie 'rappers' en stoere 'boys' uit west jwz. NIET willen werken
Gewoon nieuwe wetten instellen, werken of vertrekken.
Doe mij maar één wet: vertrekken


kk flikker kk racist je moet opkankeren wacht maar tot je een foute opmerking voor iemands neus maakt kanker leijer

KonteLikkers
Geplaatst op: 01 Nov 2010, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Zo dit topic 'made my day'.
Die rappers zijn echt een kanker voor de samenleving

lol zker omdat jij niet geslaagd ben als rapper dat je stembanden verrot zijn dat je alle mensen doof maakt daarom zeg je dit zker kk sukkeltje

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Nov 2010, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:

e rbn je ben stoere jonge je denkt dat je weet maar ben zo'n internet ganstertje jij heb je hele leve niks bereikt op je computertje deze mannen proberen hun stem te laten horen en jij gaat met je internet gang proberen dope te doen weet je wat je komt naar zw en gaat dit zeggen in hun face en niet kk pussy doen kk mongool. en iemands foto opzoeken komt gay dus ga niet praten over shit die je niet weet ga je moeder dick zuigen en andere kk onderwerpen zoeken om over te praten


Gast, ik kan geen drol van je verhaal volgen, zeker nooit goed opgelet bij Nederlands op school, of vond je dat te moeilijk op je praktijkschool? Kennelijk is het wel te moeilijk de knop bewerken te vinden.
KonteLikkers schreef:

[...]

lol zker omdat jij niet geslaagd ben als rapper dat je stembanden verrot zijn dat je alle mensen doof maakt daarom zeg je dit zker kk sukkeltje


Welke kansloze mongool wil er nu weer rapper zijn? Ga liever een echte baan zoeken ofzo ipv van een uitkering te leven, lamme kutallochtonen (ja kijk een ander woordje dan kanker, knap he?).

[Laatst bewerkt door sandr op maandag 1 november 2010, om 23:35]
KonteLikkers
Geplaatst op: 02 Nov 2010, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kijk jou kanker racist of mag ik niet met kanker schelden heeft je moeder dat ofzo dus ga met je internet gepraat en jij weet echt knap dat je durft te praten achter je compuer echt stoere jonge jij

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Nov 2010, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:

kijk jou kanker racist of mag ik niet met kanker schelden heeft je moeder dat ofzo dus ga met je internet gepraat en jij weet echt knap dat je durft te praten achter je compuer echt stoere jonge jij

Gast, je praat zelf net zo erg achter een computer, of had je dat nog niet door? Ik wil je ook best opbellen en hetzelfde verhaal vertellen als je dat graag wilt, maar wat mij betreft werkt dit prima. Maar ik kan me voorstellen dat tuig zoals jij nog internet per minuut betaald en dus van zijn ouders maar 10 minuten per dag mag, dat zou namelijk wel een boel spellingsfouten verklaren.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 02 Nov 2010, 22:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

rustig conjos ik wil geen rusie op myn saven

KonteLikkers
Geplaatst op: 03 Nov 2010, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Gast, je praat zelf net zo erg achter een computer, of had je dat nog niet door? Ik wil je ook best opbellen en hetzelfde verhaal vertellen als je dat graag wilt, maar wat mij betreft werkt dit prima. Maar ik kan me voorstellen dat tuig zoals jij nog internet per minuut betaald en dus van zijn ouders maar 10 minuten per dag mag, dat zou namelijk wel een boel spellingsfouten verklaren.

haha kanker sukkel ga je nu zeggen dat ik arm ben je hebt nog nooit zoveel doekoe in je hele kanker leven gezien man als ik het aan jou laat zie dan kom je me zeker bestelen kanker sukkel zeg je nog kanker buitelanders dit dat jij bent gwn kk racist jou leven is gwn een kk grap ga niet haten /discrimineren kk flikkertje kijk op youtube en hyves flikkertje bij populaire video's
dus je bent uitgenodigt in zw motherfcker

[Laatst bewerkt door KonteLikkers op woensdag 3 november 2010, om 18:51]
KonteLikkers
Geplaatst op: 03 Nov 2010, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

rustig conjos ik wil geen rusie op myn saven

jullie mongolen begonnen met deze topic

Basjee
Octo
Geplaatst op: 03 Nov 2010, 21:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

peace niggazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 00:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:

[...]

haha kanker sukkel ga je nu zeggen dat ik arm ben je hebt nog nooit zoveel doekoe in je hele kanker leven gezien man als ik het aan jou laat zie dan kom je me zeker bestelen kanker sukkel zeg je nog kanker buitelanders dit dat jij bent gwn kk racist jou leven is gwn een kk grap ga niet haten /discrimineren kk flikkertje kijk op youtube en hyves flikkertje bij populaire video's
dus je bent uitgenodigt in zw motherfcker

Je bent ook arm, kankernerd je bent een zielepoot! Echt niks waard jullie, met jullie kankerslechte raps.

Jullie zijn een stelletje homo's, maar jij bent de ergste van allemaal.

Ps. uitgenodigd in plaats van uitgenodigt

[Laatst bewerkt door Paultje91 op donderdag 4 november 2010, om 00:09]
Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 04:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Straatrap schreef:

[...]
Kk mothefucker!!
Kom recht oor ns gezicht zeggen en je weet dat het dan niet goed komt met jullie kk hoeren kinderen.!
kom een keertje naar zeeland en je ziet dan wel wat er gaat gebeuren kk hoeren kinderen alleen maar praatjes eh? echtemannen kom voor ons gezicht zeggen!

Kk hoeren kinderen

Hier is jouw telefoonnummer: 06 84264683

Basjee
Octo
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 10:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 12:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:
ga niet haten /discrimineren kk flikkertje

En wtf doe jij zelf dan? Leer eerst maar eens Nederlands, en ooit van leestekens gehoord? Verder geloof ik vrij weinig van die doekoe () van jou.

ohja:

[Laatst bewerkt door sandr op donderdag 4 november 2010, om 12:45]
KonteLikkers
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 17:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paultje91 schreef:

[...]

Je bent ook arm, kankernerd je bent een zielepoot! Echt niks waard jullie, met jullie kankerslechte raps.

Jullie zijn een stelletje homo's, maar jij bent de ergste van allemaal.

Ps. uitgenodigd in plaats van uitgenodigt

haha kanker mongool je kent me niet eens en je gaat me arm beoordelen kom maar een keertje langs zw sukkeltje kijken of je dan nog steeds zo groot praat

KonteLikkers
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 17:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
En wtf doe jij zelf dan? Leer eerst maar eens Nederlands, en ooit van leestekens gehoord? Verder geloof ik vrij weinig van die doekoe () van jou.

ohja:
[Afbeelding]

zie je mij haten dan nu wel omdat jullie gaan haten kk kneuzen ja dat is kut voor je dat je dat niet gelooft

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KonteLikkers schreef:

[...]

haha kanker mongool je kent me niet eens en je gaat me arm beoordelen kom maar een keertje langs zw sukkeltje kijken of je dan nog steeds zo groot praat


Jij wil wel heel graag dat we langskomen, volgens mij ben je gewoon zo iemand die mensen via internet naar zich toe lokt en ze vervolgens verkracht.
KonteLikkers schreef:

[...]

zie je mij haten dan nu wel omdat jullie gaan haten kk kneuzen ja dat is kut voor je dat je dat niet gelooft


Ik zie je moeder haten.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 23:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kdacht laat ik nog eens op Saven terugkeren, volgensmij hebben zich hier een aantal kankergezwellen gevormd Flinke niveau daling hier.

'Kontelikker', zou je ff terug kunnen gaan naar de sociale werkplaats waar je thuishoort. Anders kan ik je wel een integratiecursus aanbevelen, want je Nederlands is nou ook niet echt 't 'je van het'. Als het je niet bevalt rot dan asjeblieft op ipv jezelf hier voor lul te zetten en 't stereotype grafirritante 'Nieuwe nederlander' alleen maar te bevestigen..

Saven
admin
Geplaatst op: 04 Nov 2010, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

haha

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login