Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Spotify

Bob
Geplaatst op: 24 Oct 2009, 23:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey, wie heeft ook Spotify? Het is nog niet officieel beschikbaar in Nederland maar er zijn wel manieren om het toch te gebruiken.

De client van Spotify is een pure streaming-only client die werkt volgens een peer-to-peer principe. Kenmerkend is de snelheid waarbij alle nummers openen en de zo goed als niet voorkomende bufferdelays. Je kan via Spotify dus niets downloaden, maar dat is ook totaal niet nodig; je kan immers binnen no-time alles wat je maaar wilt afspelen op je pc. En het mooiste is - er zijn ook iPhone en Google Android Apps in de maak zodat je straks ook onderweg naar je favoriete muziek kunt luisteren zonder dat je alle MP3'tjes naar je MP3-speler hoeft te pompen.

Die iPhone app is er al btw, maar daarvoor moet je een premium account hebben volgens mij.

http://thenextweb.com/nl/2009/09/07/een-gratis-spotify-account-5-stappen-voor-als-je-nederland-belgi-woont/

HET IS FULL OF WIN.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 24 Oct 2009, 23:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oké, heil Bob, echt geil programma.

[Laatst bewerkt door Frenk op zaterdag 24 oktober 2009, om 23:49]
Kosty
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 00:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bandbreedtelimiet
Maar hé, hoeveel trekt zoiets per uur ? Weet je toevallig de bitrate van deze stream ?

Bob
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 00:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee dat weet ik niet.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 00:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo'n constante stream is dus echt nutteloos als je 20x hetzelfde liedje luistert, veel handiger om gewoon 1x te downloaden, bespaart voor beide kanten dataverkeer. Maar verder een leuk initiatief. Laat qua keuze alleen nog wel wat te wensen over.

Kosty schreef:

Bandbreedtelimiet
Maar hé, hoeveel trekt zoiets per uur ? Weet je toevallig de bitrate van deze stream ?

Ga er maar vanuit dat het behoorlijk wat zal zijn .
Stel het is 128 kbps dan zit je al op zo'n 50 mb per uur.
Schijnbaar is het 256kbps dus zo'n dikke 100 mb per uur.

[Laatst bewerkt door sandr op zondag 25 oktober 2009, om 00:43]
Bob
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 00:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wie luistert nou 20x hetzelfde liedje? En de keuze is heel erg groot, ik vraag me af waar je naar zoekt als je het niet kunt vinden.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 00:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Wie luistert nou 20x hetzelfde liedje? En de keuze is heel erg groot, ik vraag me af waar je naar zoekt als je het niet kunt vinden.

Ik zeg ook niet 20x achter elkaar, maar 20x in een paar weken tijd omdat hij gewoon vast in je playlist staat, daanaast tik ik gewoon wat titels van de Slam dance 30 in.
Reclame's erdoor zijn wel kut , en sinds wanneer is het "i'm in miami trick" (klikje)

[Laatst bewerkt door sandr op zondag 25 oktober 2009, om 00:49]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 02:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Android

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 10:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waar zien jullie reclame's? En bijna 100 resultaten voor Crookers vind ik persoonlijk wel erg veel. En i'm in miami trick is de radio edit ofzo, niet explicit.

O, nu hoor ik het. Maar met premium (10 dollar p/m), heb je geen ads, en kan je ook downloaden. (Ze zeggen, listening without internet)

[Laatst bewerkt door Frenk op zondag 25 oktober 2009, om 10:04]
Headshot
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 10:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat ownd dat progamma , thanks .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 11:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Waar zien jullie reclame's? En bijna 100 resultaten voor Crookers vind ik persoonlijk wel erg veel. En i'm in miami trick is de radio edit ofzo, niet explicit.

Hoor je om de 4/5 liedjes.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 Oct 2009, 12:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een bullshit btw, als ik muziek wil luisteren wil ik het hebben . Liefst zo hoog mogelijke kwaliteit eventueel voor (re)mixing .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login