Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Ontslag

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 10:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Een ochtendkrant kan ook heel goed staan op je CV. Ze kunnen zien dat je discipline hebt om er vroeg uit te gaan en dan dus ook op tijd op je werk zult zijn.

Inderdaad
En ja vandaag laatste dag, meteen ruzie met me baas, blablabla wou die ineens dat ik niet uitbetaald werd deze week, dat heb ik duidelijk laten merken dat ik daar niet mee eens was .
En belt hij om 8:15 zo van ja je kan beginnen bij ander depot als je wilt. Ofnuwel ik ben ontslagen waarschijnlijk door een reden die niet klopt, en door die reden of ik niet uit te werken. Nu heb ik zoiets van bekijk het maar, ik heb gister al sollicitatiebrief gehaald gister bij AH, en vul dat in en ik zie wel hoe het afloopt. En dadelijk kijken of de Makro nog personeel zoekt...

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 12:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Waarom zoek je niet een baan die je op je CV kunt zetten?

Want ja, elk zelf respecterend ondernemer wijst je de deur als je met een CV aankomt zetten waar "vakkenvuller" en "krantenbaantje" opstaat.


Denk niet dat TS veel andere opties heeft.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 12:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Denk niet dat TS veel andere opties heeft.

Natuurlijk wel.

Lekkere ondernemersmentaliteit hebben jullie, stelletje loonslaven .

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 12:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Natuurlijk wel.

Lekkere ondernemersmentaliteit hebben jullie, stelletje loonslaven .

mijn cv bestaat vooral uit zakgeld 1 jaar krantjes gegooid....

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 13:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

[...]

mijn cv bestaat vooral uit zakgeld 1 jaar krantjes gegooid....


En dat zou je serieus bij een sollicitatie op je CV zetten?

volgens mij bestaat dit topic uit de toekomst van de AH vakkenvullers.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 13:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Elke mongool kan vakkenvullen, kies tenminste iets waarbij je logisch moet nadenken en nuttige ervaring opdoet.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Elke mongool kan vakkenvullen, kies tenminste iets waarbij je logisch moet nadenken en nuttige ervaring opdoet.

Gaat niet lukken School,examens...
Heb het te druk voor 'echt' werk.
Misschien als ik bezig ben met me vervolg opleiding, fotografie dat ik dan bijvoorbeeld als ik al redelijk er in ben af en toe mensen fotoshooten voor 20 euro ofzo xD.
Maar dat zie ik dan wel.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Elke mongool kan vakkenvullen, kies tenminste iets waarbij je logisch moet nadenken en nuttige ervaring opdoet.

Vuilnisman?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 16:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Gaat niet lukken School,examens...
Heb het te druk voor 'echt' werk.
Misschien als ik bezig ben met me vervolg opleiding, fotografie dat ik dan bijvoorbeeld als ik al redelijk er in ben af en toe mensen fotoshooten voor 20 euro ofzo xD.
Maar dat zie ik dan wel.

.

Ik doe administratieve bezigheden in een huisartsenpraktijk, kleine 6 euri per uur .

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 16:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Gaat niet lukken School,examens...
Heb het te druk voor 'echt' werk.
Misschien als ik bezig ben met me vervolg opleiding, fotografie dat ik dan bijvoorbeeld als ik al redelijk er in ben af en toe mensen fotoshooten voor 20 euro ofzo xD.
Maar dat zie ik dan wel.

Je hebt het te druk voor "echt" werk? Je doet dus liever gewetenloos werk waarbij je geen enkele ervaring opdoet voor eventueel later.

Sharp doet al iets waarmee hij ervaring opdoet, ook hij heeft School en Examens. In "Echt" gaat evenveel tijd zitten als vakkenvuller.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik mag nergens echt werken... Ben nog geen 16 Alleen kutbaantjes... Welk werk doe jij Guz?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 18:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben ongeveer net zo oud als jij, wat ouder. Maar ik ben loadmaster en moet dus routes invoeren op de computer en berekenen. Rekening houden met allerlei factoren en daarnaast een verantwoordelijke baan.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 18:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Gaat niet lukken School,examens...
Heb het te druk voor 'echt' werk.
Misschien als ik bezig ben met me vervolg opleiding, fotografie dat ik dan bijvoorbeeld als ik al redelijk er in ben af en toe mensen fotoshooten voor 20 euro ofzo xD.
Maar dat zie ik dan wel.
Wacht even. Jij denkt dat je het op de middelbare school druk hebt? Welk niveau zit je op? Als je het nou over VWO hebt dan geef ik je het voordeel van de twijfel, maar bij alles daaronder heb je het absoluut niet druk en als je denkt dat je het op een vervolgopleiding (ik heb geen ervaring met MBO/HBO, maar ik neem aan dat je daar ook niet op je gat zit) rustiger hebt, dus echt niet .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 18:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
.

Ik doe administratieve bezigheden in een huisartsenpraktijk, kleine 6 euri per uur .


Dat is tenminste iets waar je nog wat van kan maken op je CV, of het nou misschien in praktijk helemaal geen ruk voorstelt doet er niet toe, het klinkt al stukken beter dan vakkenvullen bij de AH. Met zoiets op je CV schaam je je toch dood.

Straks
leegte
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 21:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Natuurlijk wel.

Lekkere ondernemersmentaliteit hebben jullie, stelletje loonslaven .

Loonslaven. Maar ja euh, als je school hebt en daar druk mee bent, kun je ook niet veel meer doen dan een bij baantje.

Saven
admin
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 21:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omg guz niet zo bitchen en thaan ook niet. niet dat ik zelf vakken heb lopen vullen voor een kutloontje maar toch. imo niks mis mee als bijbaantje voor den jeugd

alsof guz zogenaamd een zon belangrijke baan heeft met top inkomen, zelfde geldt voor thaan . Als je geen autist bent wil je ook nog vrij zijn in het weekend, en doordeweeks zit je elke dag op school. Dus veel ruimte blijft er niet over voor werk, op een zaterdagmiddag na.
Als jij maar dat ene kut dagje in de week kan hoef je echt niet te rekenen op een zogenaamd goede baan met verantwoordelijkheden

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:
niet dat ik zelf vakken heb lopen vullen voor een kutloontje maar toch. imo niks mis mee als bijbaantje voor den jeugd

ahem:
Saven schreef:
Ik ben dus aangenomen in een winkel hier in de stad. Leuk en aardig, beetje geld verdienen enzo. Ware het niet dat ik zo\'n 4 dagen per week moet werken van half 10, tot half 6 (en eventueel op donderdag avond) .

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

In een winkel achter de kassa (telecom zaak ofzo) is toch niks mis mee

Saven
admin
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 22:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
ahem:
[...]


Ik ben niet op details in gegaan, maar dat was in iedergeval geen vakken vullen .

FYI: Was klantenservice afdeling en vervangend leidinggevende. Verdiende trouwens ook wat meer dan het minimumloon gelukkig, en dat was in de zomervakantie.

Bob
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

omg guz niet zo bitchen en thaan ook niet. niet dat ik zelf vakken heb lopen vullen voor een kutloontje maar toch. imo niks mis mee als bijbaantje voor den jeugd

Als jij maar dat ene kut dagje in de week kan hoef je echt niet te rekenen op een zogenaamd goede baan met verantwoordelijkheden

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Wacht even. Jij denkt dat je het op de middelbare school druk hebt? Welk niveau zit je op? Als je het nou over VWO hebt dan geef ik je het voordeel van de twijfel, maar bij alles daaronder heb je het absoluut niet druk en als je denkt dat je het op een vervolgopleiding (ik heb geen ervaring met MBO/HBO, maar ik neem aan dat je daar ook niet op je gat zit) rustiger hebt, dus echt niet .

Ik zit op VMBO-T en dan he? Als ik daar meer moeite mee heb, kan ik er niks aan doen. Ik haal wel gewoon goeie punten, zoals het hoort, en daar probeer ik mijn best voor te doen en daar zit dan veel tijd in, kan er niks aandoen dat ik slechte concentratie heb en dat ik soms dingen niet snap die een VWO'er o.i.d. al meteen snapt na de eerste keer aanhoren.
het MBO btw ligt eraan welke school je zit, ik ben dit weekend na open dagen geweest Sint Lucas is echt z'n Push-school van ja het kan altijd beter terwijl Koning Willem I College allemaal lekker relaxt is,dus dan denk ik zelf dat ik op een relaxtere school veel makkelijker kan leren, want als het me word gepushed lukt mij het leren echt niet. Ik moet soms echt stukje bij beetje leren anders gaat het fout, dus geen grote happen .

Bob
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead, ik geef je een

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

omg guz niet zo bitchen en thaan ook niet. niet dat ik zelf vakken heb lopen vullen voor een kutloontje maar toch. imo niks mis mee als bijbaantje voor den jeugd

alsof guz zogenaamd een zon belangrijke baan heeft met top inkomen, zelfde geldt voor thaan . Als je geen autist bent wil je ook nog vrij zijn in het weekend, en doordeweeks zit je elke dag op school. Dus veel ruimte blijft er niet over voor werk, op een zaterdagmiddag na.
Als jij maar dat ene kut dagje in de week kan hoef je echt niet te rekenen op een zogenaamd goede baan met verantwoordelijkheden


Voor zover ik weet ontvang ik nog steeds gewoon dubbel minimum loon voor mijn leeftijd.

Daarnaast is mijn werk gevarieerd, wordt eigen inbreng zeer gewaardeerd en zit er veel verantwoordelijkheid in mijn werk, waarvoor ik soms ook op zaterdag en zondag even een uurtje aan de telefoon moet hangen of even voor moet RDPen.

Kijk AOD, dat vind ik een nette onderbouwing.
Echter kun je die ene dag in de week ook iets doen wat opbouwend is voor je CV. Probeer desnoods serveren in een cafe ofz. Daar zit klantvriendelijkheid in, snelheid en een beetje verantwoordelijkheid.

Probeer de dagen die je niet aan school besteed maar aan werk, te laten tellen voor je toekomst. Doe ervaring op, bekijk alle kanten. Heb je veel en veel meer aan dan de simpele weg nemen.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Ik zit op VMBO-T en dan he? Als ik daar meer moeite mee heb, kan ik er niks aan doen. Ik haal wel gewoon goeie punten, zoals het hoort, en daar probeer ik mijn best voor te doen en daar zit dan veel tijd in, kan er niks aandoen dat ik slechte concentratie heb en dat ik soms dingen niet snap die een VWO'er o.i.d. al meteen snapt na de eerste keer aanhoren.
het MBO btw ligt eraan welke school je zit, ik ben dit weekend na open dagen geweest Sint Lucas is echt z'n Push-school van ja het kan altijd beter terwijl Koning Willem I College allemaal lekker relaxt is,dus dan denk ik zelf dat ik op een relaxtere school veel makkelijker kan leren, want als het me word gepushed lukt mij het leren echt niet. Ik moet soms echt stukje bij beetje leren anders gaat het fout, dus geen grote happen .

Overigens moet je jezelf niet aanpraten dat je langzaam leert oid. Iedereen heeft potentie, probeer die in jezelf te vinden. Ik ken genoeg mensen die vanaf VMBO-T zijn opgeklommen en uiteindelijk op de universiteit terecht zijn gekomen.
Alles kan.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 07:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Voor zover ik weet ontvang ik nog steeds gewoon dubbel minimum loon voor mijn leeftijd.

Daarnaast is mijn werk gevarieerd, wordt eigen inbreng zeer gewaardeerd en zit er veel verantwoordelijkheid in mijn werk, waarvoor ik soms ook op zaterdag en zondag even een uurtje aan de telefoon moet hangen of even voor moet RDPen.

Kijk AOD, dat vind ik een nette onderbouwing.
Echter kun je die ene dag in de week ook iets doen wat opbouwend is voor je CV. Probeer desnoods serveren in een cafe ofz. Daar zit klantvriendelijkheid in, snelheid en een beetje verantwoordelijkheid.

Probeer de dagen die je niet aan school besteed maar aan werk, te laten tellen voor je toekomst. Doe ervaring op, bekijk alle kanten. Heb je veel en veel meer aan dan de simpele weg nemen.

Zelf vind ik dat een krantenwijk ook veel verantwoordelijkheid heeft.
Niet iedereen kan/wil zo verschrikkelijk vroeg opstaan en met een beetje pech doorweekt thuiskomen voor een beetje geld.
En ja met snelheid ook wel een beetje want je moet in een uur tijd (want ik ben onder de 18 jaar en de wet schrijft voor dat mensen onder de 18 jaar niet eerder mogen beginnen met werken dan 6:00 en mijn contract stond dat doordeweeks alle kranten bij de juiste adressen zijn om 7:00)
En ik heb dan ook nog het pech dat hier niet zoveel vacatures zijn om na school eventjes te werken die echt verschrikkelijk goed zijn voor je CV.

En Thaan je hebt idd wel gelijk dat je van VMBO wel na Universiteit kan Zelf wil ik wel na de kunstacademie maar ik denk niet dat dat gaat lukken, want de toelatingseisen zijn daarvoor denk ik heel streng

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login