Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Interval training

Straks
leegte
Geplaatst op: 04 Apr 2010, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hi,

Ik ben opzoek naar een nummer dat ik op mijn Ipod kan knallen voor tijdens het hardlopen.

Wat zoek ik?
Ik zoek een nummer dat na bijvoorbeeld 2 minuten een piep geeft, en na een halve minuut weer en zo verder. Zodat je dus een paar minuten relaxed loopt en dan sprint, relaxed, sprinten, etc..

Maarrr, ik kan het nergens vinden, iemand enig idee wat ik bedoel, en waar ik het kan downloaden?

Grtz,
*Vrolijk pasen

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 04 Apr 2010, 18:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Shuttle Run Test

Verder ga je echt niks vinden, als je wat anders zoekt zal je het zelf moeten maken..

Hier een uitleg hoe je hem moet gebruiken.

Robertenzo
Geplaatst op: 04 Apr 2010, 19:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die piepjestest is gwn zwaar klote. Moet soms ook op school doen, kut conditie

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 04 Apr 2010, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wordt zelf maken.

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 04 Apr 2010, 20:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Die piepjestest is gwn zwaar klote. Moet soms ook op school doen, kut conditie
Je moet gewoon een betere conditie opbouwen, ik vond het altijd wel relaxt om de piepjestest te doen want ik was bijna altijd als laatste over

BaXiess
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zelf een mixje vinden/maken en daar met audacity om de minuut zelf een piepje erin zetten? Dan kan je precies wanneer jij wil die piepjes doen ook en je eigen muziek enzow

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Apr 2010, 23:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kwestie van opbouwen inderdaad Zelf op eigen tempo oefenen .

Alenio
Samuel L Jackson=GOD
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 22:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Shuttle run is volgens mij toch echt niet het zelfde als een interval test...

Shuttle run test

Een shuttle run test is een test waarbij je tussen twee lijnen heen en weer moet lopen. Bijvoorbeeld met piepgeluiden die opgenomen zijn op een geluidsmedium, die aangeven wanneer je moet keren. De lijnen liggen 20 meter uit elkaar. De test werkt met trappen. Elke minuut wordt er één trap afgewerkt. Het tempo gaat elke trap een beetje sneller. Het is niet de bedoeling dat er van tevoren een warming-up gedaan wordt. De test is bedoeld om het uithoudingsvermogen (UHV) te testen. Je moet zo kort mogelijk draaien, omdat het wenden en draaien invloed heeft op het UHV. Immers bij spelsporters verschilt de spierkracht en spiercontractiesnelheid per afzet. Het melkzuur zal zich in een hoger tempo vormen dan bij stationair lopen.

Interval training (Ee'm vertaol'n naor 't Neierlandsch)

Interval training is a type of physical training that involves bursts of high intensity work. This high intensity work is alternated with periods of rest or low activity (the intervals in interval training).
The term can refer to any cardiovascular workout (e.g. cycling, running, rowing, etc.) that involves brief bouts at near-maximum exertion interspersed with periods of lower-intensity activity.
Interval training is often practiced by long distance runners (800 metres and above). Sprinters and footballers have also been known to use this type of training.

Maar goed.. Ontopic: How to make your own Interval Training Song?!

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Apr 2010, 09:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wil er eventueel wel eentje maken als je me zegt wanneer er een piepje ofzo moet kan ik er ook wel leuke mix onder pleuren

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login