Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Avatar ( de film )

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 15:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Avatar de film. Je weet wel die met die blauwe gastjes. ( niet die gast op zijn stokje die gaat vliegen )
Wat vonden jullie van de film?

Zelf vond ik hem een van de beste films die ik heb gezien, omdat hij zo mooi is getekend en omdat hij 3d is en het verhaal ook best vet was.

Offtopic:
mag je eigenlijk blijven reageren op het teltopic??

Modbreak

offtopic; nee

[Laatst bewerkt door Rubis op maandag 11 januari 2010, om 16:01]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 16:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Ik had hem niet in 3D gezien

Zó geweldig vond ik de film ook weer niet. Nog nooit zoveel geld in de promotie gepompt zien worden van een film eigenlijk, iedereen denkt nu deze móet ik zien.

dat zeiden ook veel mensen tegen mij, dat ik hem echt moest zien

[Laatst bewerkt door Rubis op maandag 11 januari 2010, om 16:40]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 16:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik mocht het brilletje houden

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had hem niet in 3D gezien

Zó geweldig vond ik de film ook weer niet. Nog nooit zoveel geld in de promotie gepompt zien worden van een film eigenlijk, iedereen denkt nu deze móet ik zien.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 16:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

ik mocht het brilletje houden

Gefeliciteerd Sandr..

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 17:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben er heen geweest in 2D. Zeer vette film, het contrast tussen voor de pauze en na de pauze is ook heel vet gemaakt
Verder briljante animatie, goed verhaal etc.
Ik ga er ook nog heen in 3D trouwens.

Straks
leegte
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 17:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat is toch met zo'n brilletje?:"

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 17:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vond hem ook echt geniaal

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 18:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matige film. Voorspelbaar verhaal, tergend slechte one-liners en totaal geen diepgang. Spektakel voor het oog, maar dat lijkt er alleen maar te zijn om je aandacht van het zeer clichématige plot af te houden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me vermaakt met deze film. Maar als ze beweren dat deze beter zou zijn dan Lord of the Rings, dan word ik kritisch.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Straks schreef:

dat is toch met zo'n brilletje?:"

ja

BorisSoad schreef:

Matige film. Voorspelbaar verhaal, tergend slechte one-liners en totaal geen diepgang. Spektakel voor het oog, maar dat lijkt er alleen maar te zijn om je aandacht van het zeer clichématige plot af te houden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me vermaakt met deze film. Maar als ze beweren dat deze beter zou zijn dan Lord of the Rings, dan word ik kritisch.

Cliche eindes zijn temninste mooi anders zouden ze niet worden gemaakt

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Straks schreef:

dat is toch met zo'n brilletje?:"
Ja maar niet zo'n goedkope van papier en een groene en rode folie hoor, gewoon een stevige bril met zwart glas waar in beide glazen een andere tint zit

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Matige film. Voorspelbaar verhaal, tergend slechte one-liners en totaal geen diepgang. Spektakel voor het oog, maar dat lijkt er alleen maar te zijn om je aandacht van het zeer clichématige plot af te houden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me vermaakt met deze film. Maar als ze beweren dat deze beter zou zijn dan Lord of the Rings, dan word ik kritisch.

Ja, dat klopt ook, maar spektakel voor het oog gaat het me vooral eigenlijk om.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oh dus die 3D meuk is nu wel normaal? Heb nog steeds posttraumatische stress van die keer dat ik naar een 3D film ging 6 jaar geleden, met zo'n rood/groen brilletje . Wat een tering systeem, want je hele film is gewoon verneukt omdat de kleuren zo tering scheef zijn .

En geeft 3d echt die meerwaarde? Ik bedoel, is de 3D versie echt veel vetter om te zien dan de 2D? Ik moet er nog heen namelijk .

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Oh dus die 3D meuk is nu wel normaal? Heb nog steeds posttraumatische stress van die keer dat ik naar een 3D film ging 6 jaar geleden, met zo'n rood/groen brilletje . Wat een tering systeem, want je hele film is gewoon verneukt omdat de kleuren zo tering scheef zijn .

En geeft 3d echt die meerwaarde? Ik bedoel, is de 3D versie echt veel vetter om te zien dan de 2D? Ik moet er nog heen namelijk .


Het schijnt niet zo cheap-3D te zijn. Dus niet als pandadroom of een willekeurige andere Efteling/WHTVR-3D Film. Juist kleine elementen uit de film, schijnen uit de film te komen. Het geeft net wat meer realisme.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 19:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Oh dus die 3D meuk is nu wel normaal? Heb nog steeds posttraumatische stress van die keer dat ik naar een 3D film ging 6 jaar geleden, met zo'n rood/groen brilletje . Wat een tering systeem, want je hele film is gewoon verneukt omdat de kleuren zo tering scheef zijn .

En geeft 3d echt die meerwaarde? Ik bedoel, is de 3D versie echt veel vetter om te zien dan de 2D? Ik moet er nog heen namelijk .


QFT, al die 3d shit binnekort. Word er fucking misselijk van.

En @ film, ik wacht wel tot ik hem HD kan downloaden ofzo.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Oh dus die 3D meuk is nu wel normaal? Heb nog steeds posttraumatische stress van die keer dat ik naar een 3D film ging 6 jaar geleden, met zo'n rood/groen brilletje . Wat een tering systeem, want je hele film is gewoon verneukt omdat de kleuren zo tering scheef zijn .

En geeft 3d echt die meerwaarde? Ik bedoel, is de 3D versie echt veel vetter om te zien dan de 2D? Ik moet er nog heen namelijk .

Ik zelf vond het wel veel vetter, het 3D is wel vet alleen soms wist ik niet eens zeker meer of het nou wel 3D was of niet.

Giraf
Holla @ ya boy
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik vond hem vet. wel voorspelbaar maal wel vet.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

octo is mijn avatar

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 21:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

octo is mijn avatar

wijs,

Giraf schreef:

ik vond hem vet. wel voorspelbaar maal wel vet.

ja, beetje

Ceees2
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

laat maar verwijder maar

[Laatst bewerkt door Ceees2 op maandag 11 januari 2010, om 22:05]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 11 Jan 2010, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Twylight schreef:

[...]Ja maar niet zo'n goedkope van papier en een groene en rode folie hoor, gewoon een stevige bril met zwart glas waar in beide glazen een andere tint zit

Hangt af van bios sjappie .

Verder vond ik het 3D niet zo heel veel toevoegen, het ziet er wel wat verder uit, maar echt zo spetterend is het ook weer niet. Vond het op zich wel een leuke film maar heb niet zoiets van "je moet hem gezien hebben".

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 12 Jan 2010, 07:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

octo is mijn avatar

+1 voor de droge reactie
Zelf niet gezien maar als ik zo die reclame zie is er voor mijn doen teveel special effects erin waardoor ik het niet zo leuk vind.
En ja ik weet dat nu geen een film zonder special effects is, maar toen ik de reclame van avatar zag dacht ik, whattefuck is dit nou weer voor een bom van special effects, met oversized smurfen erin .

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 12 Jan 2010, 09:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
+1 voor de droge reactie
Zelf niet gezien maar als ik zo die reclame zie is er voor mijn doen teveel special effects erin waardoor ik het niet zo leuk vind.
En ja ik weet dat nu geen een film zonder special effects is, maar toen ik de reclame van avatar zag dacht ik, whattefuck is dit nou weer voor een bom van special effects, met oversized smurfen erin .

ik vind special effects juist vet.

sandr schreef:

[...]
maar heb niet zoiets van "je moet hem gezien hebben".

ikke wel

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Jan 2010, 10:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ik dat plaatje zie dan denk ik: Nee die hoef ik niet te zien.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 12 Jan 2010, 11:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

[...]

ikke wel


Ja dat merken we

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login