Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Messenger in hotmail

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,

Is het mogelijk om messenger in je Hotmail inbox te blokkeren? Ik dacht zelf van niet aangezien het in de browser draait en je het hele adres moet blokkeren dan. Misschien dat iemand het hier weet.

Gr

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sorry, ik snap het probleem niet precies. Hoezo messenger in je inbox?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Volg het ook niet helemaal, bij hotmail heb je rechtsboven wel webmessenger, maar die logt bij niet automatisch in ofzo.

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 17:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Sorry, ik snap het probleem niet precies. Hoezo messenger in je inbox?

Ja je hebt tegenwoordig messenger in je Hotmail inbox voor als je het niet wist.

sandr schreef:

Volg het ook niet helemaal, bij hotmail heb je rechtsboven wel webmessenger, maar die logt bij niet automatisch in ofzo.

Het gaat hier nergens over inloggen? Ik bedoel gewoon dat je de hele functie kan blokkeren zodat als iemand op die computer wil inloggen via webmessenger in Hotmail dat dat niet kan omdat die geblokkeerd is dan.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 18:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee, dat is volgens mij een eenheid, kan niet gescheiden worden, voor zover ik weet dan.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je adblocker hebt kan je hem als ad aangeven en dan laten blokkeren, maar da's alleen met fx.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Feb 2010, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

GMail.

Basjee schreef:

[...]

Autist, je ziet toch duidelijk dat hij een probleem heeft omtrent messenger in hotmail.


[Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 2 februari 2010, om 19:21]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 02 Feb 2010, 16:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

GMail.

Autist, je ziet toch duidelijk dat hij een probleem heeft omtrent messenger in hotmail.

Sharp schreef:


[Laatst bewerkt door Basjee op dinsdag 2 februari 2010, om 20:55]
Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Feb 2010, 08:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

GMail.
[...]


Het is niet voor mezelf? En ik hoef het geen eens weg te hebben bij mezelf want ik gebruik geen Hotmail.

Het gaat om een computer van iemand anders en de personen die ik daar achter heb zitten moeten van mail kunnen checken van Hotmail maar niet de messenger functie kunnen gebruiken.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login