Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

PS3 Musthaves

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Oct 2009, 21:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jawel, Ik.

Ik heb me Wii laatst de deur uitgeschopt voor een mooie prijs, en ik dacht laat ik eens een PS3 in huis halen.

Dus, wat zijn de musthave games voor de PS3?
Overigens houd ik van shooters, dus laat FIFA10 maar thuis liggen en alle overige Wii achtige spellen heb ik al voor me Wii gedownload en verkocht.

Zelf had ik al bij elkaar gescharreld:

Haze.
Vanwege de prijs van 10 euro, of het nou een kutspel is of niet, voor dat geld laat ik 'm niet liggen.

Farcry 2
Geen uitleg nodig denk ik.

Warhawk
Klonk vet, is het dat ook?

MAG
Zag er wel leuk uit, met zovelen.

GTAIV
Weet nog niet of ik deze haal, denk dat ik hem later wel uit de budget bak vis.

Dus, wat nog meer, en waar kopen jullie je games?
Ben niet van plan de Bart Smit of Intertoys binnen te lopen, aangezien die belachelijk duur zijn. Behalve dan voor Haze, die is 10 euro in de intertoys.

In de UK kopen is leuk, vanwege de lage prijzen daar en de pond.
Echter, welke winkels zijn dan handig en bestellen jullie veel?

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 02 Oct 2009, 22:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

http://www.gamespot.com/games.html?type=games&platform=1028&mode=all&sort=score&dlx_type=all&sortdir=asc&official=all

^^
GTA IV, Killzone 1&2, LittleBigPlanet, Resistance 1&2, Uncharted

[Laatst bewerkt door Inuyasha op vrijdag 2 oktober 2009, om 22:29]
Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 03:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oh.. wacht...

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 09:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Twylight schreef:

[Afbeelding]

oh.. wacht...


Ik vind GTA leuk, maar nou ook weer niet zo vet, ik ga hem dus waarschijnlijk nooit uitspelen.
Ik hoef dus ook niet die extra episodes, die er voor de PS3 niet zijn.

Dat interesseert me dus geen ruk.

Paul
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 12:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je moet Uncharted: DF kopen. Kost nu bijna niks meer. Killzone 2 wellicht ook, al ben ik er niet zo kapot van. InFamous is ook een goed spel, waarin je een soort (anti)held speelt met elektrische krachten. Erg vet comicbooksfeertje.
Mirror's Edge is ook wel aan te raden, net als LBP(al is dat meer een Wii achtig spel) en MGS 4(mits je de MGS serie leuk vind).
Uncharted 2, Heavy Rain, GT 5 GoW III zijn allemaal zeer toffe games die uit gaan komen. Ik zou ook even de demo's van Batman en Brütal Legend proberen, en de demo van Uncharted 1 en de bèta van Uncharted 2.
Resistance ben ik niet zo kapot van.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 3 oktober 2009, om 12:49]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 13:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

http://www.gamespot.com/games.html?type=games&platform=1028&mode=all&sort=score&dlx_type=all&sortdir=asc&official=all

^^
GTA IV, Killzone 1&2, LittleBigPlanet, Resistance 1&2, Uncharted

Wat een zuig spel is Resistance 2, had hem woensdag gehaald en de dag erna meteen voor Farcry 2 omgeruild

Bad company is wel een leuk spel online iig, offline heb ik hem nog niet gespeeld
Bad company 2 wordt helemaal top, maar die ligt als het goed is pas eind november in de winkels.

Maarten
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 13:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]

Wat een zuig spel is Resistance 2, had hem woensdag gehaald en de dag erna meteen voor Farcry 2 omgeruild


Resistance 2is tegenover deel 1 echt bagger. Want het is compleet anders.

En Far Cry 2 vond ik wel leuk de eerste 20, maar na 5 dagen had ik het alweer gezien.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 13:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oja, deze maand heb je bij Freerecordshop 10% korting op alle spellen.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 13:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Oja, deze maand heb je bij Freerecordshop 10% korting op alle spellen.

Ik ken de FRS prijzen niet, maar volgens mij zijn ze dan nog steeds duurder dan in de UK?

Resistance was ik ook niet kapot van, en skip ik dan ook.
Uncharted hoorde ik inderdaad van dat het erg leuk is.

Batman vind ik nu nog way te duur, komt wel als hij in de budget bak ligt. Neem nu eerst spellen die leuk zijn en er al een tijdje zijn, en dus al wat afgeprijsd zijn.

Ik leg simpelweg geen 60 euro neer voor een game.
Heb jarenlang 180 gulden voor N64 spellen betaald, voor PlayStation 1 spellen en voor me Xbox, en heb het nu wel gehad, daarom koop ik de PS3 nu hij al een tijdje uit is, de platinum titels zijn namelijk mooi geprijsd.

Paul
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 16:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mee eens. Ik koop al sinds een jaartje geen enkel spel meer in de winkel. Veel te duur. Ook niet van die afzetters van Bol.com of FRS. Play, Amazon en in mindere mate Gamehubs en CDWOW(ik wacht nu al meer dan twee weken op Batman..)zijn qua prijs gewoon het beste. Heb je al gekeken naar Mirror's Edge? Die zou je denk ik al voor 10-15 pond kunnen krijgen.. Spel is een verademing met al die shooters tegenwoordig.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Mee eens. Ik koop al sinds een jaartje geen enkel spel meer in de winkel. Veel te duur. Ook niet van die afzetters van Bol.com of FRS. Play, Amazon en in mindere mate Gamehubs en CDWOW(ik wacht nu al meer dan twee weken op Batman..)zijn qua prijs gewoon het beste. Heb je al gekeken naar Mirror's Edge? Die zou je denk ik al voor 10-15 pond kunnen krijgen.. Spel is een verademing met al die shooters tegenwoordig.

Las inderdaad dat hij redelijk cheap is, misschien dat ik hem bij een normale winkel uit de budget bak haal als hij daar een keer in ligt, maar bestellen doe ik hem niet, vind die shooters van tegenwoordig juist vet. Die wil ik dan ook juist in huis halen .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 11:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb hem ff gehaald samen met Haze, iemand anders ook Haze en zin in een potje?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 16:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Heb hem ff gehaald samen met Haze, iemand anders ook Haze en zin in een potje?

OMG1!!

waar denk je dat het bewerkt knopje voor is......???

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rape de forumregels nou niet de hele tijd, thaan.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Oct 2009, 01:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

er zat 2 dagen tussen, en ik heb eigelijk geen idee of een edit een topic ook weer omhoog bumpt.

Daarnaast ben ik mod, en kun je procenten krijgen voor het spelen van mod terwijl je dat niet bent.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 07 Oct 2009, 16:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Daarnaast ben ik mod

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 08 Oct 2009, 00:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Assassins Creed 2
Bioshock 2

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 08 Oct 2009, 11:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Little Big Planet ?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 08 Oct 2009, 21:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Assassins Creed 2
Bioshock 2


Vond Bioshock 1 niet helemaal mijn stijl, en AC ook niet echt.

En little big planet ook niet, gaat me teveel de Wii kant ook.
Been there, done that.

MW2 lijkt me dan wel weer leuk, net als bad company en Killzone 2.
Heb overigens warhawk in huis gehaald.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 00:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Godverdetering, Batman Arkham Asylum is kwijtgeraakt met de post want hij is niet aangekomen.

Tyfus, die ga ik nergens voor 20 euro vinden, het was een prachtprijs. Godverdomme, nu kan ik dit weekend ook nog eens niet spelen

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 01:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga is gauw Bad Company halen dan.

Paul
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 11:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Godverdetering, Batman Arkham Asylum is kwijtgeraakt met de post want hij is niet aangekomen.

Tyfus, die ga ik nergens voor 20 euro vinden, het was een prachtprijs. Godverdomme, nu kan ik dit weekend ook nog eens niet spelen


Waar heb je 'm besteld? Gamehubs? Ik zou CD-WOW of een canadese webshop eens proberen.
Overigens ben ik ook bezig met Batman.. Wat een geweldige game. Grafisch op de PC echt een hoogstandje, wat een ontzettend gedetailleerde omgeving, goede physics en een fantastische sfeer. Gewoon opnieuw bestellen, dat is deze game zeker waard.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 17 oktober 2009, om 11:19]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 17:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Waar heb je 'm besteld? Gamehubs? Ik zou CD-WOW of een canadese webshop eens proberen.
Overigens ben ik ook bezig met Batman.. Wat een geweldige game. Grafisch op de PC echt een hoogstandje, wat een ontzettend gedetailleerde omgeving, goede physics en een fantastische sfeer. Gewoon opnieuw bestellen, dat is deze game zeker waard.

Marktplaats, verkoper is betrouwbaar, kwijtgeraakt met de post.
Ik wacht komende week nog af, misschien dat hij toch nog in de bus valt. Zoniet dan haal ik hem wel ergens anders. Heb nu bij 1dayfly voor 15 euro Little Big Planet gehaald, ondanks dat het me niet zo heel geweldig leek, voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.

Bad Company demo was idd ook erg leuk, maar Far Cry 2 en Killzone 2, inFamous en OF: Dragon Rising lijken me toch ook wel erg goed. God, Zavvi gaat het nog druk krijgen.

Headshot
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 18:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uncharted 2 en Modern warfare 2 (pre-orderen), moet je sowieso hebben.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Oct 2009, 18:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

Uncharted 2 en Modern warfare 2 (pre-orderen), moet je sowieso hebben.

MW2 Echt goddelijk, kmoet 'em niet pre-ordenen, kmoet sectorwerkstuk maken en anders haal ik de deadline echt niet

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login