Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Youtube doet gay

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Youtube heeft een nieuwe beveiliging, dus ik kan mijn nummers niet meer downloaden (tenminste met mijn programma vDownloader).

Iemand anders een ideetje.. om via youtube te downloaden althans.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[url]http://vixy.net[/url]?

[Laatst bewerkt door Frenk op vrijdag 30 april 2010, om 17:33]
Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 17:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Safari met z'n activiteiten weergave

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 21:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die nieuwe player is ook hard gay design-technisch gezien
Doe gewoon die oldschool man

Leone
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zie die nieuwe player alleen bij sommige filpmjes.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ffkP9_cmIQg&playnext_from=TL&videos=zbx_0lfDPzE&feature=featured[/url]

[Laatst bewerkt door Leone op vrijdag 30 april 2010, om 22:08]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja ik ook Heb wel het idee dat hij iets sneller laadt maar zal wel niet zo zijn .

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb altijd al die "Youtube to MP3 Converter" van DVDVideoSoft gebruikt en heb hem zonet ook weer gebruikt, geen problemen mee hoor.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 22:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom zou je dat uberhaupt gebruiken voor je tracks :s. Wat voor een effectieve bitrate kan je daarmee bereiken? 92 kb/s?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 23:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Waarom zou je dat uberhaupt gebruiken voor je tracks :s. Wat voor een effectieve bitrate kan je daarmee bereiken? 92 kb/s?

Nou, www.video2mp3.net maakt er een aardige bitrate van volgens mij. Let me see.
Just as I thought, 128 kb/s. Niet heel goed, maar voldoende voor je op je telefoon ofzo. Maar niet op je mp3 want daar verwacht ik wel wat beters van

[Laatst bewerkt door Frenk op vrijdag 30 april 2010, om 23:31]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2010, 23:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb nog nooit gehad dat ik een origineel liedje niet kon vinden zegmaar . Misschien als je echt de muziek van een filmpje wilt hebben die voor dat filmpje gemaakt is zegmaar Maarja het meeste staat wel online .

Teries
Wooha!
Geplaatst op: 01 May 2010, 15:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik gebruik altijd zamzar.com en ik vind t vet chill ^^
128 kb/s mjah, goed genoeg voor die paar nummertjes die ik er mee opzoek, meeste doe ik mt torrents ofzo

Leone
Geplaatst op: 01 May 2010, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Teries schreef:

ik gebruik altijd zamzar.com en ik vind t vet chill ^^
128 kb/s mjah, goed genoeg voor die paar nummertjes die ik er mee opzoek, meeste doe ik mt torrents ofzo

Oh oh, nu komen de *torrents fail, nieuwsgroepen win* reacties.

Saven
admin
Geplaatst op: 02 May 2010, 00:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Nou, www.video2mp3.net maakt er een aardige bitrate van volgens mij. Let me see.
Just as I thought, 128 kb/s. Niet heel goed, maar voldoende voor je op je telefoon ofzo. Maar niet op je mp3 want daar verwacht ik wel wat beters van

ja want met die dingen in je oor hoor je ook echt verschil tussen 128kbps en 320kbps Misschien met een goede koptelefoon. Maar dat is echt kansloos om mee over straat te gaan

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 02 May 2010, 09:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol van die Sennheiser of Bose in-ear dingen zijn wel redelijke kwaliteit, youtube rips kan ik er in ieder geval we uithalen omdat die bass enzo verneukt is . Maarja als je gewoon downloadt hoor je geen verschil tussen 128 en 256 bijv. denk ik .

Saven
admin
Geplaatst op: 02 May 2010, 10:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

en ook niet tussen 128 en 320

maar wtf doe je om kwart over 9 's ochtends op zondag op de computer? wat doe je uberhaupt nu al wakker tis dat ik zo naar arnhem ga omdat het 's middags fcking druk is, dus dit is de eerste keer in een lange tijd dat ik zo vroeg op zondag op sta

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 02 May 2010, 11:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb nog niet geslapen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login