Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Welke nieuwgroep,

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 27 Apr 2010, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Hoe snel gaat dat dan ? Afaik gaan torrents nog sneller dan ISP nieuwsgroepen (behalve enkelen ntrlk) ?

Nieuwsgroepen gaan gewoon op de maximale snelheid die je aankan. Bij mij is dat dus 1mb/sec

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 28 Apr 2010, 11:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Astraweb. Vrij goedkoop (nu iets minder, door huidige koers), en extreme retentie. (619 dagen, en nog steeds stijgende)
Ik ben over gestapt van Eweka. Ik ken de vorige eigenaar van Eweka (via), en die heeft het verkocht omdat er behoorlijke anti-piracy regeltjes gaan komen ofzo. Astraweb is een amerikaans bedrijf met servers in europa. Theoretisch gezien gaan hun daar geen last van krijgen.

Gebruik trouwens Newsleecher als programma.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op woensdag 28 april 2010, om 12:01]
Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Apr 2010, 14:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Ik snap dus helemaal niks van nieuwsgroepen Gewoon nooit tijd/zin gehad me erin te verdiepen . Ik kijk alle films die ik wil zien in de bioscoop en games download ik wel met torrents.

Het is heel simpel.

Neem een usenet account ergens en vul deze gegevens (user & pass) in in je usenet client (Newsleecher, Grabit, Alt.Binz etc.). Download FTD en maak een accountje aan of zoek via www.binsearch.net of www.nzbindex.nl. Klik welke je wilt downloaden en je krijgt een .nzb bestand deze open je met je usenet client en hoppaaa zie de vele blauwe balkjes vollopen

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 28 Apr 2010, 16:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hitnews met Sabnzbd, Hitnews omdat ik d'r gewoon heel tevreden over ben + poort 80 mogelijk is, en dat is op school wel gemakkelijk

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Apr 2010, 17:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Hitnews met Sabnzbd, Hitnews omdat ik d'r gewoon heel tevreden over ben + poort 80 mogelijk is, en dat is op school wel gemakkelijk

XSNews is ook met poort 80 en dat is verrekte handig ja

Headshot
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 00:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik downloaden eerst met Rapidshare, daarna met torrents, en nu ben ik nieuwsgroepen aan het proberen. En het bevalt me heel goed , gebruik SabNZBD en Ewaka. Die Web UI van Sab is erg handig, en de snelheden zijn ook top!.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login