Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Android

Headshot
Geplaatst op: 30 Jan 2010, 23:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iphone
iPhone

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 17:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Moeten ze maar niet zo'n vage naam kiezen .

Moet je maar geen typtyfus hebben

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 19:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Is het een grap?

Die droogheid altijd van jou

[Laatst bewerkt door BorisSoad op zondag 31 januari 2010, om 19:51]
Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

[...]

Moet je maar geen typtyfus hebben


Bewijs hier dat 90% van de appelslaafjes niet weten wat ze zeggen.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

[...]
Bewijs hier dat 90% van de appelslaafjes niet weten wat ze zeggen.

lolwut?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ga een iPad kopen.
Dat jullie het weten.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ik ga een iPad kopen.
Dat jullie het weten.

Dan zet je het in het iPad topic.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ik ga een iPad kopen.
Dat jullie het weten.

Gefeliciteerd Frenk!!

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 31 Jan 2010, 23:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Ik ga een iPad kopen.
Dat jullie het weten.

Ik ook.

Wil je mij aanraken?

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 15:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

@ die posts boven mij, dat is niet eens de HTC Hero stelletje downsyndromes

Dat heb ik helemaal niet

On:
Al die telefoons lijken ook op elkaar he

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik ook.

Wil je mij aanraken?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 16:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

[...]
Bewijs hier dat 90% van de appelslaafjes niet weten wat ze zeggen.

Wat praat jij nou weer?

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 19:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nog meer bewijs FTW!

Basjee
Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 19:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

Nog meer bewijs FTW!

Nog meer bewijs for the win?

Rare vent

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 20:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Apple gebruikers leiden sowieso aan het stockholmsyndroom .

Basjee
Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 20:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Apple gebruikers leiden sowieso aan het stockholmsyndroom .

Het Stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.

?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 20:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat snap je daar niet aan?

Mensen die Apple producten worshippen, dan praat ik over de ekte ekte fanbwoiiss () zijn snel geneigd de producten van Apple goed te praten ook al zijn ze theoretisch soms gewoon achterhaald en per definitie slechter dan andere producten in dezelfde categorie.

Het fanatisme waarmee iPhone gebruikers het product in kwestie verdedigen is in sommige gevallen buitengewoon crap . Zelfs kleine dingen zoals "je kan de batterij niet vervangen" worden door iPhone gebruikers weggewuifd, simpelweg "omdat toch niemand dat gebruikt". Hetzelfde tegenargument wordt gebruikt bij de stelling "het niet kunnen doorsturen van smsjes".

Toen de eerst iPhones geen 3G hadden waren het ineens de providers die schuldig waren: "Netwerkdekking 3G is toch nog heel erg slecht in Nederland". Moet ik even doorgaan? Het niet kunnen installeren van een custom browser wordt door Apple natuurlijk geblockt, en zo geweldig is Safari ook weer niet. Dat weten we allemaal. Memorycards, 3x raden, kunnen (nog steeds) niet in de iPhone. Kan je wel aan komen met random bollocks arguments zoals "ik gebruik nooit memorycards en de 8gb intern is voor mij voldoende".
Nou, een groot deel van de mensen gebruikt dat wel . En verder zijn er nog een aantal argumenten die worden weggewuifd onder het mom "na een jailbreak kan dat wel". Het slaat toch totaal nergens op dat je custom meuk op je telefoon moet gaan installeren om NORMALE features wel te kunnen benutten?

Wat een grap.

Edit:
Had in "snel reageren" geen enters gebruikt Zo is het iets beter te lezen.

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 1 februari 2010, om 20:53]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Wat snap je daar niet aan?

Mensen die Apple producten worshippen, dan praat ik over de ekte ekte fanbwoiiss () zijn snel geneigd de producten van Apple goed te praten ook al zijn ze theoretisch soms gewoon achterhaald en per definitie slechter dan andere producten in dezelfde categorie.

Het fanatisme waarmee iPhone gebruikers het product in kwestie verdedigen is in sommige gevallen buitengewoon crap . Zelfs kleine dingen zoals "je kan de batterij niet vervangen" worden door iPhone gebruikers weggewuifd, simpelweg "omdat toch niemand dat gebruikt". Hetzelfde tegenargument wordt gebruikt bij de stelling "het niet kunnen doorsturen van smsjes".

Toen de eerst iPhones geen 3G hadden waren het ineens de providers die schuldig waren: "Netwerkdekking 3G is toch nog heel erg slecht in Nederland". Moet ik even doorgaan? Het niet kunnen installeren van een custom browser wordt door Apple natuurlijk geblockt, en zo geweldig is Safari ook weer niet. Dat weten we allemaal. Memorycards, 3x raden, kunnen (nog steeds) niet in de iPhone. Kan je wel aan komen met random bollocks arguments zoals "ik gebruik nooit memorycards en de 8gb intern is voor mij voldoende".
Nou, een groot deel van de mensen gebruikt dat wel . En verder zijn er nog een aantal argumenten die worden weggewuifd onder het mom "na een jailbreak kan dat wel". Het slaat toch totaal nergens op dat je custom meuk op je telefoon moet gaan installeren om NORMALE features wel te kunnen benutten?

Wat een grap.

Edit:
Had in "snel reageren" geen enters gebruikt Zo is het iets beter te lezen.

Alles kan altijd beter.
En wat als ik nou na 2 jaar een iPhone gebruiken, de mogelijkheid tot SD kaart van mijn vorige HTC helemaal niet mis? Wat als ik het vervangen van de batterij helemaal niet mis, want ik heb een externe batterij met lampje etc? Wat als Safari voldoet en ik dus helemaal geen andere browser wil?

Dan is het een toptoestel. Voor jou kennelijk niet, want je gebruikt graag SD kaartjes en alternatieve browsers. Je volste recht, maar koop de iPhone etc. dan gewoon niet, want je weet dat ze die shit niet kunnen, dus hoezo is het een nadeel? Je bent niet verplicht het te kopen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 21:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tsja, dan kan je altijd nog zeggen dat het kopen van een telefoon (gelukkig) helemaal subjectief is? Het is natuurlijk leuk dat je je iPhone met plezier gebruikt enzo, maar vind je niet dat in vergelijking met andere smartphones, een aantal features op de iPhone een beetje achterhaald zijn?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:
Alles kan altijd beter.
En wat als ik nou na 2 jaar een iPhone gebruiken, de mogelijkheid tot SD kaart van mijn vorige HTC helemaal niet mis? Wat als ik het vervangen van de batterij helemaal niet mis, want ik heb een externe batterij met lampje etc? Wat als Safari voldoet en ik dus helemaal geen andere browser wil?

Mensen willen meestal wel wat te kiezen hebben.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Tsja, dan kan je altijd nog zeggen dat het kopen van een telefoon (gelukkig) helemaal subjectief is? Het is natuurlijk leuk dat je je iPhone met plezier gebruikt enzo, maar vind je niet dat in vergelijking met andere smartphones, een aantal features op de iPhone een beetje achterhaald zijn?

Ow zeker, het was achterhaald dat de eerste iPhone niet kan MMSen en het is achterhaald dat de eerste generatie niet kan tetheren.

Echter, dat is de theorie. Fact is, dat het toch wel 1 van de populairste telefoons in zo'n korte tijdspanne ooit is geworden. Iedereen kent de iPhone, miljoenen mensen gebruiken hem (terwijl hij er nog maar 3 jaar is!) tegenover Windows Mobile wat er al jaaaaaren is, en vergeleken bij de iPhone dus echt een klein pietepeuterig klein aantal gebruikers heeft als je dat deelt over de jaren dat het al verkrijgbaar is.

Doet de iPhone toch wel iets goed, als hij zo razend populair is, en WM niet. You gotta admit that.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat ontken ik ook niet .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 20:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Dat ontken ik ook niet .

De iPhone is gewoonweg een goede telefoon. Je hoeft de geslotenheid van Apple niet leuk te vinden, ik vind het ook irritant dat mijn eerste generatie iPhone geen GPS heeft en ik niet kan MMSen.

Verder ben ik een enorm intensieve gebruiker en heb ik toch aardig wat telefoons gehad (BlackBerry, HP iPaq, Nokia's, HTC's) en de iPhone is gewoon echt de beste.

Ik ben niet iPhone minded ofzo, het is niet dat ik vanaf een nokia 3310 (welke ik overigens nooit heb gehad ) meteen een iPhone heb gekocht. Ik heb het allemaal gebruikt, alles voor meerdere jaren, maar de iPhone heeft het gewoon allemaal. Ik heb ook HTC's gehad met SD kaartjes enzo, maar ik heb die krengen er nooit ook maar 1 keer uitgehaald. 60 euro betaald voor een SD kaart, erin gestopt, en pas toen ik de telefoon verkocht er weer uitgehaald. Waarom zou ik dan nu wel geheugenkaartjes erin willen doen?

Bimboboy
Duitse Wisselwacht
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 20:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk toch dat het vooral mode is, waarom de iPhone en best wat andere Apple producten zo populair zijn. Android, Google product dat het is, is dat ook wel voor een deel, maar ik denk dat de "open" basis toch grotendeels voor de uprising zorgt.

Nog een loze toevoeging, OSX vind ik mooier in elkaar zitten, terwijl ik Windows7 fijner/handiger vindt voor mijn gebruik.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
De iPhone is gewoonweg een goede telefoon. Je hoeft de geslotenheid van Apple niet leuk te vinden, ik vind het ook irritant dat mijn eerste generatie iPhone geen GPS heeft en ik niet kan MMSen.

Verder ben ik een enorm intensieve gebruiker en heb ik toch aardig wat telefoons gehad (BlackBerry, HP iPaq, Nokia's, HTC's) en de iPhone is gewoon echt de beste.

Ik ben niet iPhone minded ofzo, het is niet dat ik vanaf een nokia 3310 (welke ik overigens nooit heb gehad ) meteen een iPhone heb gekocht. Ik heb het allemaal gebruikt, alles voor meerdere jaren, maar de iPhone heeft het gewoon allemaal. Ik heb ook HTC's gehad met SD kaartjes enzo, maar ik heb die krengen er nooit ook maar 1 keer uitgehaald. 60 euro betaald voor een SD kaart, erin gestopt, en pas toen ik de telefoon verkocht er weer uitgehaald. Waarom zou ik dan nu wel geheugenkaartjes erin willen doen?

Zijn die SDtjes er niet gewoon voor geheugen uitbreiding? Scheelt veel geld als je er een kaartje van 50 euro in kan stoppen dan een nieuw apparaat halen van 500.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login