Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Windows 7 Experiences #2

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Aight, aangezien Windows 7 sinds kort RTM (Release To Manufacturing) is gegaan, dacht ik dat een nieuw topic wel op zijn plaats was

Deel hier je ervaringen met Windows 7. Dus niet alleen wat wel goed werkt, maar ook dingen die nog niet werken

Ik draai hier sinds 2 dagen Windows 7 Ultimate. Moet zeggen dat het in het begin wel even wennen was, en vooral zat te twijfelen tussen de nieuwe taskbar, of de Vista-style taskbar zegmaar.
Ben na een tijdje twijfelen toch maar bezig gegaan met de 'nieuwe' out of the box taskbar, met alleen icons Maar dat bevalt opzich wel. 't Ziet er best gelikt uit

Verder nog geen problemen gehad met software, maar heb dan ook nog niet zo heel veel geïnstalleerd.

Dit is hoe mijn desktop er uit ziet met Firefox, Word, MS Paint en Explorer geopend
IE, Firefox en WMP zijn de standaard icons bij mij, maar daar komt zeer snel nog iTunes bij en wat andere apps

Kosty
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 20:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Meerwaarde van iTunes over WMP (behalve iPod en de Store) ?

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 20:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ikzelf vind het iets prettiger werken. Gewoon simpel zo'n lijst
En ik heb een iPod

Winamp daarentegen vind ik crap.

Moet er trouwens bij vermelden dat ik totaal geen driverproblemen heb gehad. Alles werkte out-of-the-box prima

Leone
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 22:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ikzelf vind het iets prettiger werken. Gewoon simpel zo'n lijst
En ik heb een iPod

Winamp daarentegen vind ik crap.

Moet er trouwens bij vermelden dat ik totaal geen driverproblemen heb gehad. Alles werkte out-of-the-box prima


en dat is 3

[Laatst bewerkt door Leone op donderdag 30 juli 2009, om 22:50]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 23:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

[Afbeelding]
en dat is 3


Ga eens dood ofz

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 23:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Opkankeren als je niet ontopic kunt blijven
last warning

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Jul 2009, 23:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nothing beats XP.

Maar werkt het ook sneller dan Vista? Ik lees veel dat het een stuk soepeler draait. Lijkt alsof ze het eindelijk leren.

Saven
admin
Geplaatst op: 31 Jul 2009, 00:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hm ik weet het eigenlijk niet. Lijkt allemaal wel iets soepeler te gaan, maar heel veel verschil merk ik niet

Mikee
MIDNR
Geplaatst op: 31 Jul 2009, 01:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bij mij krijgen alle spellen zoals age of empires (koningspel) rare graphics tenzij ik explorer.exe afsluit dan werkt het wel. Voorderest wel toppie!!

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 01 Aug 2009, 15:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Moet zeggen dat het in het begin wel even wennen was, en vooral zat te twijfelen tussen de nieuwe taskbar, of de Vista-style taskbar zegmaar.
Ben na een tijdje twijfelen toch maar bezig gegaan met de 'nieuwe' out of the box taskbar, met alleen icons Maar dat bevalt opzich wel. 't Ziet er best gelikt uit

*mompelt iets over mac en dock*

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Aug 2009, 16:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat dock bij mac osx daarentegen vind ik er niet uit zien

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 01 Aug 2009, 23:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

dat dock bij mac osx daarentegen vind ik er niet uit zien

Ik moet toegeven dat ik Windows 7 er beter uit vind zien dan Mac OS X
Maar de "nieuwe" taakbalk is wel geript (ben stiekem wel een beetje blij, heb ik toch weer een beetje meer mac op mn pc xD)

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Aug 2009, 00:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

[...]
Ik moet toegeven dat ik Windows 7 er beter uit vind zien dan Mac OS X
Maar de "nieuwe" taakbalk is wel geript (ben stiekem wel een beetje blij, heb ik toch weer een beetje meer mac op mn pc xD)

Geript?
Vind het wel meevallen, als je in vista/xp de startbalk links of rechts doet krijg je ook alleen maar de icons te zien, dus zo geweldig nieuw vind ik die startbalk niet. En dat het toevallig wat meer op OS X lijkt oke, maar een rip vind ik overdreven.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 02 Aug 2009, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nieuwe RTM up and running hier.
Mijn oordeel:

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login