Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

GTA 4 Episodes

Headshot
Geplaatst op: 18 Apr 2010, 13:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,

Ik wil graag de uitbreidingen van GTA 4 kopen, maar volgensmij is Episodes from liberty city niet beschiktbaar in de Playstation Store. En heb 2 vouches van 20 euro gekocht dus.

De uitbreidingen los zijn wel beschiktbaar, maar ik weet dus niet of dat hetzelfde is. Iemand die dat wel weet ?

Saven
admin
Geplaatst op: 18 Apr 2010, 14:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ja is hetzelfde

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 18 Apr 2010, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja dat is het zelfde, alleen als je de dvd koopt krijg je extra radiostations

Headshot
Geplaatst op: 18 Apr 2010, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ow ok thx , heb inmiddels die 2 gewoon los gekocht.

Headshot
Geplaatst op: 18 Apr 2010, 19:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar als ik nu het spel opstart krijg ik eerst de error "You didn't create a save game" en als het dan lukt start ik the Ballad of Gay tony, maar zit Lost & Damned er dan ook bij of speel ik ze afzonderlijk?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 15:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb je van GTA 4 wel de originele versie? Zonder die versie kan je hem niet spelen.

[Laatst bewerkt door Wouter op maandag 19 april 2010, om 15:37]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 16:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

je moet denk ik eerst Ballad of Gay tony installeren daarna de lost & damned ( of andersom ) en daarna gta 4 erin stoppen

Headshot
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 18:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja, het is inmiddels gelukt, heb even een nieuw game aangemaakt met uitbreiding gewoon. Wel vette uitbreiding(en) trouwens .

Bob
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb 'm gedownload en ben nu bezig met Ballad of Gay Tony. Ik faal alleen in de eerste missie van Yusuf Amir met de chopper.

Headshot
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 20:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die dat je die kabels af moet knallen, en dat de tank dan naar beneden flikkert. Of die andere dat je die speedboten moet kapot maken?.

Bob
Geplaatst op: 19 Apr 2010, 22:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Met die speedboten en yacht. Ik kan gewoon niet vliegen en richten met de muis.

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 21 Apr 2010, 16:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Speel nu gewoon gta 4 zonder extra content.
Hoe lang duurt het voordat je wereld groter wordt. Heb nu net een nieuw huis van mallorie.

Headshot
Geplaatst op: 21 Apr 2010, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Owja, als iemand tegen mij een potje GTA4 wilt doen (Ballad of Gay Tony?), voeg me maar toe Onekill93.

Iflypagh
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 13:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo, ik heb een illegale versie van het spel.. Maar ik kan het spel niet saven.. omdat die om een code vraagt :<. Het spel doet het wel goed behalve dit dan.. Kan iemand me helpen?

Headshot
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 14:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iflypagh schreef:

Hallo, ik heb een illegale versie van het spel.. Maar ik kan het spel niet saven.. omdat die om een code vraagt :<. Het spel doet het wel goed behalve dit dan.. Kan iemand me helpen?

Ja, dat probleem heb ik wel vaker langs zien komen. Dit kan je verhelpen door naar een (web)winkel te gaan en het spel te kopen .

Maarten
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 16:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iflypagh schreef:

Hallo, ik heb een illegale versie van het spel.. Maar ik kan het spel niet saven.. omdat die om een code vraagt :<. Het spel doet het wel goed behalve dit dan.. Kan iemand me helpen?

Kanker faalhaas.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 20:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iflypagh schreef:

Hallo, ik heb een illegale versie van het spel.. Maar ik kan het spel niet saven.. omdat die om een code vraagt :<. Het spel doet het wel goed behalve dit dan.. Kan iemand me helpen?

je hebt 10 vingers, als je de niet linker hand neemt, heb je er 5 en dan neem je de 2e van links. stop die in je anus en draai hem rond, waarna je deze weer uit je anus haalt stop je hem in je mond en lik je hem schoon.

hierdoor zal je spel wel weer saven (HAHA, SAVEN!)

Iflypagh
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

misschien nog andere opties?

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ehmm... Kopen.

Heb nu ondertussen al weer groter gebied. Maar niet meer radio zenders maar een vriend zei dat je dat wel kreeg in het nieuwe gebied.

Headshot
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 22:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

ehmm... Kopen.

Heb nu ondertussen al weer groter gebied. Maar niet meer radio zenders maar een vriend zei dat je dat wel kreeg in het nieuwe gebied.


Die extra radiozenders zitten op de CD, als je hem op internet koopt heb je dat niet. Alhoewel ik muziek voor bij hem zien kopen die ik nog nooit eerder hebt gehoord, terwijl ik hem gedownload hebt op PSN Store .

Maar heb nog nooit van gehoord, dat als je map groter word meer radio zender krijgt ?.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login