Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

[TK} Nintendo DS + Guitar Hero en meer

Paul
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 12:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hierbij bied ik mijn oude Nintendo DS aan. Het gaat hier om om een oude DS uit 2005. Hij is zilver, en ziet er gebruikt uit doordat er lichtjes wat lak weg is.

Ook mist er een heel klein stukje plastic bij het klapmechanisme. Dit is anderhalf jaar geleden gebeurd, en kan heel makkelijk gerepareerd worden(voor 15 euro bij sommige winkels, dus dat is geen probleem. Het is puur een kwestie van de behuizing vervangen). Houd er iig wel rekening mee dat deze Nintendo DS niet moeders mooiste is. Je krijgt er Guitar Hero DS, Phoenix Wright: Justice For All en natuurlijk de oplader en stylus bij.

Originele verpakking heb ik misschien ook nog liggen, maar daarover later. Als iemand graag wat foto's wilt van de DS, dan kan diegene mij een e-mail sturen. Voor 60 euro(alle extra's zoals Guitar Hero en Phoenix Wright dus inbegrepen) mag ie meteen weg. Er kan eventueel onderhandeld worden over deze prijs. Voor vragen kan er gemaild worden.

Hij doet het nog even goed als voorheen, geen last van kapotte knoppen, slecht indrukbare knoppen oid. Ik heb ook nog een R4 kaartje.. Maar ik zal die er maar niet al te duidelijk bij vermelden.

Oja, betaling graag naar een PayPal rekening. Ik wil eventueel ruilen met een xbox 360(met bijbetaling natuurlijk) of voor PS3 games, als ze goed zijn. Maar ik wil het het liefst verkopen. Los is ook een mogelijkheid.

Foto's:
1: [url]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/03/1254565509-530.jpg[/url]
2:
3:
4:
5:

[Laatst bewerkt door Paul op maandag 5 oktober 2009, om 18:37]
Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 17:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[off]Wie wil nou nog zo'n DS hebben?[/off]

Paul
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 17:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Omdat die oldskool is? De nieuwe DS'es zien er erg kiddy en glossy uit. Niet iedereen is daar fan van. Daarnaast vind ik dat ik zeer aardig ben met mijn all-in-one vraagprijs van 70 euro.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 19:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

"Ik wil eventueel ruilen met een xbox 360"
I lol'd Tot ik fatsoendelijk las, en de tekst tussen haakjes ook
En geen interesse btw.

Bob
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

lol wat is dat voor ds nog nooit gezien

Paul
Geplaatst op: 03 Oct 2009, 22:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat is de allereerste generatie DS, dus niet de pauper kiddy glossy DS'es die je nu ziet. Gehaald op de releasedate. Veel plezier mee gehad, maar om spellen als Uncharted 2, Brütal Legen en de God of War collection te kopen wil ik de DS dus verkopen. Op marktplaats krijg je niet zo'n goede deal als nu hoor..
Maar als ik hem echt niet verkocht krijg dan zal ik wel een gameshop oid bellen om de behuizing te laten vervangen. Kan je al heel goedkoop voor twee tientjes laten doen. Maar ik heb daar eigenlijk geen zin in.

Maarten
Geplaatst op: 04 Oct 2009, 20:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus jij denkt dat je met 70 euro 3 spellen van 65 euro kunt kopen?

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Oct 2009, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Omdat die oldskool is? De nieuwe DS'es zien er erg kiddy en glossy uit. Niet iedereen is daar fan van. Daarnaast vind ik dat ik zeer aardig ben met mijn all-in-one vraagprijs van 70 euro.

Is misschien jou idee ervan. Ik heb zeker 3 weken met een DS gewerkt die wat nieuwer is (niet de DS lite) en die zag er stukken beter uit. Heb die oude ook eens gezien maar vind ik er niet uit zien onbenullig ding. Daarom vraag ik wie wil er nou zo'n DS?

Tadnecty
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 16:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik lol'd ook, maar niet om die 360-inruil actie

wel om de zin "Er kan eventueel onderhandeld worden over deze prijs"
Je bied hem eerst aan voor 70 euro en dan zeg je even later dat er ook nog wat van af mag?

Verkoop hem dan voor 60 euro

Paul
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 18:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Staat nu op 60 euro. Ik wil nu echt niet omlaag gaan. Dit is gewoon een goede prijs voor een DS met games en een R4 kaartje..

Kersentaart
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 19:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-

[Laatst bewerkt door Kersentaart op zondag 11 december 2016, om 01:17]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 19:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Had je die DS niet ooit eens in groep 8 op de grond laten tyften?

Dat was een PSP

Kersentaart
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-

[Laatst bewerkt door Kersentaart op zondag 11 december 2016, om 01:18]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Oct 2009, 21:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

lol wat is dat voor ds nog nooit gezien

de 1e?
En daarna had je dus de lite en daarna weer de DSi.
Geef je op marktplaats meer kans.

Paul
Geplaatst op: 06 Oct 2009, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb ik al iets van 4 keer gedaan(vier keer verwijderd en opnieuw geplaatst) k rijg helaas maar iets van 50 views in totaal. Geen reacties. Ik ga het nu denk ik maar los verkopen.

Headshot
Geplaatst op: 06 Oct 2009, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Owja , heb hier nog een screen protector voor NDS Lite liggen. Als iemand heb wil hebben stuur maar pm ofzo.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login