Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Regering is gevallen

Peterbin1
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 09:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PowNed.

Ze zoeken het maar uit

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 09:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

't is kut

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 10:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Wil je de crisis nog erger maken? Vooral de AOW verlagen! Hebben we nog meer mensen die om geld komen bedelen op nog jongere leeftijd!

Verder heb ik helemaal geen fuck met geloof, christendom noch de islam, maar het verbieden ervan is censuur. En censuur gaat tegen onze Grondwet in. Dat is Grondwet met een hoofdletter G ja.

Burka's verbieden? Dat gaat tegen art. 1 GW, art. 6 GW, art. 7 lid 1 & 3 GW, art. 8 GW etc. in.

En dan heb ik het nog maar over de eerste paar artikelen.
De burka verbieden zou ons hele rechtssysteem doen vallen. Ik heb een grafhekel aan een doek voor je gezicht en de oude onderdrukte gedachte achter een burka, maar verbieden is simpelweg niet mogelijk.


Thaan in da house!~!!~!!

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 10:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Wil je de crisis nog erger maken? Vooral de AOW verlagen! Hebben we nog meer mensen die om geld komen bedelen op nog jongere leeftijd!

Verder heb ik helemaal geen fuck met geloof, christendom noch de islam, maar het verbieden ervan is censuur. En censuur gaat tegen onze Grondwet in. Dat is Grondwet met een hoofdletter G ja.

Burka's verbieden? Dat gaat tegen art. 1 GW, art. 6 GW, art. 7 lid 1 & 3 GW, art. 8 GW etc. in.

En dan heb ik het nog maar over de eerste paar artikelen.
De burka verbieden zou ons hele rechtssysteem doen vallen. Ik heb een grafhekel aan een doek voor je gezicht en de oude onderdrukte gedachte achter een burka, maar verbieden is simpelweg niet mogelijk.

Wat jij zegt slaat nergens op,
In frankrijk hebben ze de burka al verboden
en in zwitserland de minnaretten al.
Dus.... hoe verklaar je dat dan, waarom zou dat hier niet kunnen.
Geld dat we nodig hebben voor de AOW halen we weer uit andere bezuinigingen, bovendien hebben we het toch al jaren lang met 65 jaar volgehouden, dus het is haalbaar,.

Bovendien censureer je het geloof zelf niet elke de genoemde aspecten.

Er werd mij gevraagd wat punten van de pvv op te noemen, dit heb ik gedaan. nu niet gaan zeiken dat het niet haalbaar is enzo
Ik heb het ook niet bedacht.

[Laatst bewerkt door Leone op zondag 21 februari 2010, om 11:36]
Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 11:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

Wat jij zegt slaat nergens op,
In frankrijk hebben ze de burka al verboden
en in zwitserland de minnaretten al.
Dus.... hoe verklaar je dat dan, waarom zou dat hier niet kunnen.
Geld dat we nodig hebben voor de AOW halen we weer uit andere bezuinigingen, bovendien hebben we het toch al jaren lang met 65 jaar volgehouden, dus het is haalbaar,.

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 11:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

[...]



Beargumenteer dat eens

[Laatst bewerkt door Leone op zondag 21 februari 2010, om 11:36]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 11:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Overheid doet zoiezo al aan discriminatie, boven 67 krijg je pensioen, pure leeftijdsdiscriminatie (zeg niet dat ik ertegen ben ofzo, is gewoon een voorbeeld)

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 12:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]
Beargumenteer dat eens

Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en wat voor gevolgen dat soort verboden hebben .
Wij zijn in Nederland niet in staat om met deze slappe regering op te treden tegen de relletjes in 'klein Marokko'...

Tadnecty
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 12:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wilders zegt veel leuke dingen, op een luchtige manier ook, maar hij heeft ook standpunten waarvoor ik juist bij hem weg blijf.

Sowieso slaat de naam PVV (Partij V/d Vrijheid) nergens op. Wilders is tegen heel veel dingen en wil ze ook verbieden. Ik heb het dan niet alleen over burka's, maar vooral over het gedoogbeleid.

Ik ben geen wietgebruiker, maar ik zou ook niet graag zien straks nog meer van ons belastinggeld op gaat aan de oorlog tegen een potentieel zeer winstgevende plant met veel goede (medische) eigenschappen.

Nee, dat is vrijheid. Je mag niet eens beslissen over je eigen lichaam. Ik vind juist dat je mag beslissen wat je met jezelf mag doen, mits je het van anderen weg houdt en hen daarbij niet schaadt. Dat geldt natuurlijk ook voor dieren.

PVV = Partij Van het Verbieden

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 12:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

[...]

Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en wat voor gevolgen dat soort verboden hebben .
Wij zijn in Nederland niet in staat om met deze slappe regering op te treden tegen de relletjes in 'klein Marokko'...

En daarom ben ik ook minderjarig en heb ik nog geen recht van stemmen.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 12:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Wilders zegt veel leuke dingen, op een luchtige manier ook, maar hij heeft ook standpunten waarvoor ik juist bij hem weg blijf.

Sowieso slaat de naam PVV (Partij V/d Vrijheid) nergens op. Wilders is tegen heel veel dingen en wil ze ook verbieden. Ik heb het dan niet alleen over burka's, maar vooral over het gedoogbeleid.

Ik ben geen wietgebruiker, maar ik zou ook niet graag zien straks nog meer van ons belastinggeld op gaat aan de oorlog tegen een potentieel zeer winstgevende plant met veel goede (medische) eigenschappen.

Nee, dat is vrijheid. Je mag niet eens beslissen over je eigen lichaam. Ik vind juist dat je mag beslissen wat je met jezelf mag doen, mits je het van anderen weg houdt en hen daarbij niet schaadt. Dat geldt natuurlijk ook voor dieren.

PVV = Partij Van het Verbieden

Die vrijheid wil hij terugbrengen door andere niet Nederlandse bevolkingsgroepen verboden op te leggen, zodat de Nederlanders meer ruimte krijgen. (Hitler 2.0)

En met dat gedoogbeleid over wiet, en over je eigen lichaam beslissen:

Ik vind juist dat je mag beslissen wat je met jezelf mag doen, mits je het van anderen weg houdt en hen daarbij niet schaadt.

Mag je dat na het verbieden van wiet NIET meer?
Je hebt nogsteeds de macht over je eigen lichaam...

(Even voor de duidelijkheid: ik ben niet pro-Wilders maar ook niet anti)

[Laatst bewerkt door Bjorg op zondag 21 februari 2010, om 12:25]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 12:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

En daarom ben ik ook minderjarig en heb ik nog geen recht van stemmen.


Gelukkig maar. Ik weet wel waar ik op stem.

En dat zoiets in andere landen werkt, betekent niet dat het a. standhoud en b. dat het hier ook werkt.
Kennelijk heb jij geen flauw idee wat de Grondwet inhoudt voor onze samenleving.

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 13:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Kennelijk heb jij geen flauw idee wat de Grondwet inhoudt voor onze samenleving.

Moet dat dan, ik zit niet in de politiek.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 13:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

Moet dat dan, ik zit niet in de politiek.

Leone schreef:

[...]

Amen!

Dus mensen: Stemt PVV!

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 13:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

Moet dat dan, ik zit niet in de politiek.


Omg
Blij dat jij geen stemrecht hebt zeg
Als je zegt dat PVV goed is, en dat je er op moet stemmen moet je dus ook eerst begrijpen hoe het zit met de Grondwet, en dat je daar niet tegen in kan gaan. En in Nederland mag je zeggen dat JPB zuigt, probeer dat maar eens in China. Als het op plaats A kan hoeft het nog niet op plaats B te kunnen.

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 14:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Omg
Blij dat jij geen stemrecht hebt zeg
Als je zegt dat PVV goed is, en dat je er op moet stemmen moet je dus ook eerst begrijpen hoe het zit met de Grondwet, en dat je daar niet tegen in kan gaan. En in Nederland mag je zeggen dat JPB zuigt, probeer dat maar eens in China. Als het op plaats A kan hoeft het nog niet op plaats B te kunnen.


Ik hoef heel die grondwet niet te begrijpen, als een partij punten heeft waar ik het mee eens ben, dan (als ik 18 ben) stem ik daar op.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 14:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]
Ik hoef heel die grondwet niet te begrijpen, als een partij punten heeft waar ik het mee eens ben, dan (als ik 18 ben) stem ik daar op.

Dan ben je nogal onverstandig bezig

Leone
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 15:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Dan ben je nogal onverstandig bezig

Misschien wel ja
Dat is vast ook de reden waarom mensen onder de 18 niet mogen stemmen.

Nou genoeg gepraat hierover, doe nu maar lekker ontopic enzo.

BaXiess
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 17:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eventjes mijn meningkje kwijt

Ik zou Wilders wel een redelijk aantal zetels zien willen halen. Maar dan zie ik hem het liefst als de grootste partij in de oppositie. Zodat Wilders mening wel een beetje doordringt in de samenleving, maar als het te dol wordt, dat dan de coalitie kan ingrijpen.

Ben nu 17 en in Augustus word ik 18. Als de Regering nou niet was gevallen had ik nog mee kunnen beslissen de volgende keer, maar nee...

[Laatst bewerkt door BaXiess op zondag 21 februari 2010, om 17:48]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 18:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leone schreef:

[...]

Moet dat dan, ik zit niet in de politiek.


Ja, je praat over stemmen etc. dan moet je er ook wel iets over weten. Je gaat toch ook niet als jarenlange Linux gebruiker even uitleggen hoe je Windows moet tweaken als je dat nog nooit gedaan hebt?

Leone schreef:

[...]
Ik hoef heel die grondwet niet te begrijpen, als een partij punten heeft waar ik het mee eens ben, dan (als ik 18 ben) stem ik daar op.

En helaas is een groot deel van Nederland zoals jij. Ze snappen er geen hol van, ze luisteren naar een speech op de TV en vervolgens denken ze "nou dat klinkt goed" en stemmen er op.
Waarom denk je dat dit kabinet gevallen is? Door de stemmen van mensen zoals jij.

Varesh
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 19:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

En nu maar hopen dat de VVD weer eens iets te zeggen krijgt.

Je bedoelt zeker de PVV?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 21 Feb 2010, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oppositie krijgt meer zetels bij nieuwe landelijke verkiezingen > PVV en CU in de regering > >

Stfn
1th
Geplaatst op: 22 Feb 2010, 08:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Fuck pvv, dan kan ik mijn jointje niet meer roken.

Patjeee
WTF
Geplaatst op: 22 Feb 2010, 10:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Hopelijk hebben ze niks gebroken...

LOL'D

nja 4 maart nieuwe ronde nieuwe kansen , ik doe toch niet mee dus I don't give a fuck

[Laatst bewerkt door Patjeee op maandag 22 februari 2010, om 10:05]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 Feb 2010, 16:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Mensen die Geert Wilders als een racist of facist zien die zijn nog zieliger dan een heel zooitje SP'ers en GL'ers bij elkaar

Ik snap die grote Wilders aanhang hier niet... Heb je ooit op die site gekeken? Heb je de headlines daar gelezen? Ik zeg je eerlijk: ik lag dubbel. "minder files, meer politie op straat" en ga zo maar door. ALLES klinkt goed, maar hoe wil hij het bereiken? Wilders is een populist, mensen... Natuurlijk zegt hij veel waar waarheid in zit, maar ik geloof niet dat door radicale jongeren het land uit te zetten het probleem weg gaat. De oorzaak (slechte opvoeding en etc.) zit er dan nog steeds en er zullen nog steeds radicale jongeren bij blijven komen. En sowieso: beargumenteer eerst voordat je mij afschrijft als zielig

[Laatst bewerkt door BorisSoad op maandag 22 februari 2010, om 16:57]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login