Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

LOL! iPhone vliegt spontaan in de fik!

Varesh
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 09:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

http://autoblog.nl.msn.com/archive/2009/08/03/lol-iphone-vliegt-spontaan-in-de-fik-sloopt-auto

Nu zien mensen eindelijk dat Apple troep verkoopt. En ga er niet omheen draaien.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 11:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hij zou maar in je broekzak gezeten hebben...

Kersentaart
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 11:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoeveel telefoons zijn er van andere fabriekanten wel niet eens een keer in de fik gevlogen.. Het zegt niets als het 2 op de 324832483284328742387482347823479237492347923 iPhones zijn. Dus ga Ajb niet zo cool doen.

[Laatst bewerkt door Kersentaart op vrijdag 7 augustus 2009, om 11:32]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 11:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Hoeveel telefoons zijn er van andere fabriekanten wel niet eens een keer in de fik gevlogen.. Het zegt niets als het 2 op de 324832483284328742387482347823479237492347923 iPhones zijn. Dus ga Ajb niet zo cool doen.

Dit al gelezen? En ik neem aan dat je zelf wel kan bedenken dat als een telefoon heet genoeg wordt hij vanzelf wel in de fik vliegt.

Kersentaart
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 11:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat nieuwsbericht gaat toch over de de iPhone 3G. Niet de 3GS.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 12:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Dat nieuwsbericht gaat toch over de de iPhone 3G. Niet de 3GS.

"Apple's nieuwe iPhone 3GS kan zeer warm worden wanneer hij opgeladen en tegelijkertijd gebruikt wordt."

Maargoed, kan een Google phone / Nokia / BlackBerry niet warm worden bijvoorbeeld?

En dat Apple troep verkoopt ben ik het ook niet helemaal mee eens maar oke.

Oplossing: Gebruik hem niet onder het opladen.

[Laatst bewerkt door Bart op vrijdag 7 augustus 2009, om 12:13]
Kersentaart
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 13:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

"Apple's nieuwe iPhone 3GS kan zeer warm worden wanneer hij opgeladen en tegelijkertijd gebruikt wordt."

Maargoed, kan een Google phone / Nokia / BlackBerry niet warm worden bijvoorbeeld?

En dat Apple troep verkoopt ben ik het ook niet helemaal mee eens maar oke.

Oplossing: Gebruik hem niet onder het opladen.

ik had het over het nieuwsbericht van de TS.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 07 Aug 2009, 13:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Dat nieuwsbericht gaat toch over de de iPhone 3G. Niet de 3GS.

3G had er volgens mij ook wel is last van ja, maar dit gaat toch echt over de 3G S (ja schijnbaar moet tussen de G en de S een spatie).
Bart schreef:

Maargoed, kan een Google phone / Nokia / BlackBerry niet warm worden bijvoorbeeld?

Ja, komt vaker voor, ook bij andere telefoons.
edit: mss ook niet:
klikje 1 en klikje 2
Bart schreef:

En dat Apple troep verkoopt ben ik het ook niet helemaal mee eens maar oke.

Och troep zou ik het niet willen noemen, maar zelf zou ik het niet zo snel kopen.
Bart schreef:

Oplossing: Gebruik hem niet onder het opladen.

Hij vloog in de fik terwijl hij niet aan het opladen was? Lijkt me niet echt logisch.

[Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 7 augustus 2009, om 14:05]
Peuwn
Geplaatst op: 08 Aug 2009, 19:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nokia GSM's exploderen ook, noes.
Je faalt jongeman

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Aug 2009, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Peuwn schreef:

Nokia GSM's exploderen ook, noes.
Je faalt jongeman

Jij faalt harder jongenman, ten eerste ging het om in de fik vliegen en niet om exploderen, ten tweede zei ik als eerste al dat het vaker voorkomt en ten derde zijn het geen GSM's maar accu's.

Peuwn
Geplaatst op: 08 Aug 2009, 20:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Jij faalt harder jongenman, ten eerste ging het om in de fik vliegen en niet om exploderen, ten tweede zei ik als eerste al dat het vaker voorkomt en ten derde zijn het geen GSM's maar accu's.

Boeit dat wat?
Als je een beetje de actualiteit had gevolgd enkele jaren terug, dan had je gezien dat Nokia GSM's wel degelijk exploderen als je ermee belt.
Wat maakt het uit of het de batterij of de GSM is, het zit in het toestel klaar.
Je faalt nog steeds 10x zo hard, zo ook je familie

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Aug 2009, 23:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Peuwn schreef:

[...]
Boeit dat wat?
Als je een beetje de actualiteit had gevolgd enkele jaren terug, dan had je gezien dat Nokia GSM's wel degelijk exploderen als je ermee belt.
Wat maakt het uit of het de batterij of de GSM is, het zit in het toestel klaar.
Je faalt nog steeds 10x zo hard, zo ook je familie

De batterij explodeerde ja, zoals ik al zei.
En geef nou is een reden waarom ik faal, ik heb toch nooit gezegd dat het bij Nokia niet voorkomt ofwel soms?

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Peuwn schreef:

[...]
Boeit dat wat?
Als je een beetje de actualiteit had gevolgd enkele jaren terug, dan had je gezien dat Nokia GSM's wel degelijk exploderen als je ermee belt.
Wat maakt het uit of het de batterij of de GSM is, het zit in het toestel klaar.
Je faalt nog steeds 10x zo hard, zo ook je familie

Apple fanboy.
Get a life.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 18:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mensen die altijd maar naar negatieve dingen zoeken rondom Apple en er dan groot nieuws van maken.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 18:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Peuwn schreef:

[...]
Boeit dat wat?
Als je een beetje de actualiteit had gevolgd enkele jaren terug, dan had je gezien dat Nokia GSM's wel degelijk exploderen als je ermee belt.
Wat maakt het uit of het de batterij of de GSM is, het zit in het toestel klaar.
Je faalt nog steeds 10x zo hard, zo ook je familie

Oehhh wat volwassen

Kosty
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 21:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Mensen die altijd maar naar negatieve dingen zoeken rondom Apple en er dan groot nieuws van maken.

Iemand vergeet RRODs en vanalles dat mis gaat met Vista, het gedoe rond IE8 gebundeld zijn met W7 etcetc.

Niet alleen Apple dus, het enige verschil is als er iets wordt gezegd over appels dan heb je opeens die appelliefhebberjongens die beginnen wenen en DAT valt op. En is fokke irritant.

tttommeke
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 21:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een idee, als je dingen claimt als "nokia's vliegen in de fik blablabla" zet er dan tenminste een source page bij...

Anders kan ik zeggen "iPhone's zijn eigenlijk mothafucking transformers die in je slaap je anaal zullen verkrachten!"

Kosty
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 21:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Anders kan ik zeggen "iPhone's zijn eigenlijk mothafucking transformers die in je slaap je anaal zullen verkrachten!"

Rofl wist je dat dan nog niet ? Apple doet dat al door middel van die hoge prijzen, dan voel je je gewoon verkracht

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 22:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik heb een idee, als je dingen claimt als "nokia's vliegen in de fik blablabla" zet er dan tenminste een source page bij...

Anders kan ik zeggen "iPhone's zijn eigenlijk mothafucking transformers die in je slaap je anaal zullen verkrachten!"


[url]http://tweakers.net/nieuws/48890/nokia-roept-46-miljoen-accus-voor-mobieltjes-terug.html[/url]
Nokia deed er tenminste iets aan .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Sep 2009, 23:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ah fuck nee jullie hebben gelijk!

Waar kan ik me iPhone inruilen voor zoeen kolere Nokia?

O wacht, ik heb een kast vol met Nokia's en blackberry's die in het niet vallen met een iPhone.

Bob
Geplaatst op: 03 Sep 2009, 01:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

lololololololololololololololololololooool

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 03 Sep 2009, 09:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat is toch juist spannend, zo blijf je gefocussed en kijk je continue of ie niet te warm word.

Handig toch, van apple?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 03 Sep 2009, 19:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Ah fuck nee jullie hebben gelijk!

Waar kan ik me iPhone inruilen voor zoeen kolere Nokia?

O wacht, ik heb een kast vol met Nokia's en blackberry's die in het niet vallen met een iPhone.


Ja, echt ge-wel-dig die iPhone.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Sep 2009, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ja, echt ge-wel-dig die iPhone.

Sterf eens

Kosty
Geplaatst op: 03 Sep 2009, 20:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Sterf eens

Wtf man, hij geeft mooi toe dat Nokia ook problemen heeft, geeft aan waar Apple problemen heeft maar DAN moet hij sterven ?
Ga zelf eens weg, kleuter...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login