Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPad

Headshot
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 10:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Tablets bestaan al langer hoor.

Telefoons bestonden toch ook al langer toen de iPhone kwam?. Het is alleen niet op de Apple manier.

Giraf
Holla @ ya boy
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 10:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik weet zeker dat iedereen in de toekomst zon zond ding heeft.
Alles gaat uitsterven. Kranten abbonomenten ed.
Teminste dat is mijn menig

Ons pap wil dr een gaan kopen. en die gaat ie dan toch niet gebruiken.

Gaan nog meer mensen dr een kopen?

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 10:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Super mooi en handig ding maar heb het geld d'r niet voor over. M'n iPhone voldoet genoeg

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 12:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zie hierboven wat reacties van dat multitasken niet mogelijk is, dat is gewoon kut inderdaad. Maar als je die app "Backgrounder" hebt draaien is dat wel mogelijk, dus lijkt mij iets wat redelijk snel is opgelost? iig ik draai die backgrounder app ook op m'n iphone.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 12:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je al een Iphone en een macbook hebt, voegt dit ding dan nog wel wat toe? De echte apple fanboys kopen hem wel, maar voegt het voor hun nog wat toe?

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 14:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Verkracht kanker ding.
Had gehoopt dat ze toch nog een origineel design konden bedenken.

Way to fail.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ook zo leuk in die presentatie, apple zocht iets tussen een laptop en een telefoon dat beter is in een paar belangrijke dingen (browsing, email, photos, video, music, games en eBooks) en toen kwamen ze op de iPad. Maar als je het mij vraagt is de iPad alleen maar beter in eBooks, oftewel dikke fail.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2010, 16:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Alsof jij nu maar 1 venster tegelijk open hebt


Als ik op mijn phone een mail stuur of iets in die trend, nee dan doe ik niet even "alt+tab" om naar muziek te gaan ofzo (dat ondersteunt iPhone/iPod wel maar oke).

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Giraf schreef:

Ik weet zeker dat iedereen in de toekomst zon zond ding heeft.
Alles gaat uitsterven. Kranten abbonomenten ed.
Teminste dat is mijn menig

Ons pap wil dr een gaan kopen. en die gaat ie dan toch niet gebruiken.

Gaan nog meer mensen dr een kopen?


Ik ga er 1 kopen, ben gewoon gadget geil. Natuurlijk heeft dat ding z'n down kanten.

BorisSoad schreef:

Als je al een Iphone en een macbook hebt, voegt dit ding dan nog wel wat toe? De echte apple fanboys kopen hem wel, maar voegt het voor hun nog wat toe?

Ja ik heb een MacBook.
Ja, ook een iPhone.
Ja, ook een Netbook.
Ja, ik heb ook nog een Desktop computer.
Owja, gamen doe ik op me PS3.
Ja, ik heb ook nog een Mac Mini voor de overige server taken.
En ja, alsnog koop ik de iPad.

Nou en dat hij dit en dat niet heeft, kan het nog steeds een prachtding zijn voor wat hij wel kan.

Headshot
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 11:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja, ik heb geld teveel .

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 11:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

In de Metro werd beweerd dat dit ons dichter bij het einde van het papier zou brengen... Dat vind ik nogal een onzinnige uitspraak, als alleen de fanboys hem gaan kopen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 14:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

apple aandeelhouders zien het niet meer zitten

Paul
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 15:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat dit ook een hele grote fail wordt. Het ding is gewoon veel te beperkt en veel te duur.
Pas als dat ding USB poorten heeft, meer apps tegelijk kan draaien, meer videoformaten ondersteunt en op de TV via HDMI/component kan worden aangesloten zouden we een win hebben. Maar nu zie ik niet in wie dit ding zou kopen, behalve wat fanboys met teveel geld.

[Laatst bewerkt door Paul op maandag 1 februari 2010, om 15:03]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 15:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Ik denk dat dit ook een hele grote fail wordt. Het ding is gewoon veel te beperkt en veel te duur.
Pas als dat ding USB poorten heeft, meer apps tegelijk kan draaien, meer videoformaten ondersteunt en op de TV via HDMI/component kan worden aangesloten zouden we een win hebben. Maar nu zie ik niet in wie dit ding zou kopen, behalve wat fanboys met teveel geld.

Hoi Paul,
USB poorten heb ik niet nodig, meer apps tegenlijk draaiende ook niet. Videoformaten zijn voor mij in orde, HDMI heb ik ook al niet nodig. En toch ga ik hem kopen! En ik ben geen fanboy En ik heb ook niet te veel geld.

Want:
- Leuke gadget
- Ik heb geen laptop, netbook of iPhone, dus deze past er mooi.
- Design is ook mooi (nerds zeuren over rand omg)
- Prijs

Wolla!

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Hoi Paul,
USB poorten heb ik niet nodig, meer apps tegenlijk draaiende ook niet. Videoformaten zijn voor mij in orde, HDMI heb ik ook al niet nodig. En toch ga ik hem kopen! En ik ben geen fanboy En ik heb ook niet te veel geld.

Want:
- Leuke gadget
- Ik heb geen laptop, netbook of iPhone, dus deze past er mooi.
- Design is ook mooi (nerds zeuren over rand omg)
- Prijs

Wolla!


Oja probeer maar recht te lullen wat krom is

Paul
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Hoi Paul,
USB poorten heb ik niet nodig, meer apps tegenlijk draaiende ook niet. Videoformaten zijn voor mij in orde, HDMI heb ik ook al niet nodig. En toch ga ik hem kopen! En ik ben geen fanboy En ik heb ook niet te veel geld.

Want:
- Leuke gadget
- Ik heb geen laptop, netbook of iPhone, dus deze past er mooi.
- Design is ook mooi (nerds zeuren over rand omg)
- Prijs

Wolla!


Wat is er nou zo geweldig qua design aan dat ding? Je snapt blijkbaar niet wat je met USB poorten kan doen; je zou dat ding dan als een echte PC kunnen gebruiken met muis en toetsenbord, microfoons aan kunnen sluiten, harde schijven, USB sticks etc.. Maar Apple wil dat je alleen hun eigen rotzooi accessoires koopt, aangezien er alleen maar een aansluiting voor die shit op ziet. Daar heb ik echt gruwelijk de pest aan.
Daarnaast zie ik niet in wat er nou zo pluspunterig aan de prijs is.

[Laatst bewerkt door Paul op maandag 1 februari 2010, om 16:13]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Wat is er nou zo geweldig qua design aan dat ding? Je snapt blijkbaar niet wat je met USB poorten kan doen; je zou dat ding dan als een echte PC kunnen gebruiken met muis en toetsenbord, microfoons aan kunnen sluiten, harde schijven, USB sticks etc.. Maar Apple wil dat je alleen hun eigen rotzooi accessoires koopt, aangezien er alleen maar een aansluiting voor die shit op ziet. Daar heb ik echt gruwelijk de pest aan.
Daarnaast zie ik niet in wat er nou zo pluspunterig aan de prijs is.

Lol. Ik vind het wel een mooi ding, en voor een echte pc heb ik een echte pc. Want alles wat jij zegt zou ik echt niet nodig hebben..
Ik vind het trouwens wel een lage prijs.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Wat is er nou zo geweldig qua design aan dat ding? Je snapt blijkbaar niet wat je met USB poorten kan doen; je zou dat ding dan als een echte PC kunnen gebruiken met muis en toetsenbord, microfoons aan kunnen sluiten, harde schijven, USB sticks etc.. Maar Apple wil dat je alleen hun eigen rotzooi accessoires koopt, aangezien er alleen maar een aansluiting voor die shit op ziet. Daar heb ik echt gruwelijk de pest aan.
Daarnaast zie ik niet in wat er nou zo pluspunterig aan de prijs is.

Een draadloos toetsenbord van Apple voldoet prima. En er zit ook een microfoon ingebouwd. Niet zo zeuren

[Laatst bewerkt door Bart op maandag 1 februari 2010, om 16:25]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:
Maar Apple wil dat je alleen hun eigen rotzooi accessoires koopt, aangezien er alleen maar een aansluiting voor die shit op ziet. Daar heb ik echt gruwelijk de pest aan.
Daarnaast zie ik niet in wat er nou zo pluspunterig aan de prijs is.

Steve Jobs is ook een control freak, waarom denk je dat je geen flash kan? Gaat buiten apple om. Zelfde verhaal met usb. Of wat dacht je van iPods die alleen met iTunes werken? Btw reso is ook maar 1024 x 768, wat dus al betekend dat je deze site niet in de volle breedte kunt bekijken als je hem in de lengte houdt.

[Laatst bewerkt door sandr op maandag 1 februari 2010, om 16:35]
Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Hoi Paul,
USB poorten heb ik niet nodig, meer apps tegenlijk draaiende ook niet. Videoformaten zijn voor mij in orde, HDMI heb ik ook al niet nodig. En toch ga ik hem kopen! En ik ben geen fanboy En ik heb ook niet te veel geld.

Want:
- Leuke gadget
- Ik heb geen laptop, netbook of iPhone, dus deze past er mooi.
- Design is ook mooi (nerds zeuren over rand omg)
- Prijs

Wolla!


Muziek luisteren en internetten gaat niet samen. Dus stel je voor je zit in de trein en wilt graag muziek dan kan je niet meer internetten want je wilt muziek. Dat is toch klote als je weet dat er apparaten zijn die het wel kunnen en ook nog eens goedkoper zijn?

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Op Windows 3.1 kon je al multitasken dus het is gewoon een fail dat dat daar niet op kan.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Muziek luisteren en internetten gaat niet samen. Dus stel je voor je zit in de trein en wilt graag muziek dan kan je niet meer internetten want je wilt muziek. Dat is toch klote als je weet dat er apparaten zijn die het wel kunnen en ook nog eens goedkoper zijn?

Ja maar dat hoef ik dus echt niet
En ik heb sws altijd met telefoon op zak, dus duw ik me oortjes daar wel in, en internet ik rustig verder. Klaar multitasking gezeik omgheb 't toch niet nodig.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Steve Jobs is ook een control freak, waarom denk je dat je geen flash kan? Gaat buiten apple om. Zelfde verhaal met usb. Of wat dacht je van iPods die alleen met iTunes werken? Btw reso is ook maar 1024 x 768, wat dus al betekend dat je deze site niet in de volle breedte kunt bekijken als je hem in de lengte houdt.

Care. » niet nodig
Care. » niet nodig
Care. » lol who cares iTunes is goed.
Care. » wie bekijkt websites nou in portrait mode!

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 1 februari 2010, om 16:50]
Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Ja maar dat hoef ik dus echt niet
En ik heb sws altijd met telefoon op zak, dus duw ik me oortjes daar wel in, en internet ik rustig verder. Klaar multitasking gezeik omgheb 't toch niet nodig.

Lijkt mij niet handig maar dat is ieders eigen keuze.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 17:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Muziek luisteren en internetten gaat niet samen. Dus stel je voor je zit in de trein en wilt graag muziek dan kan je niet meer internetten want je wilt muziek. Dat is toch klote als je weet dat er apparaten zijn die het wel kunnen en ook nog eens goedkoper zijn?

Je kan wel internetten en muziek luisteren tegelijk? Twee keer op Home drukken en je krijg ook nog eens een popup waarom je van nummer kan veranderen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login