Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Driver

BaXiess
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 18:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo savenerds,
ik zit met een probleem, namelijk mijn driver werkt niet. Ik heb men computer opnieuw moeten installeren en als gevolg moest ik de drivers opnieuw installeren. Nou had ik dankzij het programma drivermax de vorige keer al men drivers hersteld. Maar dit keer zegt hij wel dat alle drivers goed zijn, maar ik krijg geen geluid. Er staat ook dat er inderdaad een driver is geinstalleerd voor de audio maar die doet het dus blijkbaar niet.

Ik kan niet via drivermax een andere installeren want drivermax geeft alleen drivers voor niet geinstalleerde hardware, verder weet ik ook niet zo goed wat ik nog moet doen, jullie ideeen?

Tijn
;-D
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 19:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Welke geluidschip heb je (kijk even in apparaatbeheer)
Als je een onboard chip hebt, probeer dan een driver te zoeken op de site van je moederbordfabrikant.
Wanneer je hem daar niet vindt naar de site vd fabrikant van de geluidschip gaan en daar zoeken

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 19:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Driver?

HAHAHAHA, geniaal
Ken je niet helpen met je probleem, TS, sorry. Maar dat plaatje van Basjee was zo geniaal dat ik even moest reageren

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 19:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Driver?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goede topictitel .

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Of je vermeldt even de geluidskaart/speakers in kwestie pauper

BaXiess
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 20:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb niet nodig dat jullie de goede driver geven, dus reden om uberhaupt op te zoeken welke geluidskaart ik heb is er niet. Ik heb al een driver geinstalleerd die zou moeten werken maar hij werkt niet, aan jullie de of jullie weten waarom niet..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 21:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Ik heb niet nodig dat jullie de goede driver geven, dus reden om uberhaupt op te zoeken welke geluidskaart ik heb is er niet. Ik heb al een driver geinstalleerd die zou moeten werken maar hij werkt niet, aan jullie de of jullie weten waarom niet..

De driver die nu geinstalleerd staat werkt kennelijk niet goed, dus juist alle rede om de huidige driver te deinstalleren, en de juiste te installeren.

Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enz

Probeer het nou maar eens, kost veel minder tijd dan uitzoeken waarom deze driver niet werkt.

Kosty
Geplaatst op: 03 Jan 2010, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zeker dat je de juiste driver hebt ? Als je upgrade van (bv) XP naar 7 zal je driver die drivermax opgeslagen heeft in XP (even er vanuit gegaan dat je zo drivers installeert) niet juist werken op Windows 7.

De beste oplossing is idd gewoon even de driver deinstalleren en zelf de juiste er op zetten.

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Jan 2010, 08:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gebruik dit programma om te kijken wat voor geluidskaart je hebt. Heb je je geluidskaart op je moederbord zitten dan moet je via het programma bekijken welk merk moederbord en type je hebt en daar de drivers van opzoeken. Heb je niet een onboard geluidskaart dan moet je kijken wat het merk en type is van je geluidskaart en daar op gaan zoeken en de juiste drivers downloaden. Als die dan nog niet werkt heb je of een pauper pc of os.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 04 Jan 2010, 10:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Als die dan nog niet werkt heb je of een pauper pc of os.

Dat was toch wel duidelijk?

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Jan 2010, 16:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat was toch wel duidelijk?

[Afbeelding]


BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 04 Jan 2010, 17:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enz

Haha, die malle Thaan ook altijd

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login