Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Touch monitor

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 00:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iemand die ervaring met een touch monitor heeft, en die het kan aanraden of afwijzen?

Zit zelf aan deze te denken; Klik!

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 09:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijne touchscreens

Ze zijn op zich wel gaaf maar echt veel gebruiken doe ik het niet. Je zit de hele tijd met je arm in de licht, wat na een tijdje vermoeiend wordt. Echt precies werkt het ook niet. Als je echt iets heel kleins aan moet klikken, dan klik je eerste drie keer mis voordat het goed gaat.

Het is dat ze voor mijn gratis waren maar anders had ik normale schermen gekocht.

Giraf
Holla @ ya boy
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 11:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

een vriend van mij heeft het ook. maar je gebruikt t niet echt ofzo. ik irriteer me er alleen maar aan

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 12:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben juist blij met de andere voordelen van mijn touchscreen.

- Kijkhoek van bijna 180 graden. (geen rare kleuren of vlekken als je vanaf de zijkant kijkt)
- Zodra je het scherm aanzet zie je geen vingerafdrukken. (speciale coating ofzo)
- Er zit gewoon een glasplaat op het scherm. Ik kan hem dus gewoon met een natte doek afpoetsen.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mijn touchscreentje (is overigens groter en goedkoper dan die van jou)
Bevalt prima, vooral sinds ik windows 7 heb.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 17:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sinds Windows 7 gemaakt is voor een touchescreen kan je natuurlijk kijken naar touchscreens, maar ik vraag me af of het wel zo relaxt is, zeker als je een paar uur achter je pc zit. Ik vind een muis gewoon prettiger (heb nu 1x 24" en 1x 17" en ben daar wel tevreden mee (ook W7).

Je kan ook even kijken in de winkel of eventueel een schermpje kopen en na een week terug brengen als hij niet bevalt.

hoezo parset die kanker ubb meuk ") als een

???

[Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 6 april 2010, om 18:04]
Saven
admin
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 18:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omdat de ubb parser niet mee wil werken

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Sinds Windows 7 gemaakt is voor een touchescreen kan je natuurlijk kijken naar touchscreens, maar ik vraag me af of het wel zo relaxt is, zeker als je een paar uur achter je pc zit. Ik vind een muis gewoon prettiger (heb nu 1x 24" en 1x 17" en ben daar wel tevreden mee (ook W7).

Je kan ook even kijken in de winkel of eventueel een schermpje kopen en na een week terug brengen als hij niet bevalt.

hoezo parset die kanker ubb meuk ") als een

???


Waarom denk je dat ik naast m'n touchscreen ook nog een muis heb staan?
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Omdat me 2e scherm geen touchscreen is, uren achter elkaar met touchscreen werken gaat hier prima.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 20:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik ga toch niet als een autist beetje op me scherm zitten drukken, voor me telefoon is het wel oke maarja
jij zit waarschijnlijk ook kanker dicht op je beeldscherm enzo

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 06 Apr 2010, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Niet dichter dan normaal, maar ik zou zeggen probeer het is uit .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login