Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

bb gun

Straks
leegte
Geplaatst op: 21 Jul 2009, 22:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo.

Vraagje, ik ga op vakantie naar Slowakije, en nu was ik benieuwd of je hier aan een balletjes pistool kunt komen? Iemand enig idee?
Ik weet wel dat je ze in Duitsland en Belgie kunt krijgen, maar slowakije?..

[Laatst bewerkt door Straks op donderdag 23 juli 2009, om 17:09]
Phat
Geplaatst op: 21 Jul 2009, 23:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Agressief kut ventje

Maar om je vraag te beantwoorden, http://airsoft.tacweb.nl/ check die pagina. Daar zie je de kop: Slowakije, ergens op de helft van de pagina. Je ziet dus dat Slowakije vrij veel Airsoft team heeft, ga er dus maar van uit dat er daar gewoon te koop zijn.

Zelf raadt ik je aan om in Spanje, mocht je er ooit komen naar een speciaal zaak te gaan, daar verkopen ze kwalitatieve gas pistolen voor een lage prijs (80/90 eu), heb de mijne nu al bijna 4 jaar, en is nog in perfecte staat.

Saven
admin
Geplaatst op: 21 Jul 2009, 23:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vast wel

Straks
leegte
Geplaatst op: 22 Jul 2009, 10:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Agressief kut ventje

Maar om je vraag te beantwoorden, http://airsoft.tacweb.nl/ check die pagina. Daar zie je de kop: Slowakije, ergens op de helft van de pagina. Je ziet dus dat Slowakije vrij veel Airsoft team heeft, ga er dus maar van uit dat er daar gewoon te koop zijn.

Zelf raadt ik je aan om in Spanje, mocht je er ooit komen naar een speciaal zaak te gaan, daar verkopen ze kwalitatieve gas pistolen voor een lage prijs (80/90 eu), heb de mijne nu al bijna 4 jaar, en is nog in perfecte staat.

Oke bedankt!
Haha ja ik ga naar slowakije niet naar spanje!

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 22 Jul 2009, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Straks schreef:

[...]

Oke bedankt!
Haha ja ik ga naar slowakije niet naar spanje!

Ik wel ik kan iets voor je meenemen als je wilt

Kosty
Geplaatst op: 22 Jul 2009, 16:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paultje91 schreef:

[...]

Ik wel ik kan iets voor je meenemen als je wilt

Breng een lekkere chick mee voor mij?

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 22 Jul 2009, 16:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Breng een lekkere chick mee voor mij?

Wel vooruitbetalen hea ;p

Destruct
Timmmaaahh
Geplaatst op: 22 Jul 2009, 20:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

Agressief kut ventje

..

Zelf raadt ik je aan om in Spanje, mocht je er ooit komen naar een speciaal zaak te gaan, daar verkopen ze kwalitatieve gas pistolen voor een lage prijs (80/90 eu), heb de mijne nu al bijna 4 jaar, en is nog in perfecte staat.

Slim toch, in je koffer douwen en bij de douane schijnheilig staan te lachen als ze je neerknuppelen omdat het lijkt alsof je een wapen hebt

Zoek je nou trouwens een luchtbuks (of kleine pistool) of een bb-gun? Omdat je het had over "balletjes pistool"..

Je topic titel zuigt trouwens aars, niet goed voor de SEO. Het gaat hier over bb-gun/luchtbuks en niet alleen over Slowakije, LULLO.

Phat
Geplaatst op: 23 Jul 2009, 00:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Destruct, als je met de auto/bus gaat is die kans ongelofelijk klein, maar inderdaad je hebt wel gelijk. Daarom moet je hem dus eerst uit elkaar halen voordat je een grens oversteekt.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 23 Jul 2009, 15:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Destruct schreef:

[...]

Slim toch, in je koffer douwen en bij de douane schijnheilig staan te lachen als ze je neerknuppelen omdat het lijkt alsof je een wapen hebt

Zoek je nou trouwens een luchtbuks (of kleine pistool) of een bb-gun? Omdat je het had over "balletjes pistool"..

Je topic titel zuigt trouwens aars, niet goed voor de SEO. Het gaat hier over bb-gun/luchtbuks en niet alleen over Slowakije, LULLO.

Had ik even stiekem geluk toen ik van Kreta -> Schiphol ging met een BB-gun in m'n koffer.

Straks
leegte
Geplaatst op: 23 Jul 2009, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zoek dus een BB gun.

Kosty
Geplaatst op: 23 Jul 2009, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Straks schreef:

Ik zoek dus een BB gun.

Lol en daarvoor ga je naar Slowakije ?
Airsoft wapen klinkt trouwens mooier imo

Straks
leegte
Geplaatst op: 23 Jul 2009, 23:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Lol en daarvoor ga je naar Slowakije ?
Airsoft wapen klinkt trouwens mooier imo

Ja, speciaal voor een bb gun van een paar tientjes ga ik 15 uur reizen. iig, ik ga daar op vakantie, zou leuk zijn als ik direct zo'n ding mee nemen kan!

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login