Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

DMW Pro

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 16:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mensen, allereerst: in dit topic wordt gevraagd om een kleine gunst, je kan het doen of niet, maar als je het weigert, kom dan hier ook niet zeiken aub.

Nou, ik speel dus een spel zonder anti-cheat: MOHAA. DMW-Pro is het anti-cheat programma, maar is dus clientside + serverside en een los programma wat je moet runnen. Je moet ook een account aanmaken. Vroeger speelde ik het spel veel. En had dus ook zo'n DMW-account omdat de meeste servers het gebruiken, maar ook sommige weer niet. Een jaar geleden ging ik het spel weer spelen, en maakte weer een DMW-account. Nou, dat mocht dus niet van de regels, en allebei mijn accounts werden fijn gebanned. Lekker dan. Dus als iemand zich ff wil registeren, en dan de accountgegevens die je hebt aangemaakt door wil sturen, ben ik diegene eeuwig dankbaar.

LET OP! JE KAN ALLEEN REGISTREREN MET EEN BETAALDE E-MAIL? DUS NIET MET: HOTMAIL, G-MAIL ETC.
WAT MOET IK DOEN? als ik je wil helpen
1. Ga hier heen!
2. Vul de volgende velden als volgt in:
Player Name: Kies iets, als je het maar onthoud.
User Name: Kies iets, als je het maar onthoud.
Password: Kies iets, als je het maar onthoud. GEBRUIK EEN ANDER PW, WAT JE DOOR KAN GEVEN.
Confirm Password: Kies iets, als je het maar onthoud. GEBRUIK EEN ANDER PW, WAT JE DOOR KAN GEVEN.
E-mail: Gebruik je eigen e-mail, die niet hotmail, g-mail is.
Confirm E-mail: Gebruik je eigen e-mail, die niet hotmail, g-mail is.
MSN: LEEG LATEN
XFire: LEEG LATEN
3. Na 24 uur zal je een e-mail ontvangen, dat de registratie gelukt is, deze lange wachttijd komt doordat DMW eerst je gegevens checkt, om dubbele accounts te voorkomen.
4. Laat me weten in dit topic als je de gegevens hebt, dan kunnen we afspreken wanneer je ze doorstuurt.

Bij voorbaat heel erg veel dank.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 22:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BAMP

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 22:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

[Afbeelding]

gtfo uit mijn topic ofzo nerd
haha lekker het plaatje opnieuw uploaden sukkel

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 23:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
gtfo uit mijn topic ofzo nerd
haha lekker het plaatje opnieuw uploaden sukkel

opnieuw???

[Laatst bewerkt door Ewout1234 op vrijdag 12 maart 2010, om 23:22]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 23:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

[...]
opnieuw???[Afbeelding]

Haha, faalhaas. [lock]

Oh, en Frenk, goed topic, al heb ik geen idee waar het over gaat.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 23:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]

Haha, faalhaas. [lock]

Oh, en Frenk, goed topic, al heb ik geen idee waar het over gaat.


bas (L)

Saven
admin
Geplaatst op: 12 Mar 2010, 23:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ewout je verneutk dit topiccccc. volgende keer %%%%%%%%%%%%

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 13 Mar 2010, 01:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik speel redelijk veel MOH:AA nog steeds, sinds de beta/release =) Enne naja ik heb dus ook sinds paar maanden dmw pro en ik kon gewoon ez een account aan maken met hotmail denk XD Of kheb m'n gmail gebruikt 1 van de 2...

Raar dat dit bij jou niet lukt dan

Op wat voor servers speel je veel?
Ik doe tegenwoordig veel rifle/sniper only met capture the flag of freezetag(+objective), en anders nog all weapons freezetag ^^

Me likey <3

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 13 Mar 2010, 08:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oeh.
ik speel heel erg veel sniper only objective/stalin
ik ben trouwens; xepha. snorlax-
maar je kan echt geen account met gmail meer maken
maar back on topic
iemand die een account wil maken? saven?

kus

Headshot
Geplaatst op: 13 Mar 2010, 09:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

ewout je verneutk dit topiccccc. volgende keer %%%%%%%%%%%%

Nuchter hahaa

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Mar 2010, 11:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bimp bamp bump

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Mar 2010, 12:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

wtf doet dat plaatje van pokemon (?) in ewout's sig?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 14 Mar 2010, 12:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

wtf doet dat plaatje van pokemon (?) in ewout's sig?

Ja plaatje was veel te groot, even verwijderd hoor.

Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 14 Mar 2010, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Ja plaatje was veel te groot, even verwijderd hoor.

sorry zal hem morgen ff kleiner maken

sandr schreef:

wtf doet dat plaatje van pokemon (?) in ewout's sig?

zelf gemaakt

[Laatst bewerkt door Ewout1234 op zondag 14 maart 2010, om 21:32]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 14 Mar 2010, 21:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

[...]

sorry zal hem morgen ff kleiner maken

[...]

zelf gemaakt


OFFTOPIC.

DutchSpeed
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 09:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door DutchSpeed op maandag 1 juli 2013, om 15:44]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 15:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DutchSpeed schreef:

Kan je niet gebruik maken van een proxy?
Want zo te lezen scant de registratie op dubbel IP-adressen.

Maar het beste is nog om je IP te wijzigen via de router (als je draadloos gebruikt) want bij sommige spellen is het zo als je inlogt met je IP waarmee je de andere accounts hebt aangemaakt dat hij je alsnog bant.
En als ik jouw was zal ik je MAC-adres ook veranderen (dat kan met TMAC) want bij sommige spellen word je MAC-adres ook gelinkt met je andere gebande accounts.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.


Kan ook, maar Saven zei dat hij het zaterdag voor me zou doen Maar thanks anyway, ik zal er naar kijken.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 15:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb nog een guild site waarmee ik niks meer doe, ik zal eventjes een email account voor je maken swa! ik pm je de inlog gegeven, dan kan je zelf lekker die shit fixen, fawaka g!

Sorry voelde me nogal negerig

edit
pm verstuurd <3

[Laatst bewerkt door NickD op maandag 15 maart 2010, om 15:26]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 15:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

Ik heb nog een guild site waarmee ik niks meer doe, ik zal eventjes een email account voor je maken swa! ik pm je de inlog gegeven, dan kan je zelf lekker die shit fixen, fawaka g!

Sorry voelde me nogal negerig

edit
pm verstuurd <3


DutchSpeed schreef:

Kan je niet gebruik maken van een proxy?
Want zo te lezen scant de registratie op dubbel IP-adressen.

Maar het beste is nog om je IP te wijzigen via de router (als je draadloos gebruikt) want bij sommige spellen is het zo als je inlogt met je IP waarmee je de andere accounts hebt aangemaakt dat hij je alsnog bant.
En als ik jouw was zal ik je MAC-adres ook veranderen (dat kan met TMAC) want bij sommige spellen word je MAC-adres ook gelinkt met je andere gebande accounts.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.


Hé, een vraagje he. Wij hebben hier dus een aardig ingewikkeld netwerk;

Ik wil graag ook een nieuw ip-adres en MAC-adres, maar ben hier een totale leek in. Want je kan wel een nieuw e-mail adres hebben, maar dan bannen ze je opnieuw. Verder zeggen mensen dat ze ook bannen op systeem-id Lijkt me sterk, maar dan register ik wel ff op andere laptop. Dus zou je alsjeblieft dat IP en MAC-adres een beetje willen uitleggen?

Ik heb trouwens een ZyXel modem van Telfort, en ik kan in de admin komen, telfort levert trouwens dynamische IP's, maar dan moet je modem eerst 2 weken uitstaan ofzo heb ik gelezen, maar dat kan niet want; 1. ik heb internet nodig. 2. we hebben een winkel waarvan we dus orders binnenkrijgen via internet.

Dank u

[Laatst bewerkt door Frenk op maandag 15 maart 2010, om 15:45]
Stfn
1th
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 16:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]

[...]
Hé, een vraagje he. Wij hebben hier dus een aardig ingewikkeld netwerk; [Afbeelding]

Ik wil graag ook een nieuw ip-adres en MAC-adres, maar ben hier een totale leek in. Want je kan wel een nieuw e-mail adres hebben, maar dan bannen ze je opnieuw. Verder zeggen mensen dat ze ook bannen op systeem-id Lijkt me sterk, maar dan register ik wel ff op andere laptop. Dus zou je alsjeblieft dat IP en MAC-adres een beetje willen uitleggen?

Ik heb trouwens een ZyXel modem van Telfort, en ik kan in de admin komen, telfort levert trouwens dynamische IP's, maar dan moet je modem eerst 2 weken uitstaan ofzo heb ik gelezen, maar dat kan niet want; 1. ik heb internet nodig. 2. we hebben een winkel waarvan we dus orders binnenkrijgen via internet.

Dank u


Een IP-adres krijg je van je ISP (provider dus). Die kan jij zelf niet veranderen. Je zou daarvoor een proxy kunnen gebruiken.

Een MAC adres is een uniek adres dat in jou netwerkkaart staat (deze is per netwerkkaart verschillend) sommige netwerkkaarten zou je kunnen voordoen met een ander adres maar uiteindelijk hou je altijd je eigen MAC adres en is deze niet zomaar te wijzigen. Al zijn er wel een aantal andere manieren voor maar die ken ik zo niet.

[Laatst bewerkt door Stfn op maandag 15 maart 2010, om 16:42]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je een dynamisch IP krijgt van je ISP staat deze voor een onbepaalde periode vast. Bij UPC krijg je na 1 uur fysieke uitschakeling van je router een nieuw IP. Ik heb echter geen idee wat de leasetime van dynamische ip's bij telfort is. Misschien vannacht een uurtje uitzetten ofzo?

Makkelijkste is toch wel via een proxy gewoon registreren, fatsoenlijke proxy heeft maar een kleine vertraging.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Mar 2010, 17:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus: registreren met proxy + MAC-adres proberen te veranderen, en nieuw e-mail adres op een andere computer dan mijn game-computer?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login